*אוליביה*
״היא יפיפיה״ וירג׳יניה אומרת בקול שקט אך נשמע. היום זה היום חתונה של פיפיל אנחנו באולם כרגע אך אני מתכננת ללכת ולהסתובב בצרפת.
מבטה של פיפיל סורק את וירג׳יניה, קנדל, מיאן ואז אותי. כשהיא רואה אותי פניה מבולבלות. ״אני לא נשארת לחתונה״ אני אומרת בקול קטן שגורם לכולן להיות מבולבלות.
״ברור שאת נשארת״ פיפיל אומרת ואני פוערת את עייני. כל החיים שמעתי רק שמועות על כמה שפיפיל אוילר היא נסיכת המאפיה הבנאדם הכי קר בנויורק ובעולם, אפילו קנדל אמרה לי שהיא מאוד קרה.
וירג׳יניה וקנדל נראו מופתעות, כנראה רגילות לקור שלה, אך רק מיאן נראתה לא מופתעת בכלל. אולי אפילו רגילה?
״אין לי כאן שמלה״ מלמלתי ופיפיל הנהנה. היא הלכה לטלפון שלה דיברה כמה שניות וחזרה אלינו. ״נירו יקפיץ אותך לבית מלון, קדימה שלא תמהרו״
אני מהנהנת לוקחת את הדברים שלי ויוצאת. איש נאה ברמות אם יורשה לי, עמד ליד רכב מרשים שאני בטוחה שעולה מיליארד. עיניו סורקות את גופי ואז חוזרות לעיניי.
״אוליביה?״ שואל ואני מהנהנת. הוא מסמן לי להיכנס לרכב וכך אני עושה. "?Alors tu es d'ici" (אז את מכאן? - בצרפתית) ״סליחה?״ אני שואלת בבלבול והוא ממלמל משהו בצרפתית וממשיך להתרכז בכביש.
אני יורדת מהרכב ורצה לעבר החדר בבית המלון. אני לובשת את השמלה הראשונה שאני רואה ולוקחת תיק צד קטן שיתאים לי לשמלה ונעלי עקב.
אני הולכת במהירות לעבר המכונית של נירו ונכנסת ישר כשאני מרגישה את מבטו עובר על כל גופי מחדש. "Je peux comprendre cette putain de rousse" (אני יכול להבין את הג׳ינג׳י הדפוק - בצרפתית)
לעזעזל דווקא כשהכי צריך את קנדל היא לא פה.
~~~
עוד כמה דקות הטקס עומד להתחיל. קנדל ומיאן בלחץ אך וירג׳יניה נראת חוששת ואפילו חושדת שמשהו רע הולך לקרות. קאם ניסה כמה פעמים להיכנס לתוך חדר הכלה אך מיאן בכל פעם מחדש צעקה עליו.
אני מאוהבת בבחורה הזאת.
״וירג׳יניה הכל בסדר?״ אני שואלת אותה כשאני רואה את הפנים הנפולות שלה. ״אוליביה אני מרגישה שמשהו רע יקרה! אני מפחדת על הילדה שלי תהיה כאן חתונת דם! ״
עייני נפערות ואני ממהרת לשבת לידה. ״למה את חושבת ככה?״ ניסיתי להישמע כמה שפחות לחוצה אך זה לא היה אפשרי. ידעתי מזה חתונת דם, כמובן. אך מייד זכרתי את הסיפור על חתונת הדם שהייתה אצל וירג׳יניה ואנטוניו.
״לאונרדו בחיים לא יוותר על פיפיל, לא משנה עד כמה הם רחוקים, הוא אוהב אותה מאוד. והוא יעשה הכל אבל הכל בשביל שפיפיל תחזור לגור איתנו״
״ואני אפילו לא אתחיל לדבר על שניי החמורים האחרים״ אמרה והיה אפשר לראות רק כאב בעיניה. ממה שהבנתי מקנדל אחרי שפיפיל קאם נירו ונייל עזבו היה ריב ענקי בין וירג׳יניה לכולם.
