Pov: Emilka
Po odcinku Natalka poprosiła albym ja i Bartek.k zostali porozmawiać.
N:Nie wiem jak wy ale zauważyłam że ludzie was shipują.
E,B:Tak.
N:Jutro w studiu nagracie piosenkę friendship
(uznajmy że Faustyna i Bartek nie nagrali tej piosenki)
E,B:Okej.Gdy dojechałam z Oliwierem do domu zaczęły się pytania;
O:O czym gadaliście.
E:Jutro z Bartkiem nagrywamy piosenkę „Friendship"
O:Widzisz i po problemie.Na następny dzień gdy wstałam poszłam się ogarnąć i pojechałam moim różowym samochodem do studia. Tekst był przygotowany tylko trzeba nagrać tekst i teledysk.
E:Czemu tak? Że ty i ja?
Ten gość od piosenek:G
G:Musisz wyraźnie.
E:Przecież wyraźnie śpiewam.
G:No nie wiem no wiem.Było mi źle nagrywać z innym gościem piosenkę bo akurat Adam się rozchorował.
Pov:Bartek
B:Co o nas „O przyjaciół trzeba dbać" czasem mnie to irytuje wiem że też tak masz...
E:To friendship nie real ship nasz mętlik niech wiedzą że, prowokują tylko uśmiech na twarzy mniej. Ja wiem dobrze czego dziś chce z nim poznawać rozwijać się więc..
B:Nie układajcie mi życia wolę sam, jak(jak) kostkę Rubika którą w dłoni mam. Całe życie unikałem czterech ścian chciałem mieć trochę wolności bo go teraz chyba mam (ej!)Nie wiem czemu ale czułem się ,jakbym love song śpiewał z nią. Mieliśmy okropnego producenta. Tragiczny człowiek. Gdy jechaliśmy nagrać na halę teledysk zaczęliśmy rozmawiać.
B:Też tak cię zirytował ten gość.
E:Boże tak, nie ma jak to u tego zaufanego.Po chwili dojechaliśmy na miejsce gdzie czekała już na nas Natalka i operatorzy.
Po nagraniu odrazu piosenka została wrzucona.Bartek.Kubicki
Opis:TO TYLKO FRIENDSHIP!!!
Lubi to:Emilka.Linowsaa,frizoluszek i 8448 innych użytkowników.Komentarze:
Emilka.Linowsaa:WLASNIESE!!!*wyświetl więcej*
Emilka.Linowsaa
Opis:To friendship nie real ship!
Lubi to:Bartek.Kubicki, projekt.genzie i 9622 innych użytkowników.Komentarze:
Bartek.Kubicki:WŁAŚNIE!!!
fanpage.henzie:gratulacje piosenki!*wyswietl wiecej*
E:Dobra ale na koncertach się to będzie zarąbiście śpiewało.
B:Realll!
YOU ARE READING
„To ja odmieniłam wszystko"
RomanceEmilia Linowska jest nowym członkiem projektu GenZie spotyka tam swojego dawnego przyjaciela oraz chłopaka który się w niej zakochał. Kogo ona wybierze?Czy ten projekt odmieni jej życie na zawsze?