|19| #SMUT VAR#

1.6K 44 73
                                    

Fic dram pornosuna döndü ama birkaç bölüm sonra her şey ilk zamanki tıkırında ilerliyor

Bu smutı beğenmedim ben ya jeonglix yazamıyormuşum minsungdan devam

sınır; 10 oy 35 yorum

---

"Felix, ne oldu?"

Minho ve Jisung gittiğinden beri uzun zaman geçtiği için herkes uyumaya gitmişti, Jeongin hariç.

Felix'in sarsak adımları kendisine doğru gelirken Jeongin, kaşlarını çatmış bir şekilde Felix'e bakıyordu. "Lix, iyi misin?"

"Ben neden seni bu kadar çok seviyorum?"

Felix'in ağzından dökülen kelimeler, Jeongin'i afallatırken nasıl bir sevgi olduğunu merak ediyordu Jeongin. Belki de arkadaşlık olarak bahsetmişti, kendisine zarar veren birine aşık olabileceğini düşünmüyordu.

"Anlamadım."

"Çok güzelsin, bana geçmişte yaptıklarına rağmen çok güzelsin. Sana aşık olduğum için kötü biri miyim ben?"

Felix, yavaş adımlarla gelip Jeongin'in kucağına oturduğunda Jeongin kasılmıştı. Kucağına iyice yerleşen çocuğa ne yapacağını bilmez bir halde ellerini beline yerleştirdiğinde burnuna dolan ağır içki kokusu Felix'in içtiğini gösteriyordu.

"Lixie, kendinde değilsin. Sonra konuşalım tamam mı?"

"Hayır, şimdi konuşmak istiyorum."

Tamam, onu biraz dinleyebilirdi galiba. "Tamam dinliyorum."

Felix, ellerini Jeongin'in boynuna atmış ve boynunda soluklanmaya başlamıştı.

"Patron sizden bir şeyler istedi zamanında biliyorum. Sizden ne istedi Jeongin?"

Jeongin derince yutkunmuştu, bunu anlatmak istemiyordu. Ama boynundaki dudaklar onu konuşması için ileri itiyordu.

"Eğer yapmazsak..."

"Hm"

"Sende dahil herkesi öldürecekti."

Felix'in tebessümünü boynunda hissetmişti. "Korktunuz, ikiniz de." Jeongin hafifçe başını sallayınca Felix, sesli bir şekilde öpücük kondurmuştu boynuna.

"Sizin beni yatağa zincirleyip gittiğiniz günler, bana dokundu Jeongin."

Her şey soğuktu ondan sonra. Jeongin, her yerinin donduğunu ve kasıldığını hissediyordu. "Felix"

"Küçükken ilk geldiğimiz zaman beni beğenmiş işte, sana karşı olan ilgimi ve senin bana karşı olan ilgini görmüş. Hyunjin'in bana karşı fazla korumacı bir abi gibi davrandığını görmüş. İlk başta yanımdan onları çekmem gerektiğini söylemişti, ben kendimi sizden uzaklaştırınca da işte..."

İlk defa ortaya dökülen gerçekler Jeongin'in başını döndürüyordu, ne yapacağını bilmez bir şekilde önündeki beli okşamaya başlayınca hafifçe mırıltılar yükselmişti kucağındaki bedenden.

"Özür dilemek basit bir şey Lix, sana nasıl kendimi affettirebilirim?"

Felix, sanki bunu demesini bekliyormuş gibi hafifçe sertliğin üzerinde sürtününce Jeongin kısık bir küfür bırakmıştı dudaklarından. "Siktir Felix."

"Beni sertçe becerip o adamın izlerini içimden temizlersen affedebilirim belki seni."

"O zaman bunu yapacağımdan emin olabilirsin Lix."

Felix'i kucağında tutarak kendi odasına giderken boynunda hissettiği yumuşak öpücükler, başını döndürüyordu. Odasının kapısını tek eli ile açarak gittiğinde ve yatağa sertçe Felix'i bıraktığında yavaşça süzdü önündeki bedeni.

Star / Minsung +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin