1. Bölüm:Tanışma

536 15 0
                                    




Sabah yine bir kabusla uyandım. Yanı başımdaki sürahiden bardağa su koyup içtim, nefes nefeseydim kendimi sakinleştirmeye çalıştım.

Biraz kendime geldikten sonra elimi yüzümü yıkadım hazırlanıp karargaha gittim.


İlahi bakış açısı


Ayça sabah karargaha gediğinde: onu bir asker karşıladı "komutanım albayım sizi odasında bekliyor." dedi. Ayça "tamam sen gidebilirsin" dedi ve asker ortadan kayboldu.


Ayça kapıyı tıklatıp odaya girdi.

-Albayım beni çağırmışsınız, birşey mi oldu?

-Geç otur şöyle

Albayın sözüyle Ayça albayın gösterdiği yere oturdu.

-Ayça Bahadır pisliği yakalandı.

-Hemen çıkalım mı komutanım ?

-İlk başta üslerle toplantı yapıcağız.

-Tamamdır o zaman izninizle ben timi kaldırıyım.

-İzin senindir.

Ayça odadan çıkıp lojmana girdi.

-Koğuş kalk! diye bağırdı birden Ayça

Tim neye uğradığını şaşırdı, hepsi birden ayağa fırladı.

hep bir ağızdan "emredin komutanım" diye bağırdılar.

Ayça: kalkın çabuk! Zübeydir pisliğini yakaladık.

Çakır

-Valla deyin komutanım yakalandı mı o şerefsiz?

-Acele ederseniz yakalıcaz Çakır de hayde hazırlanın. Helikopter bizi bekliyor.

Hepsi "emredersiniz komutanım" diye bağırdı.

Zübeyde'den timdeki herkes nefret ediyordu.

Operasyon olmadan önce toplantı odasında sadece üsler toplanıp, toplantı yapıcaklardı.

Ayça timi kaldırdıktan sonra, toplantı odasına geçti.

Bütün herkes buradaydı: Orgeneral'e kadar.

Ayça buradaki en düşük rütbeli kişiydi. Üslerine selam verdikten sonra yerine oturdu Ayça.

" Ayça bize Zübeyde Bahadır hainini anlatacak komutanım bizde onunla alakalı bir operasyon düzenleyeceğiz" diye açıkladı üslerine Nuri albay.

Ayça albayın baş hareketiyle anlatmaya başladı.

-Tam adı Zübeyde Bahadır Ferhat, annesi doğum esnasında ölmüş babası oğlunu örgüte sokmuş oğlunun beynini yıkamış. Kadınları sadece bir mal olarak göstermiş, 2 abisi bir kız kardeşi var. Kız kardeşini para karşılığı kendisinden tam 15 yaş büyük biriyle evlendirmiş, kız tecavüz sonucu hamile kalmış. Çocuğu erkek olmuş, abisi de çocuğa el koymuş: örgüttekilere vermiş. Kız karşı çıkınca ceza olarak: örgütteki adamlar kıza tecavüz etmiş, böylece örgüte varis gelmiş oluyor. Ve bunların aynısını başka kadın ve yaşı fark etmeksizin bastıkların köylerin kızlarına da yapıyorlar bunların dışında kadın ticareti, uyuşturucu satışı, çocuk alıkoyma, insan öldürme, cinsel istismar ve daha pislikleri de var bunlar sadece bulabildiklerimiz. Anlıcağınız komutanım adam tam bir şerefsiz.

-Peki bu adamı nasıl yakalıcaz?

-Komutanım gene bir köye baskına yapmışlar, bir çocuk ellerinden kurtulup jandarmaya gidip haber vermiş bizim de böyle haberimiz oldu. Bizler de köylülerin arasına karışıp onlardan gibi davranıcaz bizimle birlikte başka bir tim daha olucak benim ve diğer timin komutanı dışında herkes örgütten olucak daha sonrasında baskın yapıcağız oparasyon şuanlık böyle.

-Bu komutan kim?

"Hilal timinin komutanı Aras Çınar Burçak komutanım birazdan burada olur" dedi Nuri albay.

Ayça'dan

Kapı tıklatıldı, içeri 1.90 üzeri boylarda, iri yapılı, esmer kara kaş kara gözlü bir adam girdi; tekmil verip karşıma oturdu. Tam göz teması kurmuştuk ki albay söze girdi.

Nuri albay: Tanıştırayım yüzbaşı Aras Çınar Burçak, üstteğmen Ayça Binay Barlas.

Karşımdaki binbaşıya elimi uzatıp "memnun oldum" dedim, oda elimi tutup "bende" diyerek cevap verdi.

Orgeneral "toplantı bitmiştir o iti sağ istiyorum, Allah yardımcınız olsun" deyip çıktı.

...

Bayrağın GölgesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin