20: ההפתעה

560 40 100
                                    

לפני שתתחילו את הפרק אני יותר מאשמח שתלכו לטיקטוק שך העמוד ספרים שלי _booksbok_ יש שם מלא ספויילרים לספרים הבאים בסדרה כנל גם לגבי הספר הזה ואני נורא אשמח שתפרגנו שם💞
(למי שרוצה לעשות אדיט או משהו כזה על אחת הדמויות בספר בבקשה מכם תעשו #הספריםשללילי)

*יואי*


״אתה עשית מה?!״ צרחה אמא ואני יכול להישבע שכמעט וראיתי את המחבת עפה לתוך הפרצוף שלי. ״אמרתי לה שאני אוהב אותה״ אמרתי בביטחון.


״ו...״ אמרה עצבנית ״ו....אנחנו ביחד?״ פאק זה לא התשובה שהיא חיפשה הכף עץ בראש בהחלט ידע לומר לי. ״היי! זה פאקינג כואב״

״יואי הילדה ויתרה בגללך על החלום שלה!!״ אמרה  ״רק לפניי שבוע וכמה ימים דיברתי איתה על כמה שזה מרגש ושלא מקבלים כל אחד!״ מה שאמרה הכאיב לי שהיא ככה ויתרה על עצמה בשבילי אבל ידעתי שהיא גם מרגישה אליי משהו.


״אני ואוליביה ביחד עכשיו יופי? יופי״ צעקתי והסתובבתי לצאת מכיוון המטבח ״אתה ומי?!?!?״ אוי פאק.



*אוליביה*


״הלו?״
״חתיכת מזדיינת״ קולה של קנדל נשמע מהקו. ״מה לעז-״  ״אל תשקרי אני יודעת עלייך ועל יואי!״ אוי פאק ״קנד-״ היא ניתקה.


״אמא! אני הולכת״ צעקתי ולקחתי את המפתחות לרכב. נסעתי הכי מהר שאני יכולה בשביל להגיע לשם לפני שקנדל תתחרפן לגמרי!!


״היי״ אמרתי לשומרים שהנהנו לי ורצתי ישר לתוך הבית. ״וואו תראו תראו הבוגדת כאן!״ קנדל צעקה כשלאונרדו מנסה להרגיע אותה.


״קנדל בבקשה תקשיבי לי רגע״ התחננתי, מבטה שרף אותי אך בכל זאת היא הסכימה. היא קמה מהכיסא ועלתה למעלה וכך גם אני.



*יואי*



הצעקות נשמעו מהחדר אך אחרי רגע הם הפסיקו. ״כנראה קנדל הרגה את הבחורה שלך״ לאונרדו אמר מהצד, הבחורה שלך למה זה נשמע כלכך טוב?


הבנות יצאו ביחד מהחדר והיה נראה כאילו הן השלימו ובכלל כל זה לא קרה ״אני אוהבת אותך קנדי״ אוליביה אמרה וקנדל חיבקה אותה חזק ״גם אני אותך אולי״



ברגע אחד הכל נראה יפה וטוב וברגע השני יריות נשמעו מכל מקום. קנדל ישר רצה ללמעלה לבדוק את מתאו ולאונרדו אחריה, בזמן שאני קופץ על אוליביה ושכרגע שוכבת על הרצפה והידיים מעל ראשה.


אמא ואבא יצאו לקניות לפני חצי שעה ואני ממש מקווה שהם בסדר. הדלת נפתחת ואני רואה את כל החיילים על הרצפה וכנראה כבר לא בחיים.


הבנאדם שנכנס לכאן גורם לי לקפוא לכמה שניות.

״הפתעה״


_______
היוש מתוקיםם💋
פרק קצת חלש איי נואו...
אני בהלם שעוד עשרים פרקים אנחנו מסיימים את הספר הזה ועוברים לספר הבא!!
אז בנתיים מי אתם חושבים שהוא ההפתעה?

‏ {you are only mine {3Where stories live. Discover now