קנדל אמרה ואני מצטטת. ״זה היה פשוט טירוף, הבנים התחילו לצעוק על וירג׳יניה וזה הגיע למצב שהיא ואנטוניו ישנו בחדרים נפרדים לכמה ימים. אפילו אני ולאונרדו רבנו בגלל זה״
וירג׳יניה מעבירה את מבטה על השעון וקמה מידי. ״קדימה אסור לנו להגיע באיחור לטקס״ היא ממלמלת ואני מהנהנת קמה גם.
וירג׳יניה הולכת לפיפיל כשאני הולכת לקנדל. אני וקנדל מתיישבות בשורה הראשונה בזמן שוירג׳יניה מצטרפת אלינו לאחר שהלכה עם פיפיל.
הכומר מתחיל את הברכות ואני יכולה לראות את נירו ואת שאר החיילים נראים לא בנוח במיוחד. ״משהו לא מריח לי טוב״ קנדל ממלמלת לי בשקט ואני מהנהנת.
״א-״
בום
כל הכנסיה מלאה בעשן. האקדחים של כולם מכוונים ומחכים לכל צעד. אני רואה את השיער הג׳נג׳י המוכר ועיניו היפות קורצות
לי.יריות נשמעות מלמעלה שפוגעות בכמה מהחיילים. קטם מגן בגופו על פיפיל לא נותן ששום דבר יקרה לה במיוחד כי האקדח שלה לא איתה כרגע.
אני וירג׳יניה וקנדל על הרצפה מנסות לנשום אוויר נקי. קנדל מסמנת לנו לבוא אחריה וכך אנחנו עושות. אנחנו מתחילות לזחול על הרצפה ונזהרות מאוד.
כולם שם מתחילים לירות לכל מקום כך שמכנסיה יפיפיה היא הפכה לזירת רצח בכמה שניות. מלא אנשים נופלים אחד אחרי השני כמו זבובים.
פתאום וירג׳יניה נעמדת ורצה לעבר פיפיל כשצרחה שלה נשמעת בכל המקום. ״וירג׳יניה!!״ קנדל צועקת ורצה אחריה וכך גם אני.
כשאנחנו מתקדמות אנחנו רואות את השמלה הלבנה והיפה של פיפיל נהפכת לאדומה מרוב כל הדם שכאן. נראה שירו בקאם כמה פעמים.
מיאן יושבת על הרצפה בוכה ליד נירו שנראה שירו לו ברגל. מיאן נראת כאילו היא הולכת למות בעצמה, שניי האחים שלה מלאים בדם ופצועים כמעט למוות.
נייל מושך את מיאן מהמקום בזמן שהיא מתנגדת ובוכה. אני שומעת קול של כחכוך גרון וישר מסתובבת. לפניי שאני שמה לב יואי לאונרדו אנטוניו ועוד חייל ישר מוציאים אותי קנדל וירג׳יניה המקום.
פיפיל צורחת ובוכה בזמן שהם מעלים את כולנו לרכב. ״אני פאקינג שונאת אותכם!!״ פיפיל צורחת וגורמת לכולם שם לעצור. ״אני לא אסלח לכם בחיים!!!!״
____________
היוש מתוקיםם💋
פרק ארוךךךך כמו שאתם אוהבים
אזזזז מה אתם חושבים על הפרק??
באיזה טים אתם? פיפיל או לאונרדו יואי ואנטוניו?
YOU ARE READING
{you are only mine {3
Romanceיואי הבן השלישי של משפחת אוילר. אחרי הלילה הכי טוב בחייו, עם הבחורה שהוא לא חשב עליה אף פעם ככה, הם תמיד עוקצים אחד את השניה ואף פעם לא מסתדרים. אוליביה החברה הכי טובה של קנדל, והבחורה הכי יפה שראיתי בחיי. אבל יש בעיה אחת האקס שלה שהחליט לחזור לחיים...