Pisten çıktıktan sonra soyunma odasına gidip su içtim tam tamına on dakkalık bir molam vardı . Moladan sonra görkemle yarışıcaktım ve ilk defa çok heyecanlıyım istanbuldan başka bir yerde yarış yapmak insanı ister istemez heyecana sokuyor .
Suyumu içtikten sonra soyunma odasından çıkıp pistin oraya geldim tabiki içeri girmedim yarışın başlamasına üç dakika kalmıştı yanıma görkem geldi "başarılar " dedi oda benle beklemeye başladı .bende aynı şekilde ona karşılık verdim . "İkinci yarışımız başlamak üzereee "dedi adam ve devam etti "o zaman yarışıcakların ismi " dedi herkes sesiz oldu o an "ozanla çok iyi yarıştın ozanı geçe bileceğini düşün müyoduk "dedi görkem bense sadece gülmekle yetindim.
"İlk yarışçımız GÖRKEM TAŞ " dedi adam gür bis esle görkem yanımdan geçip piste motorunun yanına gitti. Ozan yarışa çıkmadan önce herkes bağırmıştı görkemde ise kulaklarım patlicak diye korktum "diğer yarışçımız AKÇA YILDIZ" bende ismimi duyunca motorumun yanına gittim ilk ismim okunduğunda kimseden ses çıkmamıştı ama şimdi herkes görkeme bağırdıklarından daha çok bağırdılar bu hoşuma gitti açıkçası.
Bende kaskımı takıp motoruna oturdum tekrar kızların olduğu yere baktığımda ikiside heyecanla bana yani görkemle ikimize bakıyodular ozan ve boraya gelirsek ozan gülümsüyordu bora ise tam tersi ciddi bir şekilde bize bakıyodu.
" GERİ SAYIM !" Diye bağırdı adam "3,2,1!!" Diyince ikimizde aynanda kaza bastık ozan daha yavaşken görkem daha hızlıydı ama benim için yeterli değildi birazcık ilerledikten sonra virajı gördüm ozandaki gibi çok fazla yavaşlamak yerine orta hızımla virajı geçtim gaza ne kadar basamda ozanda açtığım mesafe kadar görkemde açamıyodum .
Orta hızla uzun virajıda döndükten sonra daha çok gaza bastım işte bu sefer arayı açıyordum . Önüme tekrar viraj çıkınca orta hızla onuda geçtim artık bir viraj yoktu sonuna yaklaşmıştık görkem bi yanda önüme geçti hayır yaa bitişe yaklaştık mı geçemez off söylenirken düşündüğümdende çok gaza bastım bunu görkem beklemiyor olacaktı ki hızla yanından geçtim bi yanda düdük çaldı yarış bitmişti ve ben kazanmıştım.
Motorumu durdurup kaskımı çıkardım ve motordan indim görkemde bunları çoktan yapmıştı yanıma gelip elini uzattı "tebrikler" dedi şaşkın bi sesle bense onun bu haline gülüp "tebrikler" dedim . Pisten çıktıktan sonra üstümü değiştirmeden kızların yanına gittim bu mola yirmi dakkaydı .
Kızların yanına gittiğimde hepsi bi yanda bana sarıldılar "süpersin be akça "dedi bade benden ayrıldıktan sonra bade ayrılınca selinde ayrıldı " işte benim arkadaşım" dedi selin onların bu tepkileri gerçekten de çok komikti gülmeden edemedim doğrusu. Bi yanda yanıma ozan geldi "bizi geçebilen çok az kız var yani beni geçe bilen çok az kız var buraya gelen kuzların çoğu beni geçemiyor beni geçselerde görkemi hiç geçemiyorlar , yani sen bi ilk sin " dedi heyecanla bense ona gülerek karşılık verdim .
Bu sefer yanıma bora geldi "üç yılda nasıl bu kadar iyi sürmeyi öğrendin hiç bir fikrim yok ama ozanın dedikleri doğru "dedi sert bi ifadeyle ya bu adam hiç mi gülmez bi tebessümde mi olmaz ya ne bu sınavdan düşük aldım modu gibi o bana hayla sert bakarken arkadan görkemin sesi geldi " akça sen nesin böyle hayla şoktayım "dedi yanıma gelip bana şok içinde baktı . Bora ise bana bakmayı kesmişti .
"Var bizde de bişicikler "dedim gülerek "o bişicikler az kalır bence " dedi görkem hayla bana şokla bakarken bora sert bi sesle konuştu "görkem abartma seni geçmiş olabilir şans eseri ama beni mümkün değil geçemez herkes biliyo bunu " diyince kaşlarımı çatıp ona döndüm " çok emin konuşuyorsun sonra pişman olma " dedim Gülerek o ise sert baktı ve sert konuştu " ben gayette çok eminim küçük " dedi hafiften sırıtırken bu sırıtış hiç de güzel değildi bildiğimiz beni küçük düşürüyordu ona yaklaşıp aramızda bir adımlık mesafe bırakıcak bi şekilde onun dilinden aynı sert bi sesle konuştum .
"Unutma seni geçtiğim zaman aynı tepkiyle gelicem sana" dedim sinirle o ise sırıtışını bozmadan bana bakıyodu arkamı dönüp merdivenlerden indim çok bilmiş nasılsa beş dakkada sinirimi bozdu. Bu kendini bilmiş koca adama gününü gösterme zamanı geldi bence
Soyunma odasına gidip su içtikten sonra pistin giriş kapısında bekledim "üçüncü yarış başlıyor" dedi adam ve devam etti " yarışçıların isimlerini okuyorum " dedi tam o an da yanıma bora geldi aynı sırıtış yerli yerinde duruyordu maşallah "başarılar demicem çünkü o kadar bile yapamicaksın "dedi sırıtırken " ilk yarışçımız BORA DEMİR "dedi adam bora sesini duyunca tam pisten içeri giricekken "PİSLİK!!" Diye bağırdım o ise arkasını dönmeden kahkah atarak piste girdi .
Bildiğimiz benle dalga geçiyo ya adama bak sen . "İkinci yarışçımız AKÇA YILDIZ "ismimi duyunca pisten içeri girip kaskımı takıp motoruma bindim "GERİ SAYIM !!" Dedi adam motora kendimi daha çok yasladım "3,2,1"diyince büyük bi hızla sürmeye başladık hızımı hiç azaltamam kendimi riske atamam o yüzden var gücümle hızlı gidiyodum viraja yaklaşmıştım benle aynı giden bora yavaşlamaya başladı ben ise yavaşlamadım "akça yıldız çok hızlı gidiyo eğer yavaşlamazsa kaza yapıcak " dedi adam
Ben ise hiç duymamış gibi daha çok gaza bastım viraja geldiğimde motoru yere yasladım diz kapağım yere değiyordu virajı geçmiştim hızımı bozmadan daha çok yüklendim "o hıza rağmen akça çok güzel devam ediyor ama tehlikeli sularda yüzüyor" dedi adam bi yanda yanımda bora belirdi bu hızıma rağmen birazcık beni geçti uzun viraja yaklaşmıştık .
Bora yavaşlarken ben ise büyük bi hızla viraja gidiyodum viraja geldiğimde deminki gibi kendimi zorladım bu sürüş çok zordu ama şu koca adamı zort etmek için her şeyi yaparım virajı geçtikten sonra son bi viraj kalmıştı . Bora hızla yanımdan geçti bende gaza yüklendim son viraj yaklaşınca bora yavaşladı ben ise yine aynı hızla virajı geçtim borayla şu an aynı hızdan gidiyorduk .
Bitiş çizgisine ise az kalmıştı daha çok gaza bastım borayla benim aramda bi adımlık mesafe vardı tebi ki önde olan bendim bi anda düdük çaldı ben kazandım motorumu durdurup kaskımı çıkardım hemen motordan indim insanlar hem şaşkın hemde mutlu bir şekilde bağırıyorlardı boraya döndüğümde ise kaskını çıkarmış ama motorun üzerinden inmemişti şaşkınca elinde kaskını tutuyor dimdik karşıya bakıyordu.
Bu sefer ben yüzüme bi sırıtış ekledim yanına gidip onun motoruna kalçamı yasladım bakışları bana döndü aynı şaşkın ifadeyle ben ise sırıtarak ona bakıyodum "noldu koca adam küçük kızamı yenildin " dedim gülerek sonra devam ettim . "Yenilmek nasıl bir duygu? ben hiç yenilmediğim için bilmiyorum " dedim daha çok gülerek
Sinirle motorundan kalkıp pisten çıktı yazık üzüldüm şimdi kaldıramıyor herhalde bir kızın onu yenmesini aferin be akça kendime bayılıyorum :)
Devam edecek...
Karayerrr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY
ActionHer şey tatil için Trabzona gelmemle başladı . "Buğün saat 16:00 da yarışın var unutma " dedi selin "ben ve yarışı unutmak güldürme beni selin " dedim. "Öyle olsun akça" dedi selin. Evet akçanın hesaba katmadığı bir şey vardı o yarışa gittiği zaman...