1: משקה

1.4K 68 127
                                    

הספר הזה מוקדש לאחת מהחברות הכי טובות שלי שתמיד האמינה בי ובזכותה אני פה וכותבת לכם את הספר הזה את הקודמים, ואת הבאים.
morzis00 ואם את עכשיו תירשמי ׳איכ קיטשי׳ אני מפוצצת לך את הפנים🥰

*יואי*

״משקה לכולם על חשבון הבית!״ אמרתי כשישבתי בבר וכך האנשים הריעו. היה היום יום שני בערב. אמא ואבא יצאו לבלות זמן איכות, לאונרדו עסוק מידי בענייני המאפיה שלו ולגדל את מתאו, ופיפיל כבר לא איתנו

לפני שבועיים היא עזבה עם זין הצרפתי הזה. היא רק אמרה לאמא שיש לה מקרה חרום ובגלל זה היא צריכה ללכת, היא אפילו לא העיפה מבט עליי.

הרבה דברים השתנו בזמן האחרון, אצל כולם.

טוב נו, לא אצל כולם.

יש כאלה שיגדירו אותי כסטוצר שיש לו הכל. כסף ,תהילה, משפחה. אבל יש כאלה שיגדירו אותי בתור הצל של המשפחה, הלא חשוב הלא מעניין.


״בא לפה הרבה?״ מישהי ניגשה אליי. היא הייתה לבושה כמו זונה זולה וחושפנית. ״אם זאת הסחורה שיש כאן אני אפסיק לבוא״ אמרתי והעפתי אותה ממני.


״יואי!״ קול מוכר קרא לי. הסתובבתי לאחור וראיתי את קנדל ואת אוליביה מתקרבות. ״מה אתה עושה פה?״ קנדל שאלה לאחר שחיבקה אותי.


״נראלי השאלה הנכונה לשאול פה, זה מה אתן עושות פה״ שאלתי וקנדל גלגלה עיניים. ״עושה קצת צרות לאח שלך״ קנדל אומרת ומסמנת לברמן שתיי כוסות.


הברמן מסתכל עליי בסימן שאלה, אני נאנח ואומר ״תן לשתיהן עד ארבע שוטים״ ועולה במדרגות לכיוון הוי איי פי. בזמן האחרון הכל יותר מידי....

מוזר.
עצוב.
בודד.


קנדל ואוליביה עולות אחריי לרחבה שנמצאת כאן. לאונרדו מסכים לקנדל להיות רק ב-וי איי פי, ואני מצטט ״לפחות שם לא כל גבר שני יסתכל עלייך ועם מישהו מהחיילים יעז אני יחתוך אותו לקוביות״


לאונרדו הפך להיות יותר מידי רכושני מאז שמתאו נולד. ״-כן אני יודעת ואז אחר-כך הוא פשוט יתקשר אליי ושאל מתי הוא יוכל לראות אותי שוב!״ אוליביה צועקת בגלל המוזיקה החזקה.


״אני בהלם שהבן זונה הבוגדני הזה בכלל העז לה-״ אני מפסיק להקשיב כשאני רואה שמתקשרים אליי. ״כן אח גדול״ אני צועק ומבטה של קנדל זז אליי. ״אתה במקרה עם קנדל?!״ הוא שואל ונשמע שהוא עצבני.


״כן״ אני אומר ומעביר ישר את הטלפון שלי לקנדל. ״כן בייב?״ היא אומרת. היא שותקת כנראה לאונרדו עצבני ממש ״סבבה ואיך זה בדיוק אשמתי?״ נשמע שקט שוב ואז פרצופה של קנדל הפך לאדום ״זה שהתחתנתי איתך זה לא אומר שאסור לי לצאת למועדון או לכל מקום אחר!״


אוליביה ואני מסכלים עליה ומנסים לקלוט מה הולך בשיחה. ״סבבה תעשה מה שבאלך, אני ישן ברחוב!!״ היא צועקת לטלפון ומנתקת את השיחה. היא מביאה לי את הטלפון אומרת משהו לאוליביה ואז הן יורדות למטה.


אני צוחק לעצמי כשאני רואה את המספר של לאונרדו על הטלפון שלי. ״הן הלכו״ אני אומר אחרי שאני עונה לו, הוא נאנח מה שגורם לי לצחוק עוד יותר.

״יואי אני צריך שתחזור הביתה עם קנדל ואוליביה עכשיו!!״ לאונרדו צורח לטלפון כמו משוגע. ״לא, יש לי כמה תוכניות לעשות עוד הערב״ אני אומר בערמומיות וקורץ לאחת הבנות שמסתכלת עליי כבר כמה זמן.


״יואי אני לא פאקינג צוחק איתך!״

________
היוש מתוקיםם💋
פרק ראשון של יואי🥳
ותודה רבה על כל האנשים שרוצים לרצוח אותי🥰

‏ {you are only mine {3Where stories live. Discover now