Merhabalar! Bir önceki bölüme olan ilginiz için teşekkür ederim. Yazmaya vaktim olmuyor, işinde amcama yardım ediyorum ve bölümü gece yazdım. Umarım güzel olmuştur. İlk bölüm 100 beğeniyi aştı. Nasıl mutlu olduğumu bilemezsiniz. Birde Sakina adlı bir okuyucum var, her bölüme yaptığın yorumlar için teşekkür ederim. 22K okuyucu için teşekkür ederim! Okumak isterseniz profilimde Always Here adlı tek bölümlük ŞerefsiZayn hikayesi ve Niall texting'i var.
Bu arada #Wattys2015 e katıldım, gerçi katılmamış da olabilirim boh da çıkar. Oy nasıl veriliyorsa bilen varsa bana anlatsın lütfen. Tşkrlr. Sizi seviyorum, iyi okumalar!-Flashback-
"Ne izleyeceğiz?" Ağzındaki cipse rağmen konuşan Mine'ye kahkaha atıp kumandayı aldığımda rastgele bir kanal açtım ve X-Factor olduğunu gördüm.
"Bunu izleyelim."
Kafasını salladığında annem önümüze meyve suları koyuyordu. Yanımıza oturdu ve o da cipsten aldı. Adam sıradaki yarışmacıyı çağırırken elimdeki cips bu isimden daha çok ilgimi çekiyordu ve ekrana bakmıyordum. Annem ile Mine'nin kahkahasını duyunca kafamı kaldırdım.
"Sence de bizim mahallede oturan kekolara benzemiyor mu?" Diyen Mine'ye sadece gülümsedim ve çocuğu inceledim.
Güzel bir göz rengi ve sesi vardı. Yakışıklı sayılmazdı ama nedensizce ilgimi çekmişti. İlginç bir şekilde bütün dikkatimi ona verdim. İyi bir fiziği yoktu, saçlarını kazıtmıştı, küpe takmıştı. Ağır bir ergenlik geçiriyor olmalı. Aklımdan şu tipe bak diye geçirmeme engel olamadım.
"İsmi neydi?" Dedim yüzümdeki tebessümle çocuğa bakarken.
"Zayn. Zayn Malik."
-Günümüz-
Etraftaki fısıltılarla uyandığımda, hissettiğim baş ağrısından gözlerimi açmadım. Her zamanki gibi neler olduğunu hatırlamıyordum. Ama sadece başım ağrıdığına göre, bayılmış olmalıyım. Yada öldüm ve şuan son saniyelerim, bilmem.
Fısıltıları anlamaya çalıştım.
"Böyle bir şeyi nasıl yapmaya kalkışır inanın bilmiyorum." Dedi ağladığı sesinden belli olan bir kız.
Sesi tanıdık geliyordu ve benden bahsediyor olmalılardı.
"Son zamanlarda ne yaşadı? Özellikle dün, intihar öncesi mutlaka bir şey yaşamış olmalı, onu intihara iten bir şey."
Bu da bir kadın sesiydi. Nazik ve yumuşak. Anımsıyor gibiydim.
Birden cümlesine takıldım. İntihara iten mi? Kim intihar etmişti? İntihar edecek kadar salak mıydı? Bir kere günahtı bu, günah!"Mira güçlü bir kızdır. Ve onu intihara edecek tek biri olabilir. Kendinden çok önemsediği, aşık olduğu adam. Dün sabah onunla beraberdi."
İntihar mı? Ben intihar etmedim. Ben asla böyle bir şey yapmam. Yanlış anlamış olmalılar.
"Haberi nasıl aldınız?" Kalın bir erkek sesiydi bu seferki. Tanımadığıma emindim.
"Biz Cenk ile beraber film izliyorduk. Özel numara Cenk'i aradı ve Mira'nın intihara kalkıştığını ama kendisinin onu tuttuğunu, sonra Mira'nın ona sarılarak ağlamaya başladığını söyledi. Ses tanıdık geliyordu ama ağladığı için pek anlamadım. Ardından Mira bayılmış ve buraya getirmiş. Cenk ile konuşan çocuk Zayn'i aramayın da dedi. Gerisini bilmiyorum. Uyuttular işte."
Aklımdaki görüntüler bu duyduklarımla bir bir netleşmeye, zihnimin içinde bir takım sesler dolanmaya başladı.
Zayn sana hiçbir zaman değer vermedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Didn't Happen / ZM
FanfictionEla veya kahverengi. Gözlerinin rengi bunlardan biri işte,çözemiyorum. Tek bildiğim baktıkça daha bir aşık oluyorum, daha bir bağlanıyorum. Peki ya gülüşü? Gözlerinin kısılması, dilinin dişlerinin arasına yerleşmesi ve o muhteşem melodi. Sanki o gül...