*יואי*
״לאן לעזעזל אתה נוסע?״ קולה של אמא נשמע אך לא עניתי או הסתובבתי רק המשכתי לזרוק בגדים נוספים לתיק. ״יואי!!״ אמא צעקה אך התעלמתי שוב.
היא מלמלה משהו שלא הספקתי להבין ואז יצאה מהחדר. נשמתי עמוק, סגרתי את התיק ויצאתי מהחדר. כשאני ממש צעד אחד מדלת הבית, אבא ולאונרדו יוצאים מהחדר הקאפו והמבט שלהם אומר לי שאני לא הולך לצאת מכאן.
״בן זונה״ לאונרדו ממלמל לפני שהאגרוף שלו נוחת בעין שלי. ורגע אחרי אני הייתי מעל לאונרדו והתחלנו לריב מכות. אבא ואמא ניסו להעיף אותי ממנו מה שלא הצליח.
״מה לעזעזל אתה רוצה ממני?!״ נהמתי הכנסתי לו עוד אגרוף לפנים ובאותה שניה לאונרדו הפך את שנינו, עכשיו הוא למעלה ואני למטה.
״שתפסיק להיות כזה בן זונה!״ לאונרדו נהם בחזרה. אמא שוב באה בניסיון להפריד, אך לפני ששמתי לב גרמתי לה ליפול במקום שלאונרדו יפול.
״זהו מספיק!!״ אבא נהם ולרגע היה נראה שאף אחד לא נשם. אבא עזר לאמא לקום ובדק שהיא בסדר, לאחר שבדק שהכול בסדר איתה מבטו הופנה עליי ועל לאונרדו שעמדנו כבר בשורה.
״אתם רוצים להרוג אחד את השני? באהבה תהנו לכם, אבל את אישתי? את אמא שלכם? אתם תבכו למלאך המוות שיבוא לקחת אותכם כשאני אתחיל איתכם!״
״אנטוניו-״ אמא באה להגן עלינו כמו תמיד אך אבא לא נתן לה. ״וירג׳יניה לא, את לא יכולה להגן עליהם כל דקה!״ אמר ״הם ילדים גדולים ולעזעזל אני רוצה לבעוט בהם״
״יויו תלך לישון קצת״ אמא ביקשה ונאנחתי. ״אני צריך לעשות משהו יותר חשוב״ ובמילים האלה עזבתי.
*אוליביה*
האלכוהול זרם בגופי ולא יכולתי להפסיק לרקוד. המועדון היה מלא הרוב כאן רווקים לוהטים שמחפשים אהבה, בעיר אהבה שנקראת פריז. כמה גברים כבר ניגשו וניסו את מזלם אבל אף אחד מהם לא היה הוא.
קצת מטומטם כשחושבים על זה לא? עברו כמה חודשים טובים ועדיין הוא לא זז מראשי. להפך, הוא רק נשאר והמשיך לשגע אותי.
״אוליביה שתית יותר מידי״ קול גברי נשמע רק לא הבנתי מי. לפתע אני מרגישה יד על כתפי אבל אז הקול של מיאן השיכורה נשמע.
״אוי נו עזוב אותה נירו״
_________
היוש מתוקיםם💋
אני יודעת שנעלמתי לכם קצתת
מקווה שתסלחו לי🙆🏻♀️
אוהבת המון🎀😭
YOU ARE READING
{you are only mine {3
عاطفيةיואי הבן השלישי של משפחת אוילר. אחרי הלילה הכי טוב בחייו, עם הבחורה שהוא לא חשב עליה אף פעם ככה, הם תמיד עוקצים אחד את השניה ואף פעם לא מסתדרים. אוליביה החברה הכי טובה של קנדל, והבחורה הכי יפה שראיתי בחיי. אבל יש בעיה אחת האקס שלה שהחליט לחזור לחיים...