Evlerinin önünde durduğumuzda derin bir nefes alıp onlarla beraber arabadan indim . Hepberaber kapıya ulaştığımız da Ayaz Binbaşı zile bastı. Gözlerimi kapatıp yeniden derin bir nefes aldım. Gergindim.
Kapı hemen hemen 15 yaşlarında bir erkek çocuğu tarafından açıldı. Uzun boylu olmasına şaşırmamıştım genetik olduğu belliydi. Yuvarlak yüz hattı onu olduğundan daha sevecen gösteriyordu.
" Hoşgeldiniiiz " dedi kocaman gülümsemesiyle sonra kenara çekildi geçebilmemiz için
Hepimiz girdiğimizde kapıyı kapatıp bana bakmaya başladı. Tabi o bana baktığı için bende ona bakıyordum.
" Batuhan oğlum hani bahsetmiştim meyra " dedi Binbaşı beni göstererek sonra bana döndü. " Meyra bu da en küçük batuhan " dedi onu göstererek.
Bende tebessüm ederek Batuhana elimi uzattım.
" Tanıştığıma memnun oldum Batuhan" elimi aceleyle kavrayıp sıktı
" Bende çok memnun oldum . " dedi 32 dış sırıtarak
Ve hala elimi sıkmaya devam ediyordu . Hafifçe çekmeye çalışsam da fayda etmedi .
" Batuhan " diye uyardı onu Barın üstteğmen
Uyarıyı aldığı gibi hemen elini çekti.
Sonra içeriden elinde mutfak beziyle bir kadın çıktı. Uzun boyluydu ve balık etliydi , siyah saçları omuz hizasındaydı bu hal ona hem sevecenlik hem de ayrı bir çekicilik katmıştı.
Gülerek bize doğru adımladı. Önce eşine sarıldı ve yanağına küçük bir öpücük bıraktı aynı şekilde Binbaşı da alnına küçük bir buse bırakmıştı.
Sonra ondan ayrılıp direk bana doğru adımladı. Sarılıp 3 kere yanak yanağa verdik. Bu yazılı olmayan bir kuraldı zaten biz Türkler için.
" Hoşgeldin Meyracım , Sedef ben " dedi gülümseyerek
" Hoşbuldum " dedim tebessüm ederek.
" Hepiniz açsınızdır o yüzden direk yemeğe geçelim " demesiyle yemek odası olduğunu tahmin ettiğim yere doğru adımladık .
Tam da tahmin ettiğim gibi yemek odasıydı. Zaten bir zenginin de yemek odası olmasın dişimi kırarım.
Herkes yerlerine oturdu Bende Sedef hanımın gösterdiği yere yani onun yanına oturmuştum . Yanımda Batuhan vardı. Karşı çapraz çaprazımda Barın üstteğmen vardı. Direk karşımsa boştu.
" Bu çocuk neden böyle?" Diye serzenişte bulundu Ayaz bey
" Şimdi gelir oyunlarının iki dakikaya bittiğini söylüyorlardu" dedi Sedef hanımda
Sonra birisi gelip çorba servislerini yaptı.
" Meyra sevmediğin bir şey olursa lütfen söylemekten çekinme alternatif yemekler de yapmıştım onlardan getirirler" dedi Sedef hanım gülümseyerek
" Neden zahmet ettiniz her şey harika görünüyor "
" Ne zahmeti canım ilk kez evime böyle çıtı pıtı bir prenses geliyor . Tabi ki yapacağım. " demesiyle Ayaz bey onu onaylayan bir ses çıkardı.
" Ben aslında onu da sizinle konuşmak istiyorum. Size yük olmak hiç istemem sonuçta 1 aydan bahsediyoruz. Eğer izimi bulamayacaklarsa ben güvenli bir yerden ev tutsam aslında daha uygun olur." Dediğimde Binbaşının kaşları çatıldı.
" Meyra ne dedim ben şu an en güvenli yer burası böyle tehlikeli bir görevden sonra en azından bir müddet güven altında olman lazım ayrıca mahcup olacağın bir durum yok . Ben evde 3 hergeleyle yaşıyorum onlardan bile rahatsız olmuyorum düşün. " dedi sır verir bir tonda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYRA
Novela JuvenilIssız bir sokakta yürüyorum , ayaklarım çıplak ve taşlar batıyor kesiyor toprak kanla karışıyor . Araba bile geçmiyor bu sokaktan tek ev görünmüyor ufukta unutulmuş terk edilmiş gibi kalakalmış öylece hiçlikte , benim gibi , ikimizde koca dünya da h...