Pov: Emilka
Dziś chcemy nagrać film. Pojechaliśmy na salę i zaczęliśmy nagrywać film o tytule: „Jak do tego wszystkiego doszło?" Zaczęliśmy nagrywać.
E:Witajcie kochani, dziś chcemy wam wyjaśnić to wszystko co jest między nami.
O:Zaczynamy naszą historię od 1 września 2005 roku w szkole podstawowej w Krakowie.
E:My się znamy od 11 lat i po 8 latach odnawiamy kontakt.
O:Wgl jak Emilka dołączyła do yyy projektu to byliśmy tylko na „cześć". Dopiero na wyjedzie się zbliżyliśmy do siebie.
E:A jak chodzi o wyjazd to wtedy wydałam pocałunki.
O:Właśnie.
E:Które są oczywiście o Oliwierze. I tam jest „Nie widziałam cię już od miesiąca"- ja to nagrałam jak się nie spotykaliśmy od miesiąca parę tam lat temu.
O:A myślisz że gdybyśmy się nie znali przed projektem to mieliśmy by dobry kontakt?
E:Wydaje mi się że tak, bo my wgl mamy tyle samo lat. Mamy w ten sam dzień urodziny tylko w innym miesiącu.
E:I se pewnie musicie: ciekawe czy się pokłócili. TAK I TO NIE RAZ.
O:Kiedy?
E:Czaicie że byliśmy umówieni a chłop nie przyszedł? Jeszcze mi pisał: no jeszcze 30min, korki są.
O:Faktycznie.
E:Ej ale ja tak: Cholera już 23.00 nie ma go. A jak miał wypadek?
O:JEZUS XD.
E:Oooo proszę wyjaśnij czemu nie przeszłeś.
O:Kończymy nagranie! Papa.Operator-Op
Op:Przerwa! Po przerwie czytacie pytania widzów a potem test zgodności.
O,E:Okej.
Op:Chodzie zaczynamy.
E:Teraz czytamy komentarze z klipu „Taka Sama" .
E:Słodcy, ale chyba każdy się spodziewał.
O:Zepsuła ship Oliwiera i Bartka.
E:JAPIERDZ****.
O:Co?
E:O! Komentarz ód twórcy komęnterii
„Czy zrobicie wyjaśnienia😘"
E:Właśnie to robimy.Czytaliśmy resztę komentarzy i przyszedł czas na test zgodności.
E:Tera dla odmiany tak ch filmów co influ ogłaszają związek zrobimy sobie test zgodności.
Pytanie: Ile druga osoba ma obserwujących na instagramie.
E:644tys
O:952tys
Op:DobrzePytanie II:Ulubiony samochód.
E:Nie wiem
O:BWM!
Op:1pt dla Oliwiera 0 dla Emilii
Pytanie III: Film Genzie czy swój własny.
E:Genzie
O:Genzie.
Op:Dobrze koniec odcinka.Gdy przyszliśmy do domu chcieliśmy doc oglądnąć na YouTube.
Emilka.Linowsaa
Opis:Wracamy do blondu czy zostać taką?
Lubi to:Świeży.Baryek i 5273 innych użytkowników.Komentarze:
X:Blond!!!!
X:Zostań!!
X:Kolorowe włosy!!!————————————————————
383 słów.
YOU ARE READING
„To ja odmieniłam wszystko"
RomanceEmilia Linowska jest nowym członkiem projektu GenZie spotyka tam swojego dawnego przyjaciela oraz chłopaka który się w niej zakochał. Kogo ona wybierze?Czy ten projekt odmieni jej życie na zawsze?