!!! Cinsellik içerikli bölüm uyarısı!!! Başlangıcına ve sonuna işaret koyacağım
Jisung, Changbin'in evine vardığında titreyen eliyle göz yaşlarını silmiş ve kapıyı çalmıştı. Çok geçmeden kapı açıldığında Jisung, karşısında duran Changbin'e hiç beklemeden sıkıca sarılmıştı. Tekrar ağlamak istemiyordu ancak saniyesinde etrafına sıkıca dolanan kollar ve ruh hali, kendini tutmasına engel olmuş ve tekrar ağlamaya başlamıştı.
"Ji, sorun ne? Sana bir şey mi söyledi?"
"Felix'i çağırdım, sorun olur mu?"
Jisung'un yanıt vermeyişi Changbin için önemli olsa da şimdilik üstüne gitmemeyi seçmişti. Sadece sakinleşmesine yardımcı olmaya çalışıyordu ve içeri çektiği, kendisinden uzun ancak ufak duran gencin arkasından kapıyı kapattıktan sonra sorusunu yanıtlamıştı. Jisung daha iyi olacaksa Felix'i seve seve evine kabul ederdi.
"Sorun olmaz tabii güzelim, gelsin. Hatta diğerlerini de çağırayım biraz kafa dağıtırız. Olur mu?"
"Olur."
Jisung biraz geri çekildiğinde Changbin de çekilmiş ve Jisung'un elindeki paketi alarak mutfağa gitmişti. O sırada ise Felix kapıyı çalmış, Jisung da açarak Felix'i içeriye davet edip ardından kaldığı odaya götürmüştü. Kapıyı kapattıktan sonra da yatağa, Felix'in tam yanına oturmuştu. Artık ağlamıyordu ancak sonrası için de garanti veremezdi.
"Anlat bebeğim, sorun ne?"
"Sorun Hyu-"
Jisung her şeyi anlatacakken bir anlığına duraksamıştı. Olanları diğerleri öğrenecek olursa hem Jisung'un planlarına karışabilirlerdi hem de Hyunjin'e bulaşmalarını istemiyordu. Hyunjin Jisung'a kötülük yapabilirdi ancak Jisung, arkadaşlarına zarar gelmesine izin vermezdi. Bu yüzden anlatıp da risk almayacaktı.
"Sorun Minho. Sana anlatmıştım ya, işte Hyunjin'le buluştuk biz bugün. Aramızı düzeltelim diye zırvalayıp duruyordu. Oradan çıkıp gelecekken Minho'yla karşılaştım. Orada oturup konuşmamızın bitmesini bekliyormuş."
"Oha, ne? Konuştunuz mu? Ne söyledi sana?"
"Aramızın eskisi gibi olmasını istediğini söyledi, özür diledi falan."
"Affetmedin umarım."
Felix'in sinirlenmeye hazır ses tonunu duyduğunda Jisung istemsizce tebessüm etmiş ve başını iki yana sallamıştı.
"Affetmedim tabii ki. Ona ona karşı artık sevgi beslemediğimi söyledim, siktiri çektim. Hatta... Vurmuş ve kahve atmış da olabilirim bir tık."
Jisung'un utana sıkıla söylediği son cümlesinin ardından Felix küçük çaplı bir şok geçirmişti. Hemen ardındansa sevinç dansları yapmaya başlamış, sağlam kolundan tutarak Jisung'u çekiştirmişti.
"Diğerlerini de çağırıp toplaşıyoruz şimdi, kutlama yapmamız lazım. Prensimiz Han Jisung, yüce aşkından vazgeçti! Kalk hadi, kalk!"
Changbin'in Gotunun Kiliyim!!! (M*nho sicmik boku😨)
Changbin:
ArkadaşlarBana geliyorsunuz
Şimdi
.
Chan:
Bir şey mi oldu?Jeongin:
Bebeğimi de alıp geleyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taste Me (HyunHo, BinSung)
FanfictionOkuduğu üniversitede pek de popüler sayılmayan Lee Minho, Kütüphanede karşılaştığı kimseyle konuşmayan Hyunjin ile bir şekilde flört etmeye başlar. Yetişkin içerik: küfür/argo, cinsellik, şiddet, kan, kendine zarar verme, taciz.