*אוליביה*
״היי״ אני אומרת כשאני נכנסת למכונית של יואי ״היי״ הוא מחזיר ומתחיל לנהוג, היה לי כלכך מה להגיד אבל לא הצלחתי לדבר.
״רצית לדבר לא?״ שאל פתאום ״כן, תקשיב א-״ ידו אחזה בהגה וכל הורידים שלו נראו על ידו, יואי היה נראה טוב. תמיד חשבתי ככה שיערו היה פרוע אבל גם מסודר גופו היה בנוי היטב וכשחייך גומה תמיד הופיעה בלחי ימין שלו, יואי היה חתי-
״נוזל לך ריר״ יואי אמר ופערתי את עייני ישר שלחתי את גב ידי אך לא היה שום ריר, בן אלף. הוא התחיל לצחוק את חייו ואני הרבצתי לידו ״דביל״ גלגלתי את עייני ויואי חנה את המכונית בביתו.
״אתה ממש דביל?״ שאלתי ויואי לא הבין מה קרה. ״קנדל לא יודעת מה שקרה והיא גם לא צריכה לדעת אז אתה מביא אותנו לכאן?!״ רציתי לקחת את הראש שלו ולתקוע אותו בהגה המזויין שלו ובו זמנית לקחת את שפת-
אוליביה מה לעזעזל יש לך?!
״תנשמי משוגעת, קנדל ולאונרדו הלכו לנשף מפגר יש זמן עד שהם יחזרו״ אה ״טוב בסדר״ גלגלתי את עייני באתי לצאת מהדלת אבל יואי נעל את המכונית.
״יואי!!״ צעקתי ודפקתי על החלון חזק. ״תנשמי אפרוחית, מנסים להיות נחמדים אלייך״ הוא פתח את הדלת ונתן לי להחזיק את ידו. אחרי שסירבתי וכסירבתי אני מתכוונת להעיף לו סטירה.
החיילים הסתכלו עלינו בשוק לא ידעו איך להגיב יואי חייך אבל לא את החיוך היפה שלו. לפני שאני שמה לב הוא לקח את גופי וזרק על כתפו כאילו אני שק תפוחי אדמה.
״יואי!!!״ צרחתי והתחלתי לבעוט בו ״אלוהים״ מלמל כשהמשכתי לבעוט בו חזק החיילים התחילו לצחוק ואז רוח קרה עברה והבנתי למה.
״יואי״ לחשתי והוא מלמל מה ״התחת שלי חשוף״ לחשתי ותוך שניה הרגשתי יד חמה על התחת שלי. לבשתי מכנס קצר וחולצה ארוכה ״לעזעזל החיילים האלה ראו את מה ששלי״ שמעתי את יואי ממלמל, לא הגבתי הרגשתי את פניי מתחממות וקברתי את פניי בחולצתו.
״על מה רצית שנדבר?״ יואי שואל אחרי שמושיב אותי במיטה שלו. ״אה כן, תראה אנ- אנחנו לא יכולים להיות ביחד או שמה שקרה באותו לילה יקרה שוב״
״את נהנהת״ קבע, ואפילו לא שאל ״למה אתה חושב ככה?״ שאלתי המומה. ״אפרוחית בחייך כל פעם שאת רואה אותי את מסמיקה, ואני די בטוח שאת חושבת עליי כל יום״ לחש באוזני את החלק האחרון.
מילותיו העבירו בי צמרמורת ויואי כמובן שם לב לזה וחייך. ״אם את רוצה או לא את שייכת לי אוליביה מינג׳, ויום יבוא ואני אהפוך אותך לאוליביה אוילר״ לחש באוזני.
נישקתי אותו. לא יכולתי שלא. כשהוא לחש את המילים האלה רציתי לנשק אותו חזק הלחישות שלו עשו לי הרבה דברים בבטן.
יואי כמובן החזיר לי בנשיקה ונלחמו על השליטה בסופו של דבר הוא ניצח והעמיק את הנשיקה ממה שהייתה. העפתי את חולצתו מגופו ומהר מאוד נשארנו רק בהלבשת תחתונה.
אז במועדון האיבר של יואי לא היה בתוכי הןא רק גרם לי להרגיש טוב וככה באמת היה.
~~~
התעוררתי באמצע שינה. היה עדיין חשוך סובבתי טיפה את מבטי וראיתי את יואי ישן כמו תינוק גיחכתי מהמראה, ואז ראיתי שהשעה ארבע ורבע לפנות בוקר. פאק אבא שלי יהרוג אותי!
קמתי בזהירות לא להעיר את יואי מה שדי הצליח, הוא ישן כמו בול עץ שזה די חמוד.
לקחתי את הטלפון שלי מהשידה ולבשתי את בגדי. לא ידעתי מה אני חושבת על מה שקרה בלילה אבל גם לא היה לי אכפת מה שחשוב עכשיו זה להצליח לצאת מכאן בלי שאף אחד ישים לה שהייתי כאן.
הגעתי לקומה של המטבח סלון והיציאה שלי. התקדמתי לכיוון הדלת יציאה אבל קול שנשמע לא נתן לי לזוז. ״מי זה?״ הסתובבתי ופניה נראו מבולבלות.
״א-א-אני״ פאק! ״אני אחזור לישון ושתינו לא יודעות לא ראינו ולא היינו כאן?״ כן! ״כ-כן״ בחיים לא גמגמתי כמו עכשיו
״יש לך איך לחזור הביתב מותק?״״אני אסתדר״ מלמלתי ופניה נראו מודאגות ״אוי מותק תראי מה נעשה אני עכשיו מכינה לשתינו קפה ואז אני אקפיץ אותך הביתה סגור?״ הופתעתי. מאוד אפילו.
קנדל אמרה לי כל הזמן שוירג׳יניה הכי חמודה ודואגת, ושוירג׳יניה כמו אמא בשביל קנדל. אבל לא ציפיתי שהיא תהיה כלכך נחמדה ועוד במיוחד שהרגע ירדתי מהחדר של הבן שלה.
הנהנתי ומלמלתי תורה רבה. במשך כל הנסיעה וירג׳יניה לא שאלה מה עשיתי בבית שלהם מה שגם הקל עליי. היא התעניינה בי ושאלה מה החלום שלי ובמה אני עוסקת.
גיליתי על וירג׳יניה שהיא בנאדם כלכך טוב ואמא נהדרת. היא הקשיבה לי ונתנה לי הצעות לגבי הבית ספר לאופנה וסיפרה לי שגם היא רצתה ללכת לשם אבל בגלל המאפיה היא לא הלכה אבל היא המשיכה לעצב וליצור עד היום.
השיחה נגמרה לצערי ונפרדנו לשלום אמרתי לה תודה רבה והיא חייכה ואמרה ״תשמרי על עצמך, ואני מבקשת לא משנה כמה הבן שלי דביל ומתנהג כמו זין מהלך הוא מרגיש אלייך משהו וזה לא קורה הרבה״ היא קרצה ונסעה.
____________
היוש מתוקיםםם💋
מה אתם חושבים על הפרק??
🎀
YOU ARE READING
{you are only mine {3
Roman d'amourיואי הבן השלישי של משפחת אוילר. אחרי הלילה הכי טוב בחייו, עם הבחורה שהוא לא חשב עליה אף פעם ככה, הם תמיד עוקצים אחד את השניה ואף פעם לא מסתדרים. אוליביה החברה הכי טובה של קנדל, והבחורה הכי יפה שראיתי בחיי. אבל יש בעיה אחת האקס שלה שהחליט לחזור לחיים...