26.bölüm

22 4 2
                                    



Eve geldiğimde üstümü çıkarıp hemen bir duşa girdim .duştan çıktıktan sonra geceliklerimi giyinip kendimi yatağa attım . Aklıma sürekli boranın o hali geliyordu kendimi uyumaya zorladım

Gözlerimi açtığımda bi bodrum katında sandalyeye bağlanmış bir şekilde durduğumu fark ettim."kimse yok mu ??!!" Diye bağırdım sadece sesim yankılandı daha çok bağırdım "KİMSE YOK MU DİYORUM!!" Bir kere daha bağırıcakken bana doğru gelen bir adım seslerini duydum . Sesin geldiği yöne kafamı çevirdim . Göz hizama siyah sivri uçlu ayakkabılar girdi ardından bir adam belirdi ilk başta tanımasamda sonradan kim olduğunu anladım. Bu öldürdüğüm adam ceyhut izliy di önüme gelip ayakta dikildi "ben seni öldürmüştüm " dedim şaşkın bir şekilde o ise kahkah atıp "sen beni öldürmedin ama ben şimdi seni öldürücem " dedi ve devam etti "sen olmasaydın biz erkekler mutlu olurduk " dedi ardından eline bir çakı alıp kolumu boydan boya kesti .

Ben acı çekerken o keyifle yapıyordu kollarımı ayaklarımı yüzümü boydan boya kesmişti . Artık yüzünde keyif değilde öfke kin vardı . Bi yanda beni ayağa kaldırıp yüzümü defalarca duvara vurdu artık ayakta zor duruyordum yüzümün parçalandığına emindim ben yerimde sarsılırken ceyhut bana bağırdı "sence bu mu yoksa bumu " dedi ben ona tam dönmüşken "bu" dedi ve koca çekici yüzüme fırlattı . Bu son darbeydi bi aynda sert bir şekilde yere düştüm . Gözlerimi zar zor açtığımda heryer bulanıktı ve kandı daha fazla dayanamayıp gözlerimi kapattım .

Nefes nefese uyandığımda karşımda ki aynda yansımamı gördüm terler içinde kalmıştım . Her zaman kine benzer bi kabus görmüştüm yataktan kalkıp alt kata indiğimde bir bardak su doldurup içtim telefonumu elime alıp saate baktığımda gece 2:07 diydi bir saat uyumuştum sadece bundan sonrada uyucağımı zannetmiyorum. Lavabonun içinde ki tabakları görünce kızların bu gece burda kaldığını anladım doğru o evdede daha kalmazlardı zaten !!

Tam mutfaktan çıkıcakken dışarda beyaz ışık gördüm . Telefonu cebime atıp gizlice camdan dıları baktım üç tane koruma vardı gözlerimi sıkıp biraz daha dikkatli baktığımda korumaların üstünde BO yazıyordu sizce bu ne olabilirdi bora beni takip etmemişti büyük ihtimalle kızları takip edip burayı bulmuştu .siyah bir araba evden biraz uzakta durdu arabadan bora abim ozan ve görkem indi hay sikim bi bunlar eksikti hızlıca üst kata kızların odalarına girip onları uyandırdım "bunların neyşi var burda!!" Dedi selin camdan bakarken "bilmem selin sizi takip etmiş olmasınlar " dedim "bizi takip etmiş olmazlar çok dikkat ettik " dedi bade o zaman bunlar bizi nerden bulmuştu beş yıl boyunca bulamadılarda şimdi mi buldular bunda bir şey var yakında çıkar kokusu artık .

Bade omzuma dokunup "napıcaz şimdi ?" Dedi "beni takip edin " dedim evin arka kapısından çıktık . Elimdeki telefonla ön kamerayı izliyodum evin kapısına doğru yürüdüklerini fark ettim bade ve seline iki tane silah verdim kendimde aldığımda  yanda ön kapının önüne geçip silahları onlara doğru tutuk . Bora ozan görkem abim melih hepsi burdaydı birde tanımadığım iki tane koruma da vardı.

Beklemiyor olacaklardı ki donup kaldılar silahımı indirip belime yerleştirdim aynı şekilde selin ve badede yaptı . "Ne istiyosunuz gece gece?" Dedi bade oldukça sinirliydi özellikle bu siniri görkem yüzündendi "iyice terbiyesizleştin bade " dedi abim bade tam konuşucaktı ki beni gülme
tutu karnımı tutup daha çok gülmeye başladım biraz sakinleştiğimde abime dönüp "niye bir daha mı vuracaksın !!" Dedim bağırarak gülmeye devam ederken  selinin omzuna vurdum "gördün mü bade terbiyesizleşmiş " dedim bu sefer selinde gülmeye başladı "görmez olurmuyum " diyip güldü bade ise "bu sefer vurmazlar yapamadıkları işin devamını getirirler " dedi boranın ona silah tutmasından bahsettiğini anladım o an selinle birlikte gülmeyi kestik .

"Zorundaydım " dedi bora bade ise sadece ona baktı "zorondoymoş" diye taklit etti onu selin bu sefer ben sinirle sordum "niye geldiniz ?" Dedim "beş yıldır kayıpsın beş yıldır seni arıyoruz ve seni bulduk senin bize dediğin niye geldiniz?" Diye dalga geçti abim uzun bir tartışma başlicağını anladığımda selin ve badeye evi gösterdim . Eve doğru yürürken biri bileğimden tutu tutan kişiye döndüğümde şaşırmadım çünkü boraydı .

"Bize bunu yapma?" Dedi kolumu çektim ozan bu sefer konuştu "biz sana naptık ta bizi terk ettin !!" Dedi "neden acı çekmemizi istedin?!!" Dedi görkem "beş yıl bizim acı çekmemizi arkadaşalarından duyup güldün mü bari?!!"dedi abim "beş yıl seni aradım ben seni bulmadıkça kendimi yıprattıkça bu senin hoşuna mı gitti?!!"dedi bu sefer bora beş yıl sonra ilk defa bir duygu gösterdim acı en çok kıran şey acı ve bu sefer acımı artık herkes görüyor gözlerim doldu ardından yanağımdan bir yaş süzüldü .

"YETER YETER YA YETER !!" Diye bağırıp yanımdaki ağaca tekme attım onalara döndüğümde beni izliyordular "AYANYA BAKARKEN ÖLÜMÜ GÖRÜYORUM BEN SİZ NE DİYOSUNUZ YA !!" Dedim . "ÖLMEK İSTİYORUM ÖLDÜRÜN LAN BENİ !!" Diye bağırdım abime bakıp "BUNALDIM ANLIYOMUSUN ANLAMIYOSUN DİMİ BEN SENİN YALANLARINDAN GÖRKEM VE OZANIN BİR ŞEYLER SAKLAMASINDAN BORANIN SENİN GİBİ BANA YALAN SÖYLEYİP BENİ ALDATMASINDAN BEN... BU...HAYATTAN BUNALDIM !!" Dedim dizlerimin üstüne çöktüm hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım abim yanıma gelip elimi tutu"düzeltiriz " dedi sertçe elimi çekip onu ittirdim "imkansız olan bir şeyi bizden isteme abi !!" Dedim "hiç bir şey imkansız değildir akça sadece denemek gerekir " dedi sinirle ayağa kalktım "senin bu istediğin şey aynanın karşısında kendi cesedini görenden yaşamasını istemen gibi imkansız bir şey !!!"diye bağırdım .

"Ben seni seviyorum seni aldatmadım küçük" dedi sırıtmaya başladım . "Öylemi ben kafayımı yedim yani sen orda o kadınla oturup yemek yemiyomuydun yanlış mı hatırlıyorum bora"dedim bana yaklaşıp sarılacakken geri çekildim "zorundaydım tehdit etiler beni" dedi ardından devam etti "seni öldürmek le tehdit ettiler beni eğer o kadınla yemek yemeseydim keskin nişancı seni bir kurşunla öldürücekti " dedi

Benden bir cevap bekledi bense sadece onun yüzüne baktım "bir şey demicek misin ?" Dedi yine sustum "konuşsana küçük" dedi derin bi nefes alıp boranın kalbine tam on ikiden vurucak bir söz söyledim...

"Прости, малыш, он