POV:Emilka
Dzisiaj za nic nie chciało mi się iść do szkoły... ubrałam spodnie bluzę poszłam na górę po Oliwiera i pojechaliśmy pod szkołę.
(X-Franek,Ania,Oliwia,Nadia|Ci git ludzie:Hania,Kuba,Oliwier,Emilka,Amelka,Antek.)
Gdy weszliśmy do budynku Kuba podbiegł do nas i włączył głosówke od Nadi.
N:Ta Emilka jest pierdo***ą szm@tą, nie wiem za kogo ona się wogule uważa. I sory ale każdy potwierdzi że Oliwier bardziej pasuje do mnie, gdyby był z mną był by napewno bardziej szczęśliwy niż z tą sz@tą.
E:Co XD?
O:Idę do niej.
E:.Oliwier!POV:Oliwier
Ta cała Nadia przegięła pałę. Podeszłem do niej i zaciągnąłem do szatni, przykułem już do ściany.
O:Co ty sobie kurna wyobrażasz?
N:Nas razem.
E:Oliwier!Gdy usłyszałem głos Emilki ta szmata mnie pocałowała...
E:Em...
O:TO ONA!
N:Widzisz jak cię kocha ten chłopak?Nie...Przepieprzyłem jej z liścia z całej siły a następnie w brzuch i pobiegłem ją Emilką.
E:Wiem że to nie ona, ale teraz za dużo się dzieje..
O:Nie gadaj już o niej tylko chodź na historię.NH:Proszę kartkówka 5minut start.
Gdy każdy oddał zaczęła je sprawdzać.
O:Emilka co masz?
E:5!
POV: Emilka
Po szkole wyszliśmy się przejść do parku. Gdy nagle Nadia podeszła do nas.N:Robię imprezę jutro o godzinie dwudziestej. Przyjdziecie.
E:W cholerę podejrzane.
O:Co nie?
E:Idziemy na to?
O:Okej.Nagle ktoś nam zrobił zdjęcie...przyszło nam obu na ig powiadomienie.
Fp.Genzie
Ulżyło nam
__________________________
To trch słabe o krótkie, ale w następnej części...
YOU ARE READING
„To ja odmieniłam wszystko"
RomanceEmilia Linowska jest nowym członkiem projektu GenZie spotyka tam swojego dawnego przyjaciela oraz chłopaka który się w niej zakochał. Kogo ona wybierze?Czy ten projekt odmieni jej życie na zawsze?