7: מספר לא מזוהה

712 53 129
                                    

*אוליביה*


״אני רוצה לרצוח אותך!״ קנדל אמרה ברגע שהיא ראתה אותי. ״אל תגלגלי לי עיניים!״ קבעה והתיישבה מולי בשולחן ״איך?״ היא שאלה ואני נשמתי עמוק.

״את יודעת איך״ אמרתי והיא הינהנה ״אני מצטערת, אני פשוט לא מצליחה להבין את זה!״ היא התנצלה וקמה מהכיסא, נאנחתי ועצרתי את הדמעות.

אני רואה את ג׳מייס מגיע ופרצוף מבולבל נראה על פניו. ״איפה לוק?״ אני שואלת כשהוא מתיישב ״מרגיע את קנדל״ אמר והנהנתי. היה משהו בעיניו של ג׳מייס אבל לא הצלחתי להבין מה.

קנדל ולוק התקדמו לשולחן. ״איך את יכולה לעשות את זה לעצמך?!״ קנדל חצי שאלה חצי צעקה. ״קנדל בבקשה״ לחשתי אבל היא רק צחקה והתרחקה מהשולחן.

״קנדל צודקת אולי״ לוק אמר ״איך את מסוגלת לחזור אליו?״   ״אני-״
״אוליביה הוא בגד בך כבר, אני מבין את זה שאת מרגישה אליו משהו אבל הוא חתיכת בן זונה״

״ג׳מייס תן לה לדבר״ אמר לוק והנהן. ״אני לא יודעת מה להגיד לכם, כאילו ג׳מייס אתה יודע מה הלך ביני לבין אדם. אני לא יכולה לעצור את מה שאני מרגישה ואני בכלל לא יודעת מה אני מרגישה״

וכך עזבתי את המקום.


מספר לא מזוהה- נתת למישהו אחר לגעת בך?
מספר לא מזוהה- את ממש רוצה שאני ילמד אותך מה העונש של מי שנוגע בך?
מספר לא מזוהה- אני יכול בתוך שניה לגרום לך להרגיש בגן עדן

עברו כבר כמה שעות מאז שנפגשתי עם קנדל,לוק וג׳מייס. כבר חצי שעה שהמספר הזה שולח לי הודעות כל רגע, הסיכויים שזה יואי כלכך גבוהים הוא היחידי שיכול לרשום את זה.

אני- יואי שחרר אותי
מספר לא מזוהה- בחיים לא
מספר לא מזוהה- אני עוד חמש דקות מחוץ לבית שלך
אני- אתה לוקח את הזבל?
מספר לא מזוהה- את קוראת לעצמך זבל?
אני- יואי שחרר אותי אני רואה סרט עם אח שלי

טוב זה לא היה שקר בעוד עשר דקות מייק יבוא הביתה ונתחיל את הסרט השבועי שלנו. לפני שאני שמה לב אני שומעת דפיקה בדלת של חדרי.

״למה לעזעזל את חוזרת לדפוק הזה?!״ יואי נאנח והכעס נשמע בקולו. ״זה לא כזה פשוט!״ צעקתי לעברו, ניסיתי ללכת אך ידו תפסה בי.


״זה דווקא כן כזה פשוט, הוא פאקינג בגד בך עם מי שהייתה החברה הכי טובה שלך!!״ הוא צעק בחזרה הדמעות עמדו בעיניי. בעיקר בגלל שהוא צדק וידעתי איך זה נראה מהצד.


״זה לא כזה פשוט כי אני עדיין מרגישה עליו משהו! ואולי גם תמיד״ בעלתי את רוקי ״הוא היה החבר הראשון שלי, אהבה הראשונה שלי. החבר הכי טוב שלי, הבן הראשון שהסתכל עליי וגרם לי להרגיש כלכך נאהבת״ הדמעות כבר ירדו לבד על פניי.


יואי רק הביט בי ושתק. ״הוא עשה הרבה דברים בשבילי, הוא דאג לי כשהייתי חולה, או כשהייתי כועסת הוא היה עושה לי צמות כי ידע שזה הדבר היחידי שיכול להרגיע אותי״


ובאותה נשיפה כך הוא יצא מחדרי, והרגשתי שחלק קטן מליבי נופל.


~~~


עברו כבר כמה שעות מאז שיואי יצא מהדלת בזמן שאני לא עזבתי את החדר. אני הייתי צריכה פשוט לסתום את הפה המטומטם שלי.


הבטחתי לגיימס להיפגש איתו היום למסעדה אבל אין לי כוח לכלום, מצד שני זה יכול לשפר את איך שאני מרגישה זה ג'יימס הוא תמיד מעלה לאנשים חיוך על הפנים.


״מה איתך ועם הג׳ינג׳י?״ מייק נכנס לחדר אפילו בלי לדפוק. ״זבל״ עניתי וקמתי לשידת איפור שבחדרי. ״תמיד שנאתי אותו״ נאנח והתיישב על השידה.



״פגשת אותו פעם אחת!״ אני לוקחת מגבון ומנקה את המסקרה שנשארה על פניי. ״והפעם האחת הזאת הספיקה לי״



________
היוש מתוקיםם💋
ויש לי שאלה קטנטנה
האם אתם תרצו סיפור אהבת תיכון?
(מבוסס על סיפור אמיתי)
ותאמינו לי יהיה שם הכל!! עצב,צחוק,שמחה,כעס
ה כ ל!!
שבת שלום🎀

‏ {you are only mine {3Where stories live. Discover now