2: מג׳

943 54 105
                                    

*יואי*


אחרי שלאונרדו ניתק את הטלפון ירדתי ל׳׳פשוטי העם״ והתחלתי לחפש את קנדל ואוליביה. את קנדל אני רואה רוקדת לבד כשכל המבטים עליה, ואת אוליביה שרוקדת די צמוד למישהו.


אני מתקדם לעבר קנדל ולוקח את ידה. אני מושך אותה מכל האנשים. ״יואי עזוב אותי״ קנדל מסננת בכעס ״קנדל אם כל הכבוד לזה שאח שלי דביל הוא עדיין הקאפו שלי ואם הוא אמר לי להביא אותך זה מה שיהיה״


״תן לי דקה להביא את אוליביה״ היא אומרת ונעלמת שוב. אני נאנח מעצבים, גם לא הספקתי להנות וגם אני צריך להיות בייביסיטר.


איזה זין


אחרי כמה דקות לאונרדו בא ולקח את קנדל שצרחה עליו מול כולם, אחרי ריב קטן וקנדל שנשבעה ללכת לגור אצל אח שלה לאונרדו התנצל ואני מצטט ״את ומתאו שני הדברים שהכי חשובים לי בעולם. ואין מצב שאתם תיהיו בלעדיי״


אוליביה בחרה להישאר ואמרה שהיא מקסימום תזמין מונית. קנדל לא הייתה מרוצה מהרעיון אבל בסופו של דבר הסכימה בתנאי שאוליביה לא תשתה מאלכוהול.


בזמן שאני דיברתי עם כמה מהחיילים הבכירים, אוליביה רקדה ברחבה וכל העיינים היו עליה. אוליביה לבשה שמלת מיני כחולה מבד סטן שהדגישה את כל הכימורים היפים שלה.


אני חוזר להתרכז בבחורים שמבלבלים את המוח. פתאום אני מרגיש זוג שפתיים פוגשות את שפתיי, אני לא מנתק את שפתיי ואפילו לא חושב על זה.


~~~


כשאני מתעורר בבוקר אני מרגיש גוף קטן צמוד אליי אני פותח את עיניי, ואני פוער אותם תוך שניות. ידי כרוכה סביב הנערה ששוכבת לידי במיטה.


אני לא יודע מי זאת כי גבה מופנה אליי. פאק מה השעה לעזעזל?? שיט! אני מאחר לפגישה המזויינת הזאת. פאק מה הולך כאן או יותר נכון מה לעזעזל קרה אתמול?!?!?


׳אני מפריד את שפתינו אחת מהשניה ״את בטוחה בזה מג׳?״ אני שואל והיא מצחקקת ״מג׳? ברצינות ממתי אתה יצירתי לגבי שמות?״


״כן, אני בטוחה בזה״׳


פאק!


אני יוצא מהחדר שבבית המלון. למזלי לאונרדו הקשיב לי כשאמרתי לו שהמועדון הזה יהיה יותר טוב אם יהיה לו בית מלון קטן. הטלפון שלי מת אז אין לי שום דבר להתקשר ללאונרדו ולהגיד לו שאני חי בכלל.


״יואי! חתיכת דפוק״ אני שומע את קולו של לאונרדו כשאני חונה את הרכב בחניה. ״יואי איפה אוליביה???״ אני מתיישב בספה הגדולה שבסלון.


אני בא לענות אבל בדיוק דלת הכניסה נפתחת. ״אולי!!״ קנדל צווחת ורצה לחבק את אוליביה. ״שלום גם לך״ אוליביה מגחכת וטופחת על גבה של קנדל.


״איפה היית??״ קנדל שואלת אוצה ומסתכלת עליי גם. ״בבית שלי, יואי הוריד אותי אתמול״ אוליביה אומרת במבט חשוד כשהיא בודקת את קנדל.


״למה לא ענית לי? אני נלחצתי בטירוף!!״ קנדל ממלמלת כשהן מתחילות להעלות למעלה. אני מגלגל עיניים ועולה גם אך
לחדרי.


__________
היוש מתוקיםם💋
אז אני יודעתת לקח לי זמן עד שהעלתי את הפרק הזה...
מי שעוקב אחרי באינסטגרם יודע שאני עובדת על ספר חדשש
וגם בנות מתוקות שלי הגעתי לרגע שהבנתי שאני נמשכת לבנים רעילים🥳🥳
לאינסטגרם- rodrigo __books

‏ {you are only mine {3Where stories live. Discover now