Rozdział 7 Trasa

285 5 0
                                    

POV:Emilka
Już za 10 minut jedziemy w moją 1 trasę koncertową. Ciesze się jak nigdy w życiu. Nasz pierwszy koncert jest w Białymstoku czyli w miście rodzinnym Hani i Świeżego. Jadąc widziałam że Oliwier z kimś pisze i jednocześnie śmieje się do telefonu . Z ciekawości zobaczyłam... Żałuję tego pisał z osobą podpisaną jako „❤️". Kto to może być...Trudno myślałam że odwzajemnia moje uczucia... Myślałam że się tam rozpłacze... Napisałam do Hani

Haniulka🩷
E:Oliwier pisze z jakąś ❤️...
H:Ale z niego gówniarz.
E:Zaraz się chyba rozpłacze...
H:Nie przejmuj się za 20 minut będziemy

Ubrałam słuchawki i zaczęłam słuchać muzyki. Gdy dojechaliśmy miałam z Wiką i Oliwierem M&G. Dostałam w od widzów bardzo dużo prezentów. Za 3 godziny koncert musiałam się już ubierać bo za chwilę ma przyjechać fryzjerka i makijażystka.

Emilia.Linowsaa jest w Białystok

Linowsaa jest w Białystok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lubi to: Bart.kubicki, kostek.krol, Hihania i 4779 innych użytkowników.

Komentarze:
Hi Hania: Piękna❤️
Frizoluszek:Lecicie!❤️
Fp.Fartek._:Nareszcie się odczepiłaś od bartka. FARTEK GÓRĄ!!!!!

*Wyświetl więcej*

30 minut do koncertu... Mój pierwszy koncert w życiu... Strasznie się stresowałam reszta pewnie się nie stresowała tak bardzo jak ja. W końcu zaczęła lecieć „Trasa". Wchodziłam po wzorce Patryka i śpiewałam sama refren.
Potem wykrzyczałam do mikrofonu
E: SIEMANKO BIAŁYSTOK JAK SIĘ BAWCIE?!
F-Fani
F:SUPER!!!
Po chwili zeszliśmy ze sceny lecz bez Patryka który śpiewał swoje piosenki. W momentach kiedy np. schodzimy z sceny Natalka miała nam wyciszyć mikrofony. Na szkle śpiewałam z Wiką refren i przyłożyła mi mikrofon do ust i było to bardzo słychać. Zaczęliśmy się wszyscy śmiać z tej sytuacji. Poszłam z tym do Natalki. Po Patryku śpiewałam ja...
E:CO BYŚCIE TERA CHCIELI USŁYSZEĆ?
F:POCAŁUNKI!!!!!!!
Na fragment „A zostanie tylko...Tylko fotografia" Na ekranie pojawiały się zdjęcie moje i Oliwiera tylko że jego twarz była zasłonięta.

(skip time do koncertów finałowych)

Pierwszy koncert finałowy był w Warszawie...7 tysięcy osób...Dzisiaj wrzuciłam jeszcze dwie piosenki „Nie pytaj mnie" oraz „Królowa Dram"
(Uznajmy że te piosenki nie zostały stworzone przez Sanah i Fausti-autorka)
Myśleliśmy że to będzie koncert takie jak wszystkie lecz... Na piosence „Finał" wbił typ ubrany cały na biało i zamiast Finał poleciał „Zygzak".
E:To było nie planowane!
Nagle tajemnicza osoba ściąga maskę był to oczywiście nasz szef FRIZ KAROL WIŚNIEWSKI!
*Po zygzaku*
H:Witamy serdecznie szefa!
F-Siema jak tam Warszawa?
*Potem poleciał jeszcze 3Kipa i tak się skończył mój pierwszy finałowy koncert.

POV: Oliwier
Emilka widziała że pisze z Mają...Lecz potem zaczęła gadać z Kubickim.. Cholera Jasna...

POV:Bartek Kubicki
Emilka się chyba pokłóciła z Oliwierem. To była idealna okazja. Jak dojechaliśmy do kato była godzina 21:28. Wziąłem Emilkę na kolację a potem na spacer

Emilka.Lejowsaaa oraz Bart.kubicki

Lubi to: faustyna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lubi to: faustyna.f, przemek.pro, hihania,frizoluszek i 6289 innych użytkowników.
Komentarze:
świeży.bartek:słodziki❤️
hihania:ONI SĄ DLA SIEBIE STWORZENIIII😻
fp.fartek._:IMO bartek powinien być z Fausti.*polubiono przez Emilka.Lekowsaaa*
*Wyświetl więcej komentarzy*

POV:Emilka
Za godzinę mamy finałowy koncert w Katowicach... Stresowałam się jak nigdy w życiu. Bartek cały czas trzymał mnie za rękę i powiedział że wypadnę z nich wszystkich najlepiej. Koncert zaczynał się o 20:30 mamy 20:20.

Emilka.Linowsaa

Opis:Zaczekajcie na nas jeszcze 10minut❤️Lubi to:hihania,bart

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Opis:Zaczekajcie na nas jeszcze 10minut❤️
Lubi to:hihania,bart.kubicki,wersow i 9256 innych użytkowników.

O 20:29 cała sala zaczęła krzyczeć
DJ NATI!
DJ NATI!
Natalka weszła na scene
N:SIEMANKO KATOWICE!
F:AAAAAAA!
N:Ogłuchnę przez was! To co lecimy z koncertem?
F:Takkkkk!!

Następnie przyszła moja kolej na śpiewanie piosenek wypuszczonych wcześniej. Po zaśpiewaniu bardzo się wzruszyłam ponieważ piosenka miała 1 dzień a prawie wszyscy ją śpiewali.
E:Dziękuję wam za taki dobry odbiór mojej muzyki- Powiedziałam to cała zapłakana...
F:Emilka!Emilka!Emilka!
Nagle podeszła do mnie Nati i mnie przytuliła.
(Nie przedłużam tego koncertu-autorka<3)

POV:Oliwier

Każdy wracał do domu w własnym zakresie napisałem do Emilki.
Emilka🩷
O:Możemy się spotkać jutro o siedemnastej w galerii?
E:Pewnie!
O:Do jutra.
(Następny dzień)

POV: Emilka
Gdy byłam pod galerią Oliwier napisał mi że nie da rady przyjść.Odpisałam mu że okej spoko. Zobaczyłam go z dziewczyną w blond włosach... Zrobiłam im zdjęcie i wysłałam Oliwierowi. Zadzwoniłam do Bartka. Przyjechał po mnie i razem pojechaliśmy do mojego domu. Otworzyłam drzwi i się rozpłakałam... Było mi trochę wstyd przy Bartku ale, nie umiałam przestać. Nagle Bartek mnie bardzo mocno przytulił i powiedział że mam się nie przejmować.
B:Spełniłaś swoje marzenia. Wypuściłaś swoje piosenki... Zagrałaś koncert...Jestem z Ciebie dumny.
E:Dziękuję...

Zasnęłam na kanapie a obudziłam się w moim łóżku obok, Bartka. Poszłam nam zrobić śniadanie postawiłam na jajecznicę. Zszedł na dół i podziękował za śniadanie. Pojechaliśmy razem na nagrywki, po nagrywkach do mnie i się umówiliśmy na randkę? Mogę to tak nazwać? Prędzej na kolację.

~~~
800 słów. Następna część też będzie troszkę mocna.

„To ja odmieniłam wszystko&quot;Where stories live. Discover now