Pov:Emilka(Rok 2026)
Dziś jest koniec Genzie. Cieszę się że spędziłam z tak dobrymi osobami 2 lata. Hania i Świeży są zaręczeni od roku i Hania jest w ciąży, Fausti jest z Bartkiem Kubickim od pół roku,Julita i qury są zaręczeni, Wika z Przemkiem wyprowadzili się do Gdańska. Gdy z Genziakami zrobiliśmy ostatni wyjazd do Turcji stało się to...Pov:Oliwier
Jesteśmy na ostatnim wyjeździe Genzie. To dziś miałem zamiar się oświadczyć Emilce. Poszliśmy razem w nasze ulubione miejsce w Turcji,Bartek nas nagrywał. Gdy rozmawialiśmy postanowiłem że to ten moment..O:Emilio Linowsksko. Czy dostanę ten zaszytyt i wyjdziesz za mnie?
Emilka się rozpłakała.
E:Pewnie!
10 lat później
Ksiądz:Czy ty Emilio Linowsko bierzesz Oliwiera Kałużnego za męża.
E:Tak.
Ksiądz:Czy ty Oliwierze Kałużny bierzesz Emilię Linowską za żonę?
O:Tak.
Ksiądz:Ogłaszam was mężem i żoną.Pov:Emilka Kałużna
„Mam na imię Emilia Linowska teraz Kałużna. Mam 2 dzieci z moim mężem Oliwierem Kałużnym. 12 lat temu skończyliśmy karierę infuenserską, należeliśmy do projektu zwanego Genzie. Grałam koncerty w największych klubach w Polsce. Chcę to wszystko opowiedzieć moim dzieciom."Dziecko1:Mamo a czym ty się dawno temu zajmowałaś?
Dziecko2:A ty tato?
E:Wyobraźcie sobie że byliśmy infllu!Graliśmy koncerty itd.
Dzieci:Naprawdę?
O:Tak,podejmowaliśmy dam różne wyzwania.
Dziecko2:A kto stworzył ten projekt?
E:Sam Friz Karol Wiśniewski.
Dziecko1:A on ma córkę Maję?
O:Taaak.
Dziecko1:Ona chodzi ze mną na balet!
E:Widzisz? Tak nasze życie wyglądało.
Dziecko2:A masz jakieś ich zdjęcia?
E:Pewnie zobacz!E:Ta w czerwonych włosach to Wiktoria miała ksywkę kartoni, ta dziewczyna obok niej w krótkich włosach to Natalia managerka projektu, ten chłopak co leży to Patryk Mortalcio,ta niska dziewczyna to Hania,ten chłopak obok niej to Bartek Kubicki a ten łysy to Bartek Laskowski Świeży.
O:Ta dziewczyna w pomarańczowej koszulce to Faustyna Faugińska a ta w czarnej to Julita.
Dziecko1:A ten blondyn?
E:To tata.
Dziecko2:Tata był kiedyś taki brzydki?
E:Wtedy był piękny.
Dziecko2:A był tam ktoś jescze?
E:Tak, był taki Patryk i on jest chłopakiem tej JulityO:A to jest Przemek z Wiktorią
Dziecko1:Fajnych mieliście kolegów.
E:A wiesz że ten Przemek Patryk i Bartek pojechali z Polski na Saharę fiatem multiplą?
Dziecko2:Naprawdę?
O:Tak albo graliśmy koncert przez kilka tysięcy ludzi.
E:Mieliśmy swoją kolekcję ubrań też.
Dzecko1:Fajne życie mieliście..
Dziecko2:A czemu już nie ma tego projektu?
O:Bo jak coś się zaczyna to musi się też skończyć.
E:Koniec tego opowiadania na górę do spania.
Dzieci:Dobrze mamo.
E:Jednak tęsknię za tym.
O:Ja też...KOCHANI!To koniec tej cudownej opowieści! Mam nadzieję że wam się podobała i nie zanudzała. Ta opowieść osiągnęła już 2k wyświetleń. Dziękuję wam bardzo za takie wsparcie przy mojej pierwszej książce, mam nadzieje ze wybaczcie wszystkie błędy jakie popełniłam. I spodziewajcie się kolejnej książki tego typu na moim profilu!
3,2,1...
The End!🥹
Dziękuję bardzo za wszystko!
Auktorka❤️! (Aż łezka poleciała❤️)
YOU ARE READING
„To ja odmieniłam wszystko"
RomanceEmilia Linowska jest nowym członkiem projektu GenZie spotyka tam swojego dawnego przyjaciela oraz chłopaka który się w niej zakochał. Kogo ona wybierze?Czy ten projekt odmieni jej życie na zawsze?