POV:Emilia Linowska
Tydzień temu dostałam propozycję aby się dostać do projektu GenZie.Dzisiaj jadę oficjalnie przyjąć chrzest i zostać prawdziwym członkiem GenZie.O 15:00 byłam umówiona z Karolem na moje pierwsze nagrywki z mojego chrztu. Jeszcze nie jestem poznana z Genziakami lecz martwi mnie jedna osoba... Oliwer... znam się z nim od dziecka chodziliśmy razem do podstawówki, liceum a potem nasz kontakt się urwał... lecz trudno „kto nie ryzykuje ten nie pije szampana".Ubrałam niebieskie jeansy do tego cropp top i na to sweterek. Mieszkałam po drugiej stronie krk więc o 14:30 wsiadłam w moją jasno różową beemke i pojechałam pod adres wskazany przez Friza.
POV:Oliwier
Dziś ma przyjechać nowa dziewczyna do projektu...to moja stara koleżanka z klasy chciałem zobaczyć jak się zmieniała. Kochałem ją..chciałem jej to wyznać lecz w dzień kiedy to chciałem zrobić wyprowadzałem się... chciałbym aby nasz kontakt powrócił.Natalka(menagerka GenZie) pokazała nam jej zdjęcie..piękna jest lecz reakcje jednej osoby mnie... nie wiem jakich słów mam użyć „wnerwiła" Bartek Kubicki...miałam z nim bardzo dobry kontakt lecz coś czułem że przez Emilkę się on rozpadnie... no cóż mówi się trudno płynie się dalej...POV:Bartek Kubicki
Za 10minut będzie u nas nowa laska.Przyznam jest hot... Bartek Laskowski żartuje ze mnie że ona nie jest 10letnimi dziewczynkami z tiktoka... ha ha ha ale śmieszne poprostu boki zrywać.
Podobno zna się z Oliwierem... Ehhhh no cóż nowa „koleżanka" za chwile przyjdzie na chrzest zobaczymy jak się sprawdzi.POV:Emilia Linowska
Już jestem pod domem G gdzie czekał na mnie Karol. Przywitaliśmy się i poszliśmy do reszty.
E:hejka jestem Emilka mam 19 lat i interesuje się muzyką.
wszyscy się przywitali cały czas czułam na sobie kogoś wzrok...To był Bartek Kubicki zdziwiłam się ale nie było czasu na rozmyślanie nagrywaliśmy „chrzest nowego członka GenZie"W=wika, P=patryk itd(mam nadzieje że rozumiecie-autorka)
H:dzisiaj nagrywamy chrzest nowego członka GenZie!
E:hejka
F:dobra pierwsze zadanie: nagranie tiktoka z GenZie
E:dobra to wyciągam telefon.
wyciągnęłam telefon z torebki i nagraliśmy do „Trasa".
P:Nagroda to 10zl!
J:drugie zadanie:wosk na dowolne miejsce na ciele!
E:dobra to na ręce chce.
Usiedliśmy na ziemi i zobaczyłam idącego Patryka z garnkiem wosku który zapewne pojawi się na mojej dłoni. Nie bolało jakoś bardzo ale bolało...
Resztę zadań zrobiłam bez problem lecz ostatnie zadanie było dla mnie bardzo ciężkie do wykonania....
„noc w opuszczonym domu" bardzo się bałam ponieważ miesiąc temu zostałam napadnięta przez co dostałam ataku paniki. Więc ktoś pójdzie ze mną jak to usłyszałam to mi bardzo ulżyło.Lecz poszłam tam z Bartkiem Kubickim który na początku się patrzył na mnie.No cóż co robisz.POV:Bartek Kubicki
Zgłosiłem się aby z nią pójść tam.Ona będzie taka słodka jak się będzie bać... o 22:30 poszliśmy do opuszczonego domu. Wyciągnąłem telefon i ona też zdziwiłem się wyglądał na najnowszego iPhona w kolorze różowym.
B:jaki ip?
E:15 po max
B:o kurcze
E:hahahahaTeż bym chciał telefon za 5tysi BWM. To ciekawe jak jej dom wygląda...Pewnie sra pieniędzmi.Tym bardziej chciał bym aby była moja.
POV:Emilia
Bartek się mnie spytał o model telefonu było mi trochę wstyd powiedzieć że „iPhOnE 15 pRo mAx" pewnie się domyśli że mam dużo kasy po BMW,telefonie,torebce. Lecz cóż mówić takie życie. Potem rozmawialiśmy o różnych głupotach lecz jedno pytanie mnie olśniło jeżeli mogę to tak nazwać.
B:to prawda że chodziłaś z Oliwierem do klasy?
E:tak..
B:i co nawet się nie przywitał ani nic?
E:nie wiem...dziwnie się trochę czułam z tym faktem ale do przyzwyczajenia.
Porozmawialiśmy trochę i poszliśmy spać.
Wróciliśmy do domu o 6:00 gdzie wszyscy nas przywitali.H:hejkaa jak się spało?
E:trochę twardo ale dobrze.
F:Bartek zabierasz Emile gdzieś niewiem gdzie ale masz ją wziąć na cały dzień.
B:no spoczko mi pasuje.
E:mi też.
B:ubierz się wygodnie czekam przed domem G
E:okejtak się ubrałam wyszłam przed dom G gdzie czekał na mnie Bartek Kubicki z którym bardzo się polubiłam.
POV:Bartek Kubicki
Postanowiłem że wezmę ją do „GoJump"
mam nadzieję że się ucieszy lecz zaczęła się kłótnia...
E:moim autem jedziemy?
B:nie moim.
E:no chyba nie.
B:jak chcesz. Wziąłem blondynkę na ręce i siłą wsadziłem ją do auta.
E:no dobra wygrałeś.
Na miejscu kupiliśmy bilety i tu pojawił się kolejny problem...
K(kasjerka):za 3godzinki będzie 100zl
B:gotówką chwila
E:kartą.
K:dobrze
E:przeszło?
K:tak dziękuję i do zobaczenia
B:jesteś normalna ja miałem zapłacić
E:no życie teraz leć ubierać skiety i lecimy .
Wykonałem rozkaz koleżanki poszłam do szatni i to zrobiłem wzięliśmy tylko ze sobą telefony.
Wstawiłem story i oznaczyłem Emilkę.
J:wskakujemy za rękę do pianek?
B:takkkk dawaj!
Gdy się chwialiśmy za ręce poczułem jej miękkie dłonie.Wskoczyliśmy i usłyszeliśmy odgłos robienia zdjęcia.
B:bądźmy dobrej myśli
E:zEpSuŁa sHiP fArTeK.-zaśmiała się blondynka a ja dołączyłem do niej.
Po chwili zadzwoniła Fausti że możemy wracać.POV:Emilka
B:wracamy
E:okii
Wzięłam swoje rzeczy i pojechaliśmy do domu G. Gdy wszyliśmy zobaczyłam że GenZie zrobiło imprezę powitalną dla mnie. Poszłam się szybko przebrać w sukienkę i co? Zaczynamy moją pierwszą imprezkę w domu G!
YOU ARE READING
„To ja odmieniłam wszystko"
RomanceEmilia Linowska jest nowym członkiem projektu GenZie spotyka tam swojego dawnego przyjaciela oraz chłopaka który się w niej zakochał. Kogo ona wybierze?Czy ten projekt odmieni jej życie na zawsze?