| DH - 38 | Mira or Perrie |

4.1K 247 37
                                    

Merhaba. Bu sefer yazıyı sona yazacağım, okuyun lütfen. Bölümü okuduktan sonra orayı atlamayın lütfen.

Vote ve yorumları unutmayın!

İyi okumalar!

#Zayn'in Ağzından#

"Perrie? Biraz konuşalım mı?" Dedim elimi beline koyduktan sonra kulağına doğru. İrkildi ve Jesy'e biraz sonra döneceğiyle ilgili bir şeyler söyledikten sonra onu çekiştirmeme izin verdi. Onu bahçeye çıkarttığımda bana döndü ve gülümsedi.

Ama Mira gülümsediğinde yüzüme bulaşan tebessüm ortalıklarda yoktu.

"Efendim hayatım?"

Nasıl söylesem diye aklımda kurgularken, sonunda cümleler ağzımda döküldü.

"Az sonra, seni uğurladıktan sonra Mira'nın yanına gideceğim. Bugünü beraber geçireceğiz."

Saat daha erkendi, önümüzde koca bir gün vardı. Perrie'nin gülen yüzü yavaşça donuklaşırken iç sesim fısıldadı.

Sıçtın.

Birkaç saniye gözleri kapalı bir şekilde derin nefesler aldı. Bense kafam eğik dudağımla oynuyordum.

"Neden ikiniz?" Dedi oldukça sakin bir sesle. Ama bağırsaydı daha iyi olurdu sanırım.

"Çünkü... biz ikimiz onunla daha yakınız ve o benim en yakın arkadaşım."

Zihnimdeki Mira dışarıya çıktı.

Hııı, en yakın arkadaşın. Sen arkadaşlarınla öpüşürsün zaten. Evet tamam sus.

"Arkadaşın. Sadece arkadaşın değil mi Zayn?"

Biri şu kıza bu kadar gergin olmamasını söylemeli! Çünkü ondan daha fazla geriliyorum!
İç sesim zıttını iddia etse de onu onayladım.

Mira benim sadece arkadaşımdı. Başka ne olabilirdi ki?

Arkadaşlar öpüşmez.

Arkadaşlar beraber uyumaz.

Arkadaşlar birbirlerine aşk sözcükleri söylemez.

Arkadaşlar en romantik danslarda beraber dans etmez.

Dans olayını Perrie bilmiyordu. Perrie'nin arkadaşına, sadece arkadaşça bir dans olduğunu anlatmıştım. Ama o bir arkadaştan çok romantik sevgililer gibi dans ettiğimizi söylemişti. Ben de onu Perrie'yi sevdiğime inandırmak için bir sürü şey söylemiştim. Çok zor olsa da çenesini kapatmıştı.

Diğer ünlüler mi?

Hiçbiri Perrie'yi sevmiyordu. Nedenini bilmiyordum ama ben çıkarken, alakam bile olmayan Taylor Mira'yı kaybetmememi söylemiş; Niall'ı Wilmer'dan uzaklaştırırken Demi Mira'nın mükemmel olduğunu söylemişti. Hepsi bir nişanlım olduğunu biliyordu ama Mira'yı sevmişlerdi işte.

Aynı senin gibi.

"Madem o senin arkadaşın, istediğin kadar onunla vakit geçir bebeğim."

Birdenbire yüzü tekrar canlandı ve gülümsedi. Aklına her ne geldi bilmiyorum ama, kesin bir sorun çıkacaktı.

Hatta şimdiden yapacağı şey için, Mira'dan nasıl özür dilerim diye düşünmeye başlamıştım.

#Mira'nın Ağzından#

Zayn'in gelip beni almasını beklerken, telefonumu elime aldım ve Deniz'e mesaj attım.

Didn't Happen / ZMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin