aglıyorum ciddi anlamda yazdıgım fic yuzunden aglıyorum
---
Chan, üzerindeki kanlı tshirtün koluna göz yaşlarını sildiğinde hastanedeydi ve Seungmin ile ilgilenen doktorların bir şey demesini bekliyordu.
"Çok kan kaybetti."
Fısıltısı, hastane koridorlarında yankılanırken yüzünü ekşitti.
Hastanenin duvarına biraz daha sindikten sonra ağlamaya devam etti genç oğlan. Ta ki, odanın kapısı açılana kadar.
Ayaklandığında ona sıkıntıyla bakan doktor ile nefesi kesilmişti. Hayır.
"Christopher Chan, sizsiniz değil mi?"
Başını evet anlamında salladığında doktor, sözlerine devam etti.
"Kim Seungmin, sizden sevgilisi olarak bahsetmişti. Sizinle odamda özel olarak konuşabilir miyiz? Böyle bir konuyu hastanın sevgilisi ile konuşmanın daha doğru olacağını umuyorum."
Sevgilisi mi? Seungmin, onun için sevgilim mi demişti? Chan'ın kalbi heyecan ile atmaya başlayınca bir şey kafasına dank etmişti Chan'ın.
Seungmin yaşıyordu!
Eğer başına bir şey gelmiş olsaydı doktorun direk söylemesi gerekmez miydi? Bunun sevinci ile doktoru onaylayıp peşinden odasına girmişti.
Doktor oturup gözlüğünü düzelttiğinde boğazını temizleyip konuşmaya başlamıştı.
"Daha önce hiç uyuşturucu kullandınız mı Bay Bang?"
Kaşlarını çatmıştı ama doktor ne soruyorsa sorgusuz sualsiz cevap vermesi gerekiyordu.
"E-evet."
"Anladım, peki şu anda?"
Başını hayır anlamında salladı Chan. "Ne zaman ve neden bıraktınız? Ayrıca küçük bir soru daha soracağım, Kim Seungmin ile ne zaman tanıştınız, o da kullanmış mıydı uyuşturuculardan? Daha da derinleştirmem gerekirse, hâlâ kullanıyor mu?"
"Biz küçükken Seungmin ile arkadaştık, beraber sokaklarda büyüdük diyebilirim. İkimizin de ailesi vardı ama anlarsınız, pek de bakmıyorlardı bizlere. Siz de bilirsiniz, bazı adamlar küçük sokak çocuklarını kullanırlar, biz de onlardan biriydik.
Patronumuzun bize verdiği uyuşturucuların kötü bir şey olduğundan habersiz büyüdük. Burada da bir sorunuzu daha cevaplayayım, evet Seungmin de daha önce kullanıyordu. Zaten öğrendiğimizde de bağımlı olmuştuk.
Bir gün bir arkadaşımıza kan gerekmişti. O zaman kan veremeyince bu bağımlılıktan kurtulmam gerektiğini düşündüm. Psikiyatriste gittik Seungmin ile... eh, şimdi de bildiğim kadarı ile kullanmıyor. Uzun bir süre önce bıraktık."
Doktorun düz sesi oda da duyulduğunda Chan şok ile kalmıştı. "Aslında, sevgiliniz hâlâ uyuşturucu alıyor Bay Bang?"
Uyuşturucu?
"Ne?"
"Seungmin'e aylar önce mide kanseri teşhisi konulmuş fakat, biricik sevgiliniz tedavi olmayı reddettiği gibi bir de bugün ki testlerinde kanında uyuşturucu maddesi bulunmuş"
Seungmin neden daha önce bunu kendisine bunu anlatmamıştı, hadi ama beraber birbirlerine destek olabilirdi? O esna da birçok duyguyu aynı anda hissediyordu Chan; korku, stres, üzüntü, endişe, sinir...
"Sizden tek bir isteğim var Bay Bang, lütfen sevgilinizi tedavi için ikna edin."
---
Chan, titreyen eliyle küçüğünün yattığı odaya girdiğinde gözleri hafif aralık olan Seungmin'e değmişti. Ağzı hafif açık bir şekilde yatıyordu.
"Seungmin?"
Küçüğün bakışları ona dönünce hafifçe tebessüm etmişti. Şu an tek isteği Seungmin'in solgun dudaklarını kanatana, kırmızılığını tekrardan geri yerine getirene kadar öpmekti.
"Chaaan"
Oldukça yorgun görünüyordu. Sesi çatallaşmıştı. Chan, yatağa gelip başucuna oturmuştu, bununla birlikte Seungmin doğrulunca ellerini tuttu küçüğün.
"Seungmin, neden söylemedin güzelim?"
"Sadece düne kadar yaşamak istemiyordum diyelim, konuşmasak mı?"
Seungmin gerçek anlamda konuşmak istemiyor gibiydi. "Enerjiye ihtiyacım var."
Seungmin; Chan'a doğru kendini yaklaşınca Chan'ın nefeslerini dudağında hissediyordu,
Bu çok, çok güzel ve mükemmel bir şeydi.
"Seungmin, o illeti neden kullandığını sormayacağım ama tedavi olman gerekiyor. Benim sana ihtiyacım var."
Bu iltifat Seungmin'i gülümsetirken son kez dudaklardan ayırdı gözlerini. "Olurum Chan, ama bir şartım var."
Chan ne isteyeceğini az çok anlamıştı. "Neymiş o?" Bu oyun artık iki kişilikti. Bu oyun artık Chan ve Seungmin'in oyunuydu.
"Eğer beni burada sertçe öperseniz Bay Christopher, belki tedavi olmak için motive kazanmaya ihtiyacım vardı."
Chan, o zaman içeriye girdiğinden beri aklında olan şeyi yaptı. Seungmin'in dudaklarını kanatana kadar öptü.
---
Neden bilmiyorum ama hiç yazamıyorum betimlemelerim bok gibi oluyor ama beni bir süre böyle idare etseniz-)
Insanlarla cok iyi iliski kurarim, cok iyi ingilizce konusurum dedikten 2 DK sonra benim snap konusmasi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star / Minsung +18
Fanfiction❗Ficde oldukça fazla smut vardır.❗ Sayısal sınıfından Han Jisung'un bir gün minik bir sırrı sözel sınıfından Lee Minho'nun eline geçer. Lee Minho'nun ise sadece tek bir isteği vardır.