11: חתונה

652 50 132
                                    

*יואי*


היום בבוקר אמא נכנסה לחדר שלי ודרשה ממני לרדת ושיש פגישה משפחתית. לרגע לא הבנתי לאן אוליביה נעלמה אבל אז הבנתי.


היא מתחרטת על זה.


״יופי שכולכם כאן, אז ככה יש לי כמה דברים להגיד״
אמא אמרה כשכולם התיישבו באי במטבח. ״אוקיי אז ככה פיפיל מתחתנת בעוד כמה ימים, והיא הזמינה אותי ואת קנדל״ אמא אמרה ואז רצה מהמטבח ביחד עם קנדל.

ואנחנו הגברים של הבית נשארנו במטבח המומים. אותי היא לא הזמינה??? אותי?!? אני האח הפאקינג תאום שלה והיא פשוט מוציאה אותי מהחיים שלה?


״אין מצב שאנחנו נותנים לזה לקרות״ אמר אבא וקם מהכיסא שלו ״וירג׳יניה!!״ אבא צעק ואמא ירדה למטה ״מה קרה?!״ אמא שאלה בדאגה.

אבא סימן לה להכנס למשרד שהיה שלו והם סגרו את הדלת. אחרי כמה דקות נשמעו צעקות. ״איך אני לעזעזל אשמה בזה שהבת שלך לא רוצה להזמין אותך?״

״אני לא אומר שאת אשמה״ צעק אבא ״אני רק אומר שאין מצב שהיא לא הזמינה גם אותי! ושנינו יודעים את זה״ הוסיף לאונרדו כבר מזמן עלה למעלה ואז גם אני.

~~~

״כן, הבנים ממש בבאסה״ קמדל אומרת כשאני נכנס למטבח. היא לא שמה לב אליי כי גבה מולי וגם היא מדברת בטלפון מה שכנראה מבטל לגמרי את זה ששמעה אותי.

היא שותקת לכמה דקות כשהבנאדם בטלפון מדבר ואז היא צוחקת. ״אבל עזבי את זה עכשיו״ קנדל אומרת ואז ממשיכה ״מה איתך? מרגיש לי שלא נפגשנו הרבה זמן?״

אוליביה.

זאת חייבת להיות אוליביה.

אפרוחית מה לעזעזל את עושה לי?!

״אני מרגישה שבאלי להעיף לך מכות״ קנדל מלמלה ״את בכלל מרגישה עליו עדיין משהו?״ קנדל השתתקה אבל יכולתי לראות שהיה צל של חיוך בפניה.

״את רואה את אפילו בעצמך לא יודעת!! אני יכולה להבין שהוא המקום הנוח שלך כי את מכירה אותו מגיל קטן. אבל, לעזעזל אוליביה את צריכה להיות עם בנאדם יציב, אוהב ודואג״


״ולא עם אדם״ הוסיפה שמעתי מלמולים מהטלפון אך לא הצלחתי לחבר את זה למשפט אחד. ״טוב אני צריכה ללכת להתארגן את באה איתי לקניון נכון?״

״טוב ביי, אוהבת אותך״ אמרה וניתקה ״יואי אתה ממש אוהב להקשיב לשיחות אני רואה״ קנדל אמרה והסתובבה. היא ידעה שאני שם כל הזמן הזה? שיט!


״אני יכולה לבקש ממך משהו?״ שאלה בקול שקט והנהנתי. ״בבקשה אל תתקרב לאוליביה״ לא נתתי לה לראות את מה שהרגשתי באותו רגע, בחיי שיש לה מזל שהיא בחורה למה אם לא....

‏ {you are only mine {3Where stories live. Discover now