POV:Emilka
Już jesteśmy w domu G Natalka powiedziała że mamy o piętnastej zebranie w salonie. Gdy wszyscy przyszli Natalka zaczęła mówić.
N:Mamy pomysł na odcinek który jest prankiem.
E:To czemu mówisz o pranku?
N:To jest porwanie tylko że jakbyśmy taką Emilkę porwać która już miała taką realną sytuację to by popadła pewnie w jakiś atak.
H:To kto zostaje porwany?
Nagle wszyscy zaczęli krzyczeć „szach nie ja" byłam tak wychowana że nie wschodzę nikomu w słowo więc nie zdarzyłam zareagować.
N:Czyli Emilka.
E:No to dobrze.
N:Jutro wszyscy 15:00 na hali.Gdy wychodziłam z domu G podbiegł do mnie Bartek Kubicki i zaczął rozmowę:
B:Może gdzieś się przejdziemy?
E:Spoko może w galerii o 19?
B:Spoko to papa.
Zauważyłam Oliwiera który słyszał naszą rozmowę.Był bardzo smutny może on odwzajemnia moje uczucia?Tylko że Bartek Kubicki...Też go kochałam lecz chyba jednak moje serce należy do Oliwiera. Dziwi mnie tylko jedno czemu on przy reszcie jest taki... cichy? Znam go bardziej z strony dzieciaka tak, jak raczej reszta fanów. Żałuję że umówiłam z Bartkiem.Spytam się Oliwiera czy jutro po nagrywkkch gdzieś idziemy.
E:Co robisz jutro po nagrywaniu odc?
O:Raczej nic.
E:To idziemy do mnie oki?
O:Okej.
Byłam szczęśliwa z spotkania się jutro z Oliwierem lecz dziś jeszcze Bartek...
Nadeszła godzina 20 przyjechał po mnie Bartek.Tak wyglądałam.
(skip time do nagrywania bo nic się tam nie działo/autorka <33)N:Dobra zaczynajcie.
H:Witajcie kochani w kolejnym filmie dziś mamy film nową serię tak na prawdę.
W:Film polega na porwaniu Emilki i zobaczymy kiedy się skapnie że jest na hali a nie na serio jakimś porwaniu.
Ś:Dobra ona jest teraz w parku obok domu.POV:Patryk
Ja miałem „porwać" Emilkę.Gdy weszłam do parku zobaczyłem ją kręciłem się obok niej gdy w pewnym momencie zaśliniłem jej oczy i poszliśmy na halę.Musiałem udawać że ją serio porywam żeby nikt się nie domyślił że to prank.Po paru nagraniach porywacz czyli ja powiedziałem że ją wypuszczę ale musi dokonać wyboru. Kogo mam „zaszcze*i€" zabawkowym pistol€tem.
P:Zanim cię wypuszczę musisz dokonać wyboru.
E:Okej...
POV:Emilka
Miałam dokonać wyboru...Kogo zacz€li w Bartka czy Oliwiera w tym momencie naprawdę się aż popłakałam bo nie wiedziałam kogo wybrać.Zaszcz€liłam Bartka... Po tym wszyscy powiedzieli mi że prank a ja zaczęłam się śmiać i to koniec odcinka.
____________________________
jakoś krótkie...
YOU ARE READING
„To ja odmieniłam wszystko"
RomanceEmilia Linowska jest nowym członkiem projektu GenZie spotyka tam swojego dawnego przyjaciela oraz chłopaka który się w niej zakochał. Kogo ona wybierze?Czy ten projekt odmieni jej życie na zawsze?