Rozdział 18 „Impreza Powitalna"

207 5 0
                                    

POV:Emilka
Po tygodniu mogłam wrócić do domu. Bardzo się cieszyłam, nie mogłam jeszcze prowadzić auta więc zadzwoniłam po Oliwiera który po chwili był pod szpitalem.
O:Siema
E:Hejka
Pojechaliśmy do domu G. Gdy weszliśmy wybuchło konfetti, wychodzi na to że to impreza powitalna. Wszyscy się przywitali Wiktoria dała mi moją sukienkę w którą poszłam się przebrać.Usiadłam ze zmęczenia, po chwili dosiadł się do mnie Oliwier który zrobił mi zdjęcie. Rozmawialiśmy gdy nagle Wiktoria i Faustyna do nas podeszły.
W:Ej to wy byliście w galerii?
E:Tak
F:Co tak razem?
O:Byliśmy na spotkaniu klasowym.
W:Aha dobra XD.
Podszedł do nas operator i nagle Fausti powiedziała do kamery.
F:Kochani paczcie jaki piękny ship róbcie edity!!!
Impreza trwała dalej dopóki nie podszedł do mnie Bartek.
B:Jak tam z Oliwierem?
E:Co?
B:Jesteście razem.
E:Ni- Nie zdarzyłam dokończyć ponieważ Oliwier przyszedł.
O:Tak a co?
B:Gratulacje.
Kiedy odszedł spytałam się:
E:Co?
Blondyn przybliżył się do mnie lecz, ktoś go zawołał. Impreza toczyła się dalej, chciałam zrobić zdjęcie i wrzucić na story lecz nie mogłam znaleźć telefonu.
E:Ej telefon zgubiłam.
Wszyscy zaczęliśmy go szukać.Nikt go nie znalazł.Poprosiłam Wiktorię alby, do mnie zadzwoniła. Nagle Oliwier wyciągnął coś z tylnej kieszeni i położył na stole. On tam był...mój telefon...dziwne chwile temu on coś tam kładł...strasznie się tym zestresowałam. Nie spodziewałam się tego po Oliwierze... nie wiem co o tym myśleć.
Po chwili przyjechał do nas Karol z Werą wszyscy się przywitaliśmy.


                                 ~~~

Wiem że bardzo krótkie ale nie mam pomysłu następne będzie lepsze.

„To ja odmieniłam wszystko"Where stories live. Discover now