Cennet Bahçesi

5.3K 259 16
                                    

Bir kuş olmak isterdim . Özgür olmak , her kanat çırpışımda hayatı unutmak , yeniden doğmak isterdim. Amma velakin hayat beni yaprak yapmıştı sanırım rüzgar nereye eserse oraya savrulmuş , mevsime göre renk değiştirmiş , defalarca dalımdan düşüp yeniden doğmuştum acılarımla .

Bende kendime bir söz vermiştim madem bu hayat beni bir yaprak olmaya layık gördü bende düzeni tepetaklak ederdim .

Küçüktüm daha sadece 18 yıldır bu dünyada nefes alıyordum . Ama insanın yaşı yaşadıklarıyla ölçülürdü bana kalırsa , eğer bu dünyaya yetim geldiyseniz hayata eksilerde başlıyordunuz ve sıfır noktasına ulaşmak için o kadar çok mücadele veriyordunuz ki gücünüz tükeniyordu herkesin çabasız ulaştığı değersiz gördüğü hayatlarına siz binbir emekle inşa etmeye çalışıyordunuz . Hayat hiçbir zaman adil değildi zaten olmayacaktı da maalesef bunun en çok farkında olanlarsa sokaktaki , sevgi evlerindeki, yetimhanelerdeki  kimsesiz çocuklardı bizler hep yarım kalacaktık hep eksik olacaktık ne zaman çocuğunu salıncakta sallayan bir anne görsek , ne zaman babasına hasretle koşan bir çocuk görsek içimiz burkulacaktı aldığımız nefes ciğerlerimize yetmeyecekti hayatın acı gerçeği her defasında yüzümüze vurulacaktı .

Bu hayatın adaletsiz düzenine ya başkaldıracaktık ya da pes edip düzene ayak uyduracaktık

Ben hayatımın hiçbir noktasında pes etmeyi seçmedim şimdi de seçmeyeceğim ne olursa olsun kendime layık olduğum hayatı inşa edeceğim ellerimle ve bana yapılan her şeyin bedelini soracağım herkesten küçük büyük ne zarar verildiyse bana herkes bedelini misliyle ödeyecek

🌸

Uzun zamandır jakuzide olduğum için ellerim ve ayaklarım buruş buruş olmuştu . Ama vücudumda yumuşacıktı oldukça da rahatlamıştım .

Işığı açıp müziği kapattım . Havluyu üstüme geçirip dışarı çıktım . İç çamaşırımı giydikten sonra pijamalarımı da üzerime geçirdim .

Sosyal medya hesabıma girdiğimde karamanlardan istek yağdığını gördüm . Ama beni en çok şaşırtan Kenan dedeminde instagram hesabı olmasıydı bu adama bayılıyorum .

Hepsininkini kabul edip bende istek gönderdim.

Hesabımda sadece bir kaç kedi fotoğrafı vardı.

Biraz onların hesaplarına bakıp telefonu yana koydum. Berilin hesabı çok renkliydi özellikle karanla birsürü fotoğrafı vardı . Sen biraz kıskandın mı? Hayır. İç sesimden nefret ediyorum.

Karan Poyraz Serkan hiçbiri paylaşım yapmamıştı ama takipçi sayıları oldukça yüksekti Agah beyse sadece Leyla hanımla olan bir fotoğrafını paylaşmıştı . Ay ne kadar da romantik iç sesime göz devirdim.

Ardadaysa ilginç bir şekilde çok fazla paylaşım vardı hem kendilerinin hem etrafın sanırım fotoğraf çekmeyi seviyordu . Leyla hanımınsa sadece çiçekler vardı .

Ama en sevdiğim Kenan dedemin profiliydi özellikle Nilgün babaanneyle olan fotoğrafları , akarsu fotoğrafları favorilerimdi cidden güzel fotoğraf çekiyordu. Arda dedesine çekmiş olmalıydı bu konuda.

Gözlerimi kapatıp yorganı üzerime çektim . Artık uyku vakti.

🌸

Sabah Selim'in neşeli sesiyle gözlerimi açtım . Şarkı söylüyordu hemde bağırarak bari sesin güzel olsaydı be adam

"Yıllardan sonra, yollardan sonra
Şarkılar söylüyor çocuklar
Yıllardan sonra, yollardan sonra
Yeniden yanyana onlar" diye son kez bağırıp sustu eni sonunda hayır en sevdiğim şarkılardan birisiydi fakat sayesinde uzun zaman dinlemeyi düşünmüyorum .

MEYRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin