Bir uyarı bir süre Jisung'un psikolojisi ve olmayan deliği yüzünden minsung smut olmaz ancak ben olayları hızlı gectigim için en fazla 2 3 bölüm fakat o arada yan shiplerde smut eklerim
___
"Durumu nasıl Hyun?"
"İyi değil. Anal yolu düşündüğümüzden de daha fazla hasar görmüş. Bir aydan önce toparlanamaz."
"Ne yapmış bu amına koyayım? Bıçak ile çocuğu mu becermiş?"
"Aslında bir bakıma öyle Chan. Çok fazla keskin bir alet tarafından darbe almış."
Minho konuşmaya katılmayıp sadece dalgın bir şekilde yatakta yatan çocuğu seyrediyordu.
"Diğerlerine ulaşabildiniz mi?"
Jeongin hayır anlamında başını salladı.
"Ryujin ve Changbin'in telefonu kapalı. Yuqi ve Beomgyu açmıyor. Asıl sorun hiçbirinin yerinin tespit edilemiyor oluşu."
"Başlarına bir şey gelmiş olabilir mi?"
Chan gözlüklerini düzeltip oturduğu koltuğa biraz daha yayıldı. Gerginliğini ancak bu şekilde atabiliyordu.
"Ondan şüpheleniyorum. Ryujin ve Yuqi en Felix'in kaldığı evde, yani patronun evinde tespit edilmiş. Changbin'i en son Jisung aramış. Ondan sonra hiçbir bilgi yok. Beomgyu ise en son Taehyun ile görülmüş."
Minho'nun kaşları çatıldı. "Eğer Beomgyu ve Yuqi telefonlarını açmıyorlarsa nasıl yerlerini tespit edemiyorsun ki? Hem Jisung en son saat kaç civarlarında aramış?"
"Ryujin'in yetenekleri benden de öte. Güvenlik sistemlerine giremiyorum. Jisung ise saat altı yedi civarlarında aramış."
O zaman Changbin her şeyi biliyor olabilirdi. Ryujin ve Yuqi için ise iki seçenek vardı. Ya onlar da işin içindelerdi, ya da o patron bozuntusu onlara zarar vermişti.
Hyunjin boğazını temizlemesi ile herkes bir şey diyeceğini anlayıp ona döndü. Bugün çok dalgın ve gergindi. Hepsi öylelerdi ama Hyunjin ayrı bir gergindi.
"Biliyorum zamanı değil ama içimde daha fazla tutamıyorum. Felix ile o illet herif yüzünden birlikte oldum, onun yüzünden ona kıyamadığım halde zarar verdim ama..."
"Ama?"
"Ama benim kalbim birine tutuldu. Aslında bu meseleden de önceydi ama özür dilerim Minho. Sadece görev yüzünden kardeşinin yıllarını heba ettim. Ona verilen ilaçlardan bile haberi yok, sadece kendini gerizekalı sanıyor."
Ağlamaya başlaması ile suç ortağı Jeongin'in de göz yaşları gözlerini terk etmişti. "Ben de özür dilerim amına koyayım. O kadar iğrenç bir insanım ki... kaç aydır Felix rüyalarımdan çıkmıyor. O çipi yerleştiriken kenimi engelleyemediğim için."
Minho'nun gözleri ilk başta telaşla Jisung'un gözlerine gitti. Uyanmasından korkuyordu. Sonra ağlayan ikilinin üzerinde dolaştı gözleri. Merhamet akıyordu.
Onlarında istemeyerek ve bilinçsizce yaptığını biliyordu her şeyi.
"Asıl suçlu benim. Kardeşime ne yaptırıyor diye bakmadım bir sefer olsun..."
"Amına koyayım susun Minho'da şimdi ağlamaya başlayacak. Hepiniz sümüklüsünüz. Oldu bitti her şey. Önemli olan konu Jisung ve ekibi."
Hepsi başını sallayarak onaylayınca Seungmin güldü. "Hyunjin söyle bakalım, kim bu şanssız çocuk?"
Hyunjin duraksadı bir süre. Söyleyip söylememek konusunda emin değildi. Dudaklarını dişledi. Sonra onların ailesi olduğunu hatırlamış olacak ki ağzını araladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star / Minsung +18
Fanfiction❗Ficde oldukça fazla smut vardır.❗ Sayısal sınıfından Han Jisung'un bir gün minik bir sırrı sözel sınıfından Lee Minho'nun eline geçer. Lee Minho'nun ise sadece tek bir isteği vardır.