POV:Emilka
Miną miesiąc od mojej trasy...Piękne przeżycie.Dostałam propozycję od Karola w wystąpieniu „Czyja to fobia" mam dwie fobie boję się owadów, i wysokich budynków. Gdy weszłam do studia zobaczyłam Hanię, Świeżego, Julitę, Karola. Przywitałam się z wszystkim razem z Bartkiem który przyjechał oczywiście z mną.
K:To nagrywamy już?
Reszta:Okej.
K:Witajcie w nowym odcinku czyja to fobia. Przed wami Emilka, Hania, Julita i Bartek!Dziś to one będą się zmagać z jej fobiami!
Zobaczyłam że Karol ma jakiś kartki w ręku położył je przed nami.
K:Jak wam się podoba to stworzenie?
Były to pająki...Nagle Karol rzucił w nas zabawkowym pająkiem.
B:MYŚLAŁEM ŻE JEST ŻYWY XDD.Z tej rundy została wyrzucona Julita.
E:Te duże są takie miękkie pewnie.
K:Zaraz się przekonacie.
Nagle wszedł do pomieszania jakiś mężczyzna trzymający coś czarnego w ręku. Cholera....Pająk...
J:Jaka to rasa?
H:PAJĄKI MAJĄ RASĘ?
Mężczyzna się uśmiechnął do Julity.Raczej Karol zabronił tego mówić.
K:Emilka sprawdź czy jest taki jak mówiłaś?
No chyba nie.Dotknęłam pająka który po około 3 sekundach wszedł mi na rękę.
E:ŁASKOCZE!
Mężczyzna-M
M:Już go zdejmuję.
Podczas tego gdy każdy brał pająka na rękę Karol zaczął mówić do kamery.
K:Pamiętajcie że sponsorem tego odcinka jest „Gówno Marka" a NORUSH możecie zakupić w żabce!Gówno Marka-Sponsor odcinka (wiem kreatywna nazwa-autorka)
Następnie Karol się spytał czy lubimy psy.
Wszyscy odpowiedzieliśmy że tak.Nagle do sali wbiegła burza z chmurką.
E:Ale słodziakiiii.
H:OMGGG PIESKIIIII.
Potem Karol na ekranie pokazał nam ogromnego psa. W tym poziomie wyrzucona zostałam ja nie wiem czemu.
Ś:Teraz zobaczycie chmurkę i burzę XXL.
Do sali wbiegł ogromny Owczarek Nimiecki.
H:STOP!
Hania się trochę popłakała i odrazu pies został wyprowadzony z sali. Nagrywanie zostało zatrzymane.Po nagraniu Czyja to fobia pojechaliśmy do domu G. Gdzie czekała na nas Faustynka która przeprowadziła z nami wszystkimi malutki wywiad na tiktoka GenZie.
F:Blondynka czy Brunetka?
Paczyłam się na Bartka cały czas a jego odpowiedź mnie zawiodła...
B:Brunetka zdecydowanie.
F:STOP FARTEK.
I obaj zaczęli się śmiać.Fałszywo się uśmiechałam do Bartka przez resztę dnia.Przed ostatnią osobą na tym wywiadzie był Oliwier który dostał to samo pytanie do Bartek i odpowiedział tak samo. Następnie Faustyna do mnie podeszła i się spytała.
F:Oliwier czy Bartek?
E:HAHAH nikt.
Po tej sytuacji jak zawsze wzięłam klucze do mojego różowego BWM wzięłam Bartka i podjechaliśmy pod mój dom.
E:Nie wychodź.
B:Okej?
Spakowałam jego rzeczy spakowałam do bagażnika i pojechał pod jego dom.
B:Co ty robisz?
E:Proszę skoro wolisz sobie znaleść brunetkę to proszę bardzo.Podałam mu klucze do jego mieszkania oraz torbę. Było wydać że jest załamany.Ale cóż... ŻYCIE.POV:Bartek
Co ja odpieprzam? Kurde...Nie potrzebnie chciałem podkręcać ship....~~~
454 słów.
YOU ARE READING
„To ja odmieniłam wszystko"
RomantikEmilia Linowska jest nowym członkiem projektu GenZie spotyka tam swojego dawnego przyjaciela oraz chłopaka który się w niej zakochał. Kogo ona wybierze?Czy ten projekt odmieni jej życie na zawsze?