1 saat sonraAyça
Hepimiz helikopterle o iti yakalamaya gidiyorduk.
Ayhan " komutanım" dedi.
Ona dönüp "efendim" dedim.
Ayhan "şey birşey söylüceğim ama utanıyorum" dedi. "Söyle Ayhan dinliyorum seni" dedim.
Ayhan "şey komutanım" dedi. "Ayhan çıldırtma beni söyle ne söyleyeceksen" dedim,Ayhan "şey komutanım benim çişim geldi de" dedi. Bunu demesiyle tim bir kahkaha patlattı. "Ayhan iyi misin sen helikopterdeyiz farkındaysan yola çıkmadan tuvaletini yapman gerektiğini ben mi hatırlatıcağım şimdi gökyüzünden aşağıya işicen sen , insanlar yağmur yağıyor sevinir Ayhan gözüme gözükme" dedim. Ayhan yüzümü asıp oturdu "peki komutanım" dedi.
Bildiğiniz şuan bana trip atıyordu şaka gibiydi 5 yaşındaki çocuklar gibiydi. Aras komutan sırıtıyordu, diğerleri ise anırarak gülüyordu. Bende gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
Hafız, Ayhan'a dönüp " pişt Ayhan bak hele " dedi. Ayhan dönüp "ne var" dedi.
Hafız: Bir dahaki sefere hatırlat sana bizim oğlanın bezlerinden getiriyim. Demesiyle Ayhan dışında hepimiz anırmaya başladık. Çakır " az kaldı kardeşim dayan 20 dk'ya ordayız" dedi.
5 dk sonra Ayhan'a dönüp baktığımda yüzü kızarmıştı, neden kızardığını anlamak için vücuduna baktım ki bakmaz olaydım bunu görmemle kahkaha atmaya başladım , diğerleri dönüp bana bakmaya başladı. Nereye baktığımı anlayınca herkes anırarak gülmeye başladı. Ayhan iyice kızardı çünkü altına yapmıştı ve pantolonu ıslaktı . "Tamam gülmeyin daha dedim" dedim.
Sonunda gelmiştik herkes sırayla helikopterden indi. Herkes sıraya girdikten sonra Aras " Ayça ve ben köylü bir karı koca, sizlerse örgüte giriceksiniz sonrası bizde siz onlar ne derse onu yapın ve orda bir askerimiz var Tuna Aksoy onu çıkarmanızı istiyorum. Anlaşıldı mı? " . Anlaşıldı diye bağırdık hep bir ağızdan. Kıyafetlerimizi değiştirdikten sonra köylülerin arasına karıştık.
Bir it "bunlar var mıydı? ilk defa görüyorum" dedi. Diğeri " yeni gelmişlerdir hadi sen kamyonu yükle hepsini, kadınları o bizim bahadıra gidecek" diğeri "tamamdır abi" deyip sırayla herkesi kamyona yükledi sıra Arasla bize geldiğinde, Aras kulağıma eğilip " bu itler seni bahadır itine götürücek onlar ne derse yap anlaşıldı mı?" dedi bende kafa sallamakla yetindim.
Aras'ı benim yanımdan aldılar sıra bana geldi beni kadınların olduğu kamyona bindirdiler daha doğrusu attılar itler yere kapaklandım o an aklımdan şu şarkı sözleri geçti " dağlarımı deldim tek başıma,çölleri aştım bir tek ben erleri yendim kız başıma." O iti öldürdükten sonra bu şarkıyı bağırarak söyleyeceğim.
Ben bunları düşünürken gelmiştik, bizi yıkık dökük rutubet kokan 2 odalı bir eve getirmişlerdi. Bir it gelip " hadi inin lan " Bizi çöp gibi atarcasına yere ittirdiklerinden sonra bizi eve soktular ellerimiz bağlıydı itlerden biri " şimdi bunları napıcaz" dedi diğer it de " bahadır birazdan gelir o bunlar arasından beğendiklerini seçicek" sanki pazardan karpuz şeçicekti it ben onu öldürürken seçenek sunucaktım o yüzden sıkıntı yoktu diye düşünürken bizim itlerin başı gelmişti sırayla bize bakmaya başladı.
"Bu götür işe yaramaz, bu olur al bunu odaya götür, bu olmaz götür ; bu da olmaz iş görmez" dedi it sıra bana gelmişti ite kin ve tiksinircesine bakıyordum it bana bakıp sırıtmaya başladı "bunu benim odaya götürün bununla ben özel ilgileneceğim" dedi it bende seni öldürürken bizzat ilgileneceğim seninle sözüm olsun. Beni bir odaya götürdüler bir yatak vardı, üzerinde kirli nevresimler vardı ve bir de masa vardı.
Beni odadada yalnız başıma bırakıp, kapıyı kilitledikten birkaç dakika sonra o it geldi. "söyle bakalım özledin mi? yeni tanıştık ama bence bizimki ilk görüşte aşk ha ne dersin" dedi."ne özleyeceğim it şerefsiz derim" deyip yüzüne tükürdüm "lan sen benimle ne biçim konuşuyorsun or**sbu" deyip tokadı yapıştırdı karşı çıkarsam herşey mahvolucağından birşey yapamadım ama o zaman sözün üzerine and içtim o iti geberticeğime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayrağın Gölgesinde
AksiKıdemli Üstteğmen Ayça Binay Barlas Yüzbaşı Çınar Aras Burçak