Rozdział 21 „Miłość"

218 5 0
                                    

Kochani. Na wstępie mówię że ta książka nie ma celu urazić kogoś z Genzie jakimiś shipami czy coś!!! Wszystko jest robione pod książkę!!!❤️

POV:Emilka:
Dziś mnie Oliwier zaprosił na spotkanie. Dzisiaj mu chciałam powiedzieć o moich uczuciach...wyszłam przed dom o umówionej godzinie. Autem Oliwiera pojechaliśmy a stronę łąk. Widziałam w bagażniku reklamówki z jedzeniem i piciem. Gdy dojechaliśmy znaleźliśmy się na pięknej łące gdzie trwa zachód słońca.

E:Pięknie tu..
O:Często tu przychodzę..

Otworzyliśmy szampana bez alk@ i było super. Gdy było już ciemno położyliśmy się na kocu trzymając się za rękę.

E:O,Oliwier...
O:Tak...?
E:Bo ja cię...

Nagle zadzwonił telefon Oliwiera.

O:Mów dalej.
E:Kocham...
O:Naprawdę?
E:T-Tak...

Myślałam że się tam rozpłacze... Patrzyliśmy się na siebie aż nagle nasze usta się spotkały...

O:Ja ciebie też...
E:Pada deszcz..
O:.Jedzmy już.

Było tak ja na spotkaniu z Bartekiem. Pojechaliśmy do mojego domu i poszliśmy spać. Na następny dzień mieliśmy nagrywać odcinek o 12.00 mamy 9.00.

E:Wstawaj...
O:Nie chce mi się.
E:A myślisz że mi się chce?

W domu G nagrywaliśmy odcinek „Spędzamy dzień jak w szkole".
Natalka udawała nauczycielkę i nas brała do tablicy.Po tym odcięciu odcinku dostałam wiadomość.

Szkoła.
Dz: ‼️Uwaga za tydzień dawni uczniowie mogą przyjść na discoteke klas 1-3 o 14.00 a 4-8 o 16.00.

E:Idziesz?
O:A Ty?
E:Idziemy?
O:Oczywiście.

Cieszyłam się że pójdę tam. Zabaczę nauczycieli, nowych uczniów. Nagle podszedł do mnie Przemek.

P:Jutro gramy koncert przyjdziesz?
E:Oczywiście!
P:To papa.
E:Papa


~~~
260 słów. Trch nudne ale w następnej części będzie się działo!!!! MÓWIĘ SERIOOOO.

„To ja odmieniłam wszystko"Where stories live. Discover now