*אוליביה*
״אולי״ קולה של קנדל מעיר אותי מהמחשבות שלי ״את מקשיבה?״ אני שואלת ומפנה את מבטי אליה, אנחנו כרגע משתזפות בבריכה בזמן שלאונרדו מרדים את מתאו בתוך הבית.
״כן,כן בטח״ אני משקרת ומחייכת חיוך קטן לעברה. ״אול מה קרה?״ היא בוחנת אותי ״סתם אני בלחץ לגבי הבית ספר לאופנה״ כמה ימים אחרי החתונה של קנדל החלטתי להירשם לבית הספר הכי מפורסם ויוקרתי שיש.
רק הבעיה היחידה שזה בצרפת.
״אוי נו, אוליביה ריין מינג׳, את הולכת להתקבל לשם. הבעיה היחידה שתהיה זה שאת תהיי רחוקה ממני!״ קנדל אומרת ולוקחת את ידי בידה ולוחצת כאות הידוד, אך במקום הידוד אני עוד רגע צורחת מכאב.
״קנדל רוברט אוילר, אם את לא הולכת לשחרר את היד שלי לא תהיה לך חברה הכי טובה״ לא הזכרתי את השם משפחה הקודם של קנדל לא רציתי לבאס אותה.
״מצטערת, לפעמים אני שוכחת כמה את חלשה״ קנדל מצחקקת ואז שותה את השייק שהיה מונח על השולחן הקטן ליד מיטת השיזוף. ״חצופה״ אני צוחקת ושופכת עליה את כוס המים שלמזלה הייתה חצי ריקה.
״לא עשית את זה עכשיו!״ קנדל מסתכלת עליי במבט של רצח מה שגורם לי לצחוק עוד יותר. אני מחליטה לקום מהמיטת שיזוף ובורחת לתוך הבית.
כמובן שהמפגרת רצה אחריי
״אוליביה? קנדל?״ קולו של לאונרדו נשמע כשאני רצה כמה שאני יכולה. לפני שאני שמה לב מה אני עושה אני רואה את יואי הולך לעבר המטבח ורצה אליו.
כשאני מגיעה אני לוקחת את גופו של יואי ומשמשת בו בתוך מגן מקנדל. ״ואוו תנשמו בנות, אני מבין שאתן רוצות חתיכה מחתיך כמוני, אבל ככה לא תצליחו להשיג שום דבר...״
קנדל לא יודעת כלום ממה שקרה אתמול או מלפני ארבע ימים וגם אין צורך שזה יקרה. ״יואי אני מזהירה אותך לזוז!״ יואי מגלגל את עיניו וקורא ללאונרדו.
״קנדל תזכרי שאני החברה הכי טובה שלך!״ אני צועקת כשהיא מנסה שוב להגיע אליי. לאונרדו מגיע מאחוריי קנדל ומרים אותה על כתפיו כאילו היא לא שוקלת כלום.
״לאונרדו תוריד אותי אני סחוטה במים!!״ היא צועקת ומנסה להשתחרר מהאחיזה שלו. ״בדיוק במצב שאני הכי אוהב״ הוא ממלמל ואני ויואי משמיעים קולות של גועל.
״אז אפרוחית...-״ יואי מתחיל להגיד אך אני קוטעת אותו ״אתה ממש לא קורא לי ככה!״ אני קובעת והולכת לעבר הסלון שם השארתי את הדברים שלי.
״מקובל עליי״ הוא אומר ואני מחייכת, זה היה קל. ״אז את יודעת בגלל שהיה לנו מאוד כיף ביחד בלילה הזה, וגם בגלל שהכרתי את ההורים שלך אני חושב שאנחנו מוכנים לשלב הבא....אפרוחית״
הפנים שלי בטח אדומות מרוב צחוק, שלב הבא? הוא ממש דביל ״יואי זה היה משהו חד פעמי שלא יקרה יותר לעולם, אני לא יודעת מה עובר במוח הג׳נג׳י שלך אבל לא יקרה בנינו שום דבר״
_________
היוש מתוקיםם💋
מי שראה הוספתי בפרק הראשון פלייליסט אז אתם מוזמנים ללכת לראותת
וסליחה לכל מי שחשב שיש פרק חדש בספר של פיפיל ולאונרדו🥲
וסתם שאלה, אתם תרצו עוד פרק של קאם ופיפיל (יהיה בו סוף שלא תשמחו ממנו בכלל)
YOU ARE READING
{you are only mine {3
Romanceיואי הבן השלישי של משפחת אוילר. אחרי הלילה הכי טוב בחייו, עם הבחורה שהוא לא חשב עליה אף פעם ככה, הם תמיד עוקצים אחד את השניה ואף פעם לא מסתדרים. אוליביה החברה הכי טובה של קנדל, והבחורה הכי יפה שראיתי בחיי. אבל יש בעיה אחת האקס שלה שהחליט לחזור לחיים...