POC:Emilka
Dziś się spotykaliśmy z naszą starą klasą.Była 13.28 a o 16.00 byliśmy umówieni. O 14 pomalowałam się a następnie ubrałam o właśnie tak:Gdy wszłam z toalety, miejsca gdzie się przebierałam to zobaczyłam Oliwiera ubranego właśnie tak:
E:Chodź jedziemy.
O:Już?
E:Tak.
Wsiedliśmy do mojego różowego BWM i pojechaliśmy do galerii wyznaczoną przez resztę. Po drodze zatankowaliśmy auto.Story Emilka.Linowska
Dojechaliśmy. Poszliśmy na piętro 2 gdzie zobaczyliśmy całą resztę.(Nie wiem jak nazywać tą klasę więc jak będzie mówił jakiś chłopak to będzie ch a jak dziewczyna to dz.-autorka❤️)
O,E:Hejka.
Klasa:Siemanko.
Ch:Nasz ship klasowy się spełnił.
E:Nie spokojnie jeszcze nie.
Dz: Od kiedy jesteś blondynem Oliwier?
O:Nie wiem sam.Myślałam że z Oliwierem byliśmy ostatnią osobą lecz jednak nie. Dołączyła do nas jeszcze jedna dziewczyna. Była to ta jedna osoba której nikt nigdy nie lubił.
( Nazwijmy ją zła dziewczyna = zdz)
Zdz:No witajcie.
Reszta:Cześć.
Zdz:No cóż na gwiazdy się czeka.
Ch: Gwiazdy to siedzą obok mnie.
Zdz:O mój Boże! Oliwier haha jak ja cię dawno nie wiedziałam.
Dz:Nie tylko Oliwier.
Zdz:To kto ahhh zapomniałam ja!
Ch:Emilka? Grała solowy koncert? Jest w projekcie influencerow? JEST Z OLIWIEREM?
E:Nie jestem z Oliwiere...
O:Przecież jesteśmy razem!
Zdz:Oliwer...Zdradziłeś mnie... i co z tego że grała koncert? Ja tu zaraz mogę zrobić taki sam a nawet lepszy. A tak wgl to przyjechałam moim różowym BWM jest na parkingu numer 6!
O,E:HAHAHHAHAHA.
Reszta:Co się stało?
E:To moje auto- Wyjęłam z kieszeni paragon z kupowania parkingu.
Zdz: No dobra... To co idziemy na „szpingsss?" (Tak to powiedziała jak coś-❤️)
Reszta:Okej?
Przez całą drogę do końca galerii Zdz kleiła się do Oliwiera. Widziałam że ma ochotę ją zrzucić z schodów więc chwyciłam go za rękę i pocałowałam w policzek. Widziałam że odpuściła lecz cały czas trzymałam go za rękę.
Dz:To pierwsza Zara?
Ch: Kupmy w Zarze a potem pokarzemy reszcie co kupiliśmy.Nagle Oliwier mi wyszeptał do ucha:
O:Mam 29.99 na koncie bo mam w telefonie starą kartę a portfel mam w domu.
E:Kupuj co chcesz.Bo chwili znajoma twarz weszła do sklepu. Była to Wiktoria z Faustyną...
E:CHOLERA JASNA FAUSTI I WIKA.
O:Bierz tą sukienkę i idziemy do przebieralni.W:Ej a to nie jest Emilka?
F: I Oliwier ?E: I co my tu będziemy robić jeste tu ciasno jak w dupie.
O:Masz wszystko?
E:Tak.
O:Idziemy do kasy.Kasjerka: Będzie 392.86
E:Kartą będzie.
Kasjerka: Przeszło dziękuję bardzo dowiedzenia.Gdy odeszliśmy od kasy za nami w kolejce były Faustyna i Wika. Zestresowałam się więc odrazu wyszłam z sklepu. Razem z grupą poszliśmy coś zjeść. Wypadło na mcdonld's więc znowu zrobiliśmy spacer na sam dół galerii. Zjedliśmy a ja chciałam wstąpić do jeszcze jednego miejsca iDream wszyscy mi powiedzieli że pójdą ze mną tylko nic nie kupią. Chciałam kupić Apple Wacht. Kupiłam i poszłam do reszty nasze spotkanie dobiegało końca. Ta jedna dziewczyna już poszła.
Ch:Serio jesteście razem?
O:Tak. Odpowiedział na pytanie chłopakowi który kiedyś był w mnie zakochany..
Dz:WIEDZIELIŚMY!
Nagle Oliwier objął mnie w talii i do sibie przysuną.
Tak się to spotkanie skończyło. Gdy wyjeżdżaliśmy autem:
E:Co?
O:No sory ale nie dałem sobie.
E:Nie no spoko.
Przez resztę drogi śpiewaliśmy piosenki które wygenerowała moja playlista. Raczej to były moje lub Genzie piosenki.
Gdy weszliśmy do mojego domu to Oliwier stanął bardzo blisko mnie i spytał:
O:Co oznacza to spoko?
E: Nic
Była już godzina 20.
E:Nudzi mi się.
O: Chodź.
Poszliśmy na boisko do koszykówki gdzie zaczęliśmy grać. Niestety byłam za niska żeby trafić więc Oliwier postanowił że weźmie mnie na ręce :Wróciliśmy do domu i poszliśmy spać. Lubię takie dni jak takie był lekki stresik ale tylko chwilę.
~~~
636 słów. KOCHANI! Jak będę pisać coś w nawiasie to nie będzie już czegoś takiego:
( hsbstsjsvgz- autorka)
Tylko:
(hsbstsjvgz-❤️)
Nie chce pisać już autorka bo zabiera to słowa.
YOU ARE READING
„To ja odmieniłam wszystko"
RomanceEmilia Linowska jest nowym członkiem projektu GenZie spotyka tam swojego dawnego przyjaciela oraz chłopaka który się w niej zakochał. Kogo ona wybierze?Czy ten projekt odmieni jej życie na zawsze?