13: התכוונו לזה

614 40 111
                                    

*אוליביה*

״סוף סוף פריז!!״ קנדל קראה בהתרגשות ורצה מתוך המטוס הפרטי של משפחת אוילר. וירג׳יניה צחקה ויצאה אחריה מהמטוס.


צחקתי גם וירדתי מהמטוס, וירג׳יניה קיבלה שיחה מאנטוניו וענתה לו בזריזות. ״כן נחתנו״ ענתה והיא נראתה כועסת ״אתה תעשה משהו ביום המיוחד של הבת שלך ואני אשבור לך את העצמות בגוף״

״אז לך למועדון ותזיין כמה זונות״ אמרה וניתקה את השיחה. קנדל צחקה לעומתי שהייתי בשוק מוחלט, היא לא מפחדת שהוא באמת יעשה את זה?

״אל תדאגי, הוא לא ילך למועדון או משהו בסגנון. הוא יודע מה יקרה אם הוא יעשה את זה״ אמרה כשראתה את הפרצוף המבולבל שלי.

״ותאמיני לי שהוא יודע שמה שיש לו, אף אחת לא תוכל להעניק לו״ כולנו צחקנו והתקדמנו לעבר הלימוזינה הגדולה שמשפחת ז'רמן שלחה.

קנדל התעקשה שאבוא גם ונלך לבית הספר של האופנה שהגשתי אליו בקשה. כמובן שהייתי נגד אך קנדל כמו קנדל לא יכלה לשמוע לא ואמרה שנלך לשם ביחד ובנוסף נלך לבר ושאני אכיר מישהו.

הלוואי שיכולתי לספר לה.....


אך קנדל לא תקבל את זה, היא פשוט תהיה נגד. יואי רודף שמלות בעינה של קנדל ושל כולם, אז הסיכויים שהוא ירגיש עליי משהו שואפים לאפס.


״אולי אנחנו הולכות לעשות כלכך הרבה כיף!!״ קנדל מחאה בהתרגשות. ידעתי כמה קנדל התגעגעה לצרפת והיא ידעה כמה אני רציתי ללכת לצרפת.


קנדל דיברה עם הנהג בצרפתית כך שלא הבנתי מה אמרה וגם וירג׳יניה שהביטה בה במבט מבולבל. ״אני מתה על העיר הזאת״ אמרה בהתרגשות.

תוך זמן די קצר הגענו למלון יוקרתי ויפה. אני כבר שלושים דקות בצרפת וכבר הבנתי שהצרפתים שונאים שמדברים איתם באנגלית, תודה לאל שקנדל כאן.


~~~

״היי בנות״ פיפיל אמרה כשנכנסו לאחוזה הענקית של משפחת ז׳רמן. היא חיבקה את וירג׳יניה ואת קנדל. ״פיפיל״ אמרה והגישה את ידה ללחיצה.

״אוליביה״ אמרתי ולחצתי את ידה. ״תאמיני לי שאני יודעת״ צחקה וקרצה לי. חוץ מכמה אירועים שהייתי בגלל קנדל לא היינו באותה סביבה בכלל.

״אני מתנצלת שנדחפתי ליום המיוחד שלך״ חייכתי חיוך מתנצל והיא צחקה, ״שטויות, את הרי שומרת על יו-״ ״פיפיל בואי תעשי לנו סיור!!״ וירג׳יניה קטעה את פיפיל שהביטה בה במבט מוזר.

״פיפיל אני חייבת לומר שאת נראת שונה״ קנדל ציחקקה ופיפיל גלגלה את עיניה. ״מה אני יכולה להגיד, המקום הזה מיוחד״ אמרה והתחילה בסיור.

״אז איך הבנים?״ פיפיל שאלה כשסיימה להראות לנו את האחוזה והתיישבנו בגינה. ״עדיף שלא נדבר על זה״ קנדל אמרה וגרמה לוירג׳יניה לגחך.

״הם פגועים בעיקר״ וירג׳יניה אמרה והחיוך של פיפיל נעלם כלא היה. ״הם אשמים במצב הזה״ אמרה והיה נראה שלא רצתה לדבר על מה שהלך שם.

״הם לא התכוונו למה שאמרו״ קנדל אמרה ופיפיל גיחכה. מה לעזעזל הלך שם?! רציתי להגיד את זה אבל לא יכולתי, זה לא היה ענייני.

״שתינו יודעות שהם התכוונו לזה״

______________
היוש מתוקיםם💋
וואו אז מה אתם חושבים שהבנים עשו שבגלל זה פיפיל לא הזמינה אותם?!?!?
אני עכשיו כותבת פרק נוסף אז תהיו מוכנים!!!

‏ {you are only mine {3Where stories live. Discover now