6: כלב

658 54 88
                                    

*יואי*


״אני פשוט לא מבין מאיפה הרעיון הזה להביא כלב״ נאנח לאונרדו.
אתמול קנדל החליטה שהיא רוצה לגדל את מתאו בסביבה של כלבים, שיהיה ידידותי בתור איש מאפיה.


״תראה זה רק אומר שהיא רוצה כנראה להיפרד ממך״ אמרתי במטרה לשגע אותו מה שהצליח. ״ואיך זה קשור?״ שאל אבא לפני שלאונרדו הספיק להגיב.


״אם בחורה רוצה כלב זה רק אומר שהגבר שלה לא מספק אותה מספיק״ אמרתי וגירדתי את הראש. אבא הסתכל עליי משועשע לעומת לאונרדו שעוד רגע דפק לי כדור לראש.


״שטויות, תראו אותי ואת אמא שלכם. היא רצתה להביא כלב עד  שלאונרדו נכנס לתמונה״ גיחך אבא וגרם לי וללאונרדו להיגעל. ״אנטוניו תפסיק לרמוז לילידים על חיי המין שלנו ויואי תפסיק לשגע את לאונרדו״


אמא נכנסה למטבח ונשקה לראשו של אבא. ״מה עשית בחוץ?״ אבא שאל את אמא שהתעסקה בלמזוג אוכל. היא הסתובבה אליו ונאנחה ״דיברתי עם פיפיל״ אמרה והעבירה את מבטה ביני לבין לאונרדו.


עבר כבר חודש מאז שפיפיל החליטה לא לדבר איתנו וכשאני אומר איתנו אני מתכוון לא לדבר עם אף אחד חוץ מאמא. הזין הצרפתי הזה שולט לה במוח.


״מה היא אמרה?״ אבא ולאונרדו שאלו באותו זמן, אך אמא לא אמרה כלום חוץ מלחייך את החיוך מעודד שלה.


״טוב קדימה, בלי דיכאון עכשיו״ אמא אמרה והסתכלה במיוחד עליי. ״פיפיל עכשיו בצרפת וטוב לה שם כמו שלכם טוב כאן, ותאמינו לי שהיא מתגעגעת והיא אוהבת אותכם״

לאונרדו ממלמל משהו ואני מהנהן. ״לאונרדו!!״ קולה של קנדל נשמע מהמדרגות. ״הכלב שוב השתין על הצד שלך במיטה!״ אני אמא ואבא מתחילים לצחוק לענות לאונרדו שנאנח ומתעצבן.

״יש סיבה למה לא רציתי כלב״ הוא ממלמל ויוצא מהמטבח. ״הוא בעצמו כמו כלב קטן״ אמא צוחקת ונושקת ללחייו של אבא, שמסתכל עליה במבט מאוהב כמו שהתרגלתי לראות בעיינים של שניהם מגיל קטן.


~~~


״קנדל תעיפי את החרא הזה ממני״ השעה כבר כמעט תשע ואני תקוע בתור בייביסיטר לקנדל ולכלב קטן. ״זה כולה כלב, הוא לא רשע״



פתאום נזכרתי באפרוחית שלי, מעניין באמת מה איתה.



כשאני וקנדל הלכנו סביב הפארק אני מזהה מכונית עם גג נפתח ואת אוליביה ועוד בחור יושבים שם. לפני שאני שם לב מה קורה הם נוסעים מכאן.

_______

‏ {you are only mine {3Where stories live. Discover now