بیست و سه ستاره

251 26 214
                                    

دیگه نگم این پارت چقدر طولانیه. فکر نکنم دیگه بتونم پارت کوتاه بنویسم :") ⭐⭐⭐

Song: End of the Day
Singer: One Direction ♡

.

"خب بچه ها... پس یادتون باشه برای فردا تکلیفی که بهتون گفتم رو با کمک مامان و بابا انجام بدین و همراهتون بیارین. باشه؟"

"چشم"

وقتی مطمئن شدم همه متوجه حرفم شدن لبخند زدم.

"میتونین وسایلتون رو جمع کنین. به زودی زنگ میخوره"

"اجازه خانم"

نگاهم رو به کلارا دادم. لبخند گرمی زدم.

"بگو کلارا"

"واقعا دوست پسر شما فضانورده؟"

و بله... شروع شد.

دو هفته از تولدی که هری برام گرفت میگذشت. هنوز کمی دچار وحشت میشم وقتی بقیه منو میشناسن یا درباره ی هری ازم می پرسن. حتی رفتار بعضی معلم ها با من عوض شده. بعضی هاشون صمیمی تر شدن و بعضی ها هم با نفرت و یا جاسوسانه بهم نگاه میکنن. خب وات د فاک؟! پس شهرت اینه؟!

سعی میکنم نسبت به هردو گروه بی تفاوت باشم ولی چرا خودم رو گول میزنم؟ من نمیتونم بی تفاوت باشم. به یاد دارم وقتی هری برام تعریف کرد زمانی که شهرتش اوج گرفت چقدر قضاوت ها و هیت ها روش تاثیر گذاشته بود. من در حالت عادی هم اگر کسی نسبت بهم بی اهمیت یا متنفر بود اذیت میشدم و میگفتم چرا از من خوشش نمیاد؟ مگه من چیکار کردم؟ حتی وقتی اون حس فقط یه توهم بود و من اینطور فکر میکردم که طرف مقابل از من بیزاره.

توی یکی از کتاب هایی که هری بهم داد خوندم که همیشه یه سری آدم ها هستن که از یه نفر بی دلیل متنفرن. حتی خودشون هم شاید دلیلش رو ندونن. این موضوع برای ما هم صدق میکنه که گاهی بی دلیل یا با دلیل از کسی خوشمون نمیاد، اگر چه ممکنه بعدش بهترین دوست همدیگه بشیم!

هری میدونست که اون شب عکس هایی که پاپارازی ها از من گرفتن چقدر وایرال شد و درباره ی احساسم ازم پرسید اما من نگفتم که وحشت زده و پشیمونم! آره یکم پشیمونم چون حالا نقطه ی توجهم. باید مراقب رفتارم باشم و یاد بگیرم به چه حسی اهمیت بدم و به چه حسی نه. این، زندگی رو برام سخت کرده بود، مخصوصا توی محل کارم!

این کمی چالش برانگیزه که یه دختر بچه ی هشت ساله ازم درباره ی دوست پسر معروفم بپرسه و من رو به دیدی غیر از معلمش ببینه. یعنی خانواده اش چه چیزی درباره ی من گفتن؟ بقیه ی بچه ها هم همین سوال ها و کنجکاوی هارو درباره ی من دارن؟ آیا اون ها ازم بدشون میاد یا خوشحالن که معلمشون منم؟ پدر و مادرشون چی؟ این قضیه چقدر قراره روی شغلم تاثیر بزاره؟ وای قطار سوال ها خیلی زود به ایستگاه شلوغ مغزم رسید!

Counting Stars ☆HS☆Onde histórias criam vida. Descubra agora