Rozdział 14 Zamykam się w sobie

213 3 0
                                    

POV: Emilka
Dziś nagrywamy odcinek o 12 wstałam o 10 chciałam się zwolnić z nagrywek na miesiąc....Po odcinku poszłam do Natalki opowiadając jej moją sytuację. Ona mnie przytuliła i powiedziała że mnie zwalnia a jak by się coś działo to mam jej jako pierwszej powiedzieć. Nie miałam zamiaru wyjeżdżać z Krakowa poprostu nie chciałam mieć kontaktu z kamerą. Odrazu pojechałam do fryzjera i przefarbowałam się na brązowy odcień.

Emilka.Lejowsaa

Opis:Pasuje mi?Lubi to: projekt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Opis:Pasuje mi?
Lubi to: projekt.genzie, kostek.krol i 5162 innych użytkowników.

Komentarze
HiHania: Zarąbisteeee
Faustynaf:Bestiesss

*wyświetl więcej*

Byłam szczęśliwa ponieważ pokazałam że ja poprostu umiem. Przez resztę dnia leżałam w domu i oglądam film dokumentalny z mojej trasy trwa on godzinę i 30 minut. Oglądnęłam go tak z 5 razy?Na następny dzień chciałam iść do galerii. Oczywiście zaparkowałam przed galerią i usłyszałam że ktoś robi mi zdjęcie nagle na ig przyszło powiadamianie.

„genzie.fp wspomnienia o tobie w relacji

fp wspomnienia o tobie w relacji

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

OMGGG NIE WIERZEEEE.

Polubiłam i nagle podeszła do mnie dziewczynka.
Dz:Przepraszam mogę zdjęcie?
E:Pewnie!
Zrobiłam zdjęcie i dalej czułam na sobie spojrzenia. Nie wiedziałam czy ktoś się na mnie paczy bo o mam zarąbistą torebkę czy mnie rozpoznaje.Nagle za mną zaczęła chodzić 10 osobowa grupa która po chwili zamieniała się w 15 i wyżej.Jak pomachałam to wszyscy zaczęli krzyczeć. Gdy tłum ludzi się zmniejszył postanowiłam pójść do iDream czułam że zakupy w drogich sklepach mnie satysfakcjonują. Zakupiłam AirPods Max byłam bardzo szczęśliwa, czułam że jak przykładam telefon do terminala to ktoś mi robi zdjęcie. Taka praca... Kupiłam kawę i wrzuciłam do domu. GenZie wrzuciło odcinek. Otworzyłam żelki i na telewizorze wpisałam w wyszukiwarkę „Genzie" odechciało mi się oglądać... Tytuł to „Śledzimy ją przez 24h" miałam ochotę się rozpłakać...Zdecydowałam się oglądnąć. Nie wierze... W tłumie wtopiła się Hania z Julita. A gdy kupowałam słuchawki to Bartek z Oliwierem mi zrobili zdjęcie. Byłam bardzo zła chciałam już jechać do tego domu i ich wszystkich poprzebywać. Nagle dostałam SMS od Oliwiera.

O:Wiem o wszystkim, wszyscy wszystko wiedzą. A jeżeli chodzi o odcinek to był pomysł Bartka.

E:MACIE OBSESJE NA MOIM PUNKCIE.*Wiadomość została polubiona*

Zaczęłam pisać tekst piosenki skończyłam po godzinie...Zawsze zajmowało mi to więcej..Dzwonię do Adama.

A:Co tam?
E:Kiedy jesteś wolny?
A:Teraz.
E:Jadę do ciebie.

A:Siema co tam masz?
Zaczęłam śpiewać tekst piosenki oczy (tak piosenki znowu sanah-autorka)
A:Czemu zielone oczy?
E:No bo Bartek nie ma zielonych oczu ale 3 króli jest.
A:Ej mądre.
Nagrałam piosenkę postanowiłam że to będzie moja pierwsza piosenka z teledyskiem.Nie miałam osoby z którą bym mogła nagrać go...Na pierwszą myśl mi przyszedł Oliwier.Dobra raz się żyje.

Oliwier
E:Przyjedź do mnie.
O:Jadę.

Po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi.Gdy otworzyłam ukazał się Oliwier.
O:Co się stało?
E:Wejdź.
O:O co chodzi?
E:Chcesz brać udział w moim teledysku?
O:Pewnie!
E:Masz jakieś ciuchy?
O:W aucie.
E:Idź zostajesz na noc.
O:Okejj.

„To ja odmieniłam wszystko"Where stories live. Discover now