| DH - 13 | He Will Be Fine |

4.1K 317 59
                                    

Merhaba.Elektrik gitti,kısa yazdım ve içime sinmedi.Çünkü artık kaza kısımlarını yazmaktan sıkılmıştım.Bir sonraki bölüme,kazadan eser olmayacak.

Öncelikle,Deniz ve Niall ile ilgili kısımları,diğer hikayem olan Sad Song'dan yarın yayınlayacağım.Şuanki ilk bölümü,okuyup vote verirseniz,Deniz ile Niall ile ilgili her şey o kitapta olacak.

Bu arada karneleriniz nasıl?Benimki çak güzel.Kahretsin,harikayım. dfgerhtrhrt6h Multiyi çok beğendim ondan koydum gfgvf Voto voron! 

İyi okumalar!

***

Hepimiz doktora bakıyorduk.Ağzından çıkacak bir kelime,hepimizin hayatını etkilerdi.Benimse ya hayatımı bitirecekti,ya da mükemmelleştirecekti.

"Artık konuşsanız?" Doktora kabaca söylediğimde bana bir bakış attı.

"Bir kere kalbi durdu,yaradan dolayı masaj yapamadık." Bu,bu öldüğü anlamına mı geliyordu?Kalbime bir şeyler battığını hissettim.Trisha,Yaser'e tutunmuştu.Ayakları titriyordu.Benim tutunduğum tek kişi ise,ölmüş müydü şimdi?

"O-o öldü mü?" Diye sordu Liam titrek bir sesle.Harry ağlamaya başlamıştı bile.

"Hayır,hayır.Bunu da nereden çıkardınız?Sonra çok dikkatli bir şekilde yarayı kapatarak kalbini tekrar çalıştırdık.Ama karnında koca bir iz kalacak ve felç olabilme ihtimalı var.Uyanmasını bekleyeceğiz.Ve bünyenin,kazayı atlatması için bir hafta uyutacağız." Yaşadığı gerçeği,beni öyle mutlu ediyordu ki,felç kalma ihtimali ile bir hafta uyutmayı umursamıyordum.Trisha,Yaser'e sımsıkı sarılarak omzunda ağladı.Louis bana,Liam Harry'e sarıldı.

"O iyi olacak." Diye fısıldadı Louis mutluluk gözyaşları omzumu ıslatırken.Bende aynı şekilde ağlayarak mırıldandım.

"O iyi olacak."

****

"Evet,kim olduğunu anlatacak mısın?" Dedim ikinci kez Niall'ın başında yakaladığım hemşire kıza.

"Ben Deniz." Türkçe konuştuğunda şaşırdım.Ve o bana her şeyi anlattı.Buraya nasıl ve ne için geldiğini,Niall'ı ne kadar sevdiğini,her şeyi.

Konuşmasının sonunda ağzım açık kalmıştı.

"Bunları cidden yaptın mı?"

"Evet."

"Kesinlikle cesaret edemezdim." Dedim şaşkınca ona bakarken.Gözyaşlarını sildi ve ağzını konuşmak için araladı.

"Niall için her şeyi yapabilirim." Ela,yeşilimsi bir göz rengi vardı.Kumral saçlıydı ve beyaz tenliydi.Niall'dan bahsederken gülümsemişti ve derin gamzesini görmüştüm.Cana yakın bir kızdı.

"Peki ne kadar burada kalacaksın?Ailen kızmayacak mı?"

Omuz silkti.

"Umrumda değil.Niall iyi olana kadar burdayım."

Ve ruh ikizimi bulduğumu hissettim.Benim Zayn'e hissettiklerimi,hatta belki de daha fazlasını Niall'a hissediyordu.

"Burada olduğun süre boyunca,seninleyim." Dediğimde birbirimize gülümsedik.Yeni bir arkadaş edinmiştim.

****

Zayn'in alındığı odada,gözümü dikmiş ona bakıyordum.Tam 3 gündür uyuyordu.Kaldı dört gün.Ve ben beş gündür hiçbir şey yemiyordum.Ayrıca banyo da yapmamıştım.Rezalet görünüyor olmalıyım.Ama buradaki herkes öyleydi.Perrie hariç.

Didn't Happen / ZMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin