POV: Emilka
Dziś byłam umówiona z Werą na odcinek. Stresowałam się ponieważ nie znałam tych pytań. Ubrałam jeansy i bluzę wzięłam torebkę i pojechałam do studia.
W:Hejka
E:Cześć
Przytuliłyśmy się na powitanie. I odrazu zaczęliśmy nagrywać.
W:Witajcie kochani w dzisiejszym odcinku moim gościem jest Emilka Lejowska.
E:Hejka.
W:Dziękuję że przyjechałaś do mnie.
E:A to ja dziękuję za zaproszenie.
W:Zadam ci serię pytań. Napoczątku zacznijmy od twojego dołączenia do Genzie jak to wyglądało?
E:Karol daje story na ig „Szukamy chętnych do projektu" i sobie myślę kurde a co gdyby mnie wybrał zgłosiłam się i tak żyje.
W:A co cię popchało do muzyki?
E:Ja wogule od dziecka śpiewam i to od zawsze jest moja zajawka jakoś „Pocałunki" ja już miałam yy nagrane i na wakacjach je wstawiłam.
W:Planujesz 2 trasę?
E:Takkk napewno będzie dużo tych yyy tras, piosenek.
W:A chciałaś by wydać płytę?
E:Powiem że jestem w trakcie robienia płyty.
W:A kiedy będzie można ją kupić?
E: Wydaje mi się że 2/3 miesiące i będzie gotowa.
W:A co sądzisz o tym że jesteś najkrócej w Genzie a jesteś najbardziej lubiana,rozpoznawalna.
E:Serio tak jest?
W:Tak.
E:Nie no to sama nie wiedziałam ale to jest czasem na + a czasem yyy na -. Jak miałam przerwę od nagrywania odcinków to poszłam do galerii i normalnie szło za mną tak z 25 osób.
W:A co sądzisz o twoim shipie z Oliwierem oraz z Bartkiem Kubickim?
E:A jest?
W:Mam całego tiktoka w tym.
E:Ja poprostu jestem niedoinformowana na mój temat.
W:A jeżeli chodzi o Oliwiera to jaka jest wasza relacja? Czemu jesteście tak dla siebie jak rodzeństwo?
E:Ja z Oliwierem chodziłam razem do klasy podstawowej i liceum my się bardzo dobrze przyjaźniliśmy.
W:A czemu miałaś przerwę w nagrywaniu?
E:Powiem tylko tyle że przez relację.KIEDYŚ podkreślę KIEDYŚ powiem czemu ale teraz jeszcze nie jestem gotowa chyba yyy na odbiór.
W:A oco chodzi z tekstem w twojej piosence „Oczy" „Te zielone oczy" bo wiedziałam na tiktoku że to chodzi o Bartka Kubickiego.
E:A to akurat wiedziałam i też kurde powiem wam kiedy indziej, jak będę już na to gotowa.
W:A kto jest na teledysku „Oczy" przy fragmencie „ A ten dotyk, działał jak narkotyk"
E:Widziałam na tiktoku że to był Oliwer? Coś takiego ale nie to poprostu jest jakiś chłopak.
W:A co sądzisz o shipach wogule w Genzie. I o takich komentarzach typu że zepsucie shipu czy coś.
E:W shipowaniu to że poprostu się z kimś przyjaźnisz ale widzowie muszą wtrącić swoje 3 grosze. A mi się przytrafiły takie komentarze że zepsułam Fartek pod zdjęciem jakiegoś fanpage gdzie to było przed moją imprezą powitalną i ja z Bartkiem byłam w parku trampolin i jak skakaliśmy do pianek za rękę to ktoś nam zdjęcie zrobił.
W:A jak się wtedy czułaś?
E:Było trochę przykro bo wiesz po między mną a Bartkiem nigdy nic nie było i nigdy nic nie ma a to jest takie na siłę żeby zrobić z jakieś osoby tą najgorszą.
W:A miałaś kiedyś doczynienia z jakimś kanałem na YT który się wypowiadał na twój temat?
E:Nieee jeszcze nie.Nagrałyśmy resztę pytań i dojechałam do domu.Cieszyłam się bo był to mój pierwszy wywiad oczywiście w moim domu był Oliwier który nawet nie wiem z jakiego powodu u mnie mniszka. Nie jesteśmy razem. Hania mi mówiła że on nikogo nie ma nie wiem co o tym sądzić.
O:I jak tam?
E:Dobrze.
O:Dasz się zaprosić na jutro?
E:Tak dam.
O:O 18 przed twoim domem.~~~
WATTPAD ODDAJCIE ZDJĘCIA!!!!!
YOU ARE READING
„To ja odmieniłam wszystko"
RomanceEmilia Linowska jest nowym członkiem projektu GenZie spotyka tam swojego dawnego przyjaciela oraz chłopaka który się w niej zakochał. Kogo ona wybierze?Czy ten projekt odmieni jej życie na zawsze?