"Hoşgeldin." Jisung verilen selama karşılık vermeden karşısına baktı. Minho'nun isteği ile içeri geçtiği anda boynuna değen dudaklar ile daha sabah yapmış olmanın hassaslığı ile inledi. Minho'nun dudakları onun boynunu resmen ateşe veriyordu. Emdiği boyna ara sıra dilini değdiriyor, küçük olanı delirtiyordu.Minho boynu serbest bırakıp cebinden telefonu çıkardı. Kamerayı açıp uygun gördüğü bir yere yerleştirip çocuğa emir verdi. "Üstünü ve altını çıkart, ve şu yastığı beline koyarak otur."
Jisung yutkunup başı ile onayladı. Tshirt'ünü üstünden çıkarıp elini eşofmanının lastiğine götürdü. Oldukça kararsız görünüyordu. O sırada Minho gidip kamerayı kapattı. "Bekle beni."
İçeri gidip gelince elinde artık bir bardak vardı. "İç, bu şekilde sanki zorla yaptırmışım gibi görünüyor. Merak etme sadece azacaksın. Zehir yok." Jisung'un kahverengi gözleri kendi gözlerine dikildi. İstemiyor gibiydi. "İç." Sert çıkan sese başını salladı. Elindeki meyve suyunu tek dikişte içtikten sonra arkasındaki koltuğa oturdu. "Biraz bekleyelim."
Bir süre sonra Jisung sıcaklaştığını hissetti. "Ihm." Altında belirli belirsiz bir şişlik oluşmuştu. Minho rahat durmamış yanına gelerek minik şişliği okşamıştı. Jisung'un kolları Minho'nun omzunu buldu. Sertçe sıkıp kendine çekip dudaklarını birleştirdi. "Mhh..." Küçük olan rahat duramıyor gibiydi. Minho'nun kucağına çıkıp kendisine göre daha iri cüsseli olanın alt dudağını aynı bir dondurma yalıyormuş gibi yalamaya başladı.
"Bugün yüzüme oturmadan bırakmam."
Başını sallayıp büyüğünün burnuna küçük bir öpücük kondurdu. Bulunduğu noktada bir kez zıplayıp Minho'nun gözlerinin arkaya dönmesini sağladı. İkisi de daha önce seks yaptıkları için şu an eskisine göre birbirlerine kendi bedenlerini sunmaktan çekinmiyordu. Daha doğrusu Jisung çekinmiyordu. Minho zaten teklifi eden kişiydi.
Kendisinin yaşının tutmamasına rağmen escort sitelerinde, mekanlarında kaydı ve videoları vardı.
Hem zaten o, yer altı dünyasında orospu katil olarak tanınan biriydi. Bisexual olması nedeniyle hem erkek, hem kadın yapmadığı kişi yok denilebilirdi.
Okuldaki öğretmenler ile yatıp birçok kez sınıfı geçmişliği bile olmuştu.
Minho ellerini Jisung'un kalçalarına indirdi. Giydiği eşofmanın bol olması nedeni ile kalçasını daha iyi hissedip, daha iyi yoğurabiliyordu. Ellerinden destek alarak küçüğünü kendi sikinin üzerinde sürtmeye başladı. "Unutturma da bir sonrakine sana etek alalım."
Jisung'un kendi isteği ile kıçını durdurması ile duraksadı. Oldukça fazla erekte olmuştu, o yüzden şu an hareket etmemeyişi onun canını yakıyordu. "Beni orospu gibi mi görüyorsun?"
"Öyle değil misin zaten."
Jisung'un ayağa kalkması ile Minho'nun kıkırtıları odaya doldu. "Altındaki ile bırakmayı mı planlıyorsun. Tamam bitirelim burada. Hadi git."
Jisung ilk başta Minho'nun doğru mu dediğine emin olmak için kıpırdamadı. Şu an ona gitmemek, kendisini becermesi için yalvarabilecek bir durumdaydı. Yaklaşık kendinden iki beden büyük eşofmanının bile şişkinliği yüzünden dikişleri gözükürken bunu kendi başına yapamayacağını biliyordu.
"Siktir git Jisung. Keyfimi kaçırdın."
Ciddi olduğundan emin olduktan sonra gözleri doldu. Vücudundaki ilaç sabah genişlemiş olan deliğini zonklatıyordu. Göz yaşları onu terk ederken Minho'nun sırıtmasına görmesi ile vücuduna bir sinir dalgası yayıldı. Omuz silkip evden çıktıktan sonra bu sefer ağlamaya başladığında elleri ile penisine dokunamıyor, acı içinde kıvranıyordu.
🖕🏿
Jisung:
Haklısın
Ben bir orospuyumMinho aldığı ilaç yüzünden kaşları çatıldı. Çocuğu evden kovduğunda zor bir derecedeydi. O yüzden şu an biri ile seviştiğine emin olmuştu. Kim olduğuna kafasını yormadı. Sonuçta kendisini sadece seks yapmak için kullanıyordu. O yüzden yakmasına gerek yoktu. Fakat yaklaşık iki dakika sonra aldığı mesaja kadar.
2019:
Seninkininde kasası iyiymiş
Jisung galiba adı
Az önce tanıştık
Barda olması iyi oldu
Kötü duruyor
Tahmin et birazdan kim ile yatabilecek kapasiteye sahipİşimiz bittikten sonra soralım mı
Hangimiz daha iyi zevk verdik"Orospu çocuğu." Doğruydu Jisung ile seks yapmak için anlaşma yapmıştı ama bu çocuk onu resmen sırf kendisi ile yatıyor diye sikebilecek kapasiteye sahipti. Olacakları düşündü Lee Minho.
Büyük ihtimal ilk Jisung'u tuvalette sikecekti sonra, videoları kendi porno sitesine yükleyecekti. Başka açıklaması yoktu. Bu adam ile en son iki bin on dokuz yılında görüşmüşlerdi ve yıllar sonra sırf Jisung için mesaj atması onu şaşırtmıştı.
Eğer o ilacı Jisung'a Minho vermemiş olsaydı içi rahat olurdu. Yani, ona göre.
Arama uygulamasında kaç kere Jisung'u aradı bilmiyordu. Her birinde çalmaya devam ediyor, fakat açan olmuyordu.
"Alo Chan."
"Efendim göt, yine ne yaptın? Başka zaman arayıp sormuyorsun da."
"Chan, söz veriyorum sana sonra yemek ısmarlayacağım ama bana telefonundan Jisung'un yerini bulur musun?"
Chan gerçekten iyi bir hackerdı. O yüzden telefondan bir kişinin numarasını bulması zor olmazdı. Hem şu anda herkes numara ile konum bulabiliyorken, Chan'ın bulmaması saçma olurdu. Chan genelde daha ciddi işler ile uğraşırdı, fakat arkadaşı için bazen böyle küçük işler ile uğraşabiliyordu işte.
Arabasına geçtiğinde Chan'dan gelen bildirim ile gülümsedi. Teşekkür ettikten sonra arabayı çalıştırdı.
___
Bu bölüm bisi yoh
Nasıldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star / Minsung +18
Fanfic❗Ficde oldukça fazla smut vardır.❗ Sayısal sınıfından Han Jisung'un bir gün minik bir sırrı sözel sınıfından Lee Minho'nun eline geçer. Lee Minho'nun ise sadece tek bir isteği vardır.