16: שלי

602 47 55
                                    

*יואי*

פיפיל צורחת את חיה ואני רק מרגיש כמה הלב שלי נשבר. אוליביה מסתכל עליי במבט לא ברור ואני די בטוח שאמא רוצה לרצוח את כולנו.


״אתם כלכך טיפשים״ פיפיל צוחקת כשדמעות נופלות מעיניה. ״על מה לעזעזל את מדברת?״ אבא שואל ואפשר לראות שהוא עצבני מכף רגל ועד ראשו.


״אתם באמת חושבים שתצליחו לצאת מצרפת ללא פגע?״ פיפיל שואלת בקול המסוכן שלה אני מסתכל על לאונרדו שמסתכל עליי. ״מה א-״ לפני שאני מסיים את המשפט נשמעים יריות שםוגעות בגלגלים שלנו ושישה מכוניות מסביבנו.


פאק!


יריות נשמעות מכל מקום ואנחנו שולפים את הנשקים שלנו והבנות מתכופפות חוץ מפיפיל. הדלת בצד של פיפיל נפתחת. נירו נראה שם משועשע לגמרי ממה שהולך כאן. נירו תופס בפיפיל ומוציא אותה משם תוך שניה.


לפני שאני לאונרדו ואבא שמים לב למה שקורה קנדל ואוליביה נמשכות גם מהמכונית. אבא מחבק את אמא בחיבוק דוב ולא נותן לאף אחד להתקרב.


תוך רגע אני ולאונרדו יוצאים מהרכב גם ומבט מבולבל נמצא על פנינו.


למה לעזעזל הבן זונה הזה חי? לא הרגתי אותו?


״עוזבים בלי להגיד ביי?״ קאם שואל כשפיפיל מחבקת את בטנו חיבוק חזק. אני יכול לראות את הרעידות המזויינות שעוברות בגוף שלה.


״תשחררו את הבנות!״ לאונרדו נוהם ונירו מתחיל לצחוק. ״ולמה לעזעזל שנעשה את זה?״ אמר והמשיך. ״אם לא שמתם לב, אתם מוקפים ואם אנחנו רוצים אתם מתים תוך רגע״


״אבל נחשו מה? פיפיל אוילר שוב הצילה לכם את התחת או שאני צריך להגיד פיפיל ז׳רמן....״ הוא מתגרה בנו הבן זונה הזה, אלוהים מה הייתי עושה עכשיו עם לאונרדו לא היה מחזיק אותי.


״יש לכם חמש דקות לעזוב את צרפת לפני שאני מפוצץ את אישתך קאפו.....״ הדרך שבה הוא אמר קאפו הייתה מזלזלת יותר מידי לטעמי, בעצם אני בעד לקחת סכין ולתקוע לו בגרון כאן ועכשיו.


רעיון טוב


לאונרדו נראה מעוצבן יותר מידי ואני יכול להבין. אם הוא היה אומר את זה על אוליביה הייתי מפוצץ לו את הפנים. ״אל תדאג אני לא רוצה מישהי עם ילד, אבל השניה שכאן בהחלט נראת כמו מישהי שאני אשמח לבלות איתה״


זהו זה.


אני בא לירות אבל אז לאונרדו לוקח לי את האקדח ומעיף אותו לצד השני. "Laisse-la maintenant et nous partirons et tu n'auras plus de nouvelles de nous" (תעזוב אותה עכשיו אנחנו הולכים ולא תשמע מאיתנו יותר - בצרפתית) קנדל אמרה לעבר נירו כשהחייל המפגר שלהם החזיק בה



‏ {you are only mine {3Where stories live. Discover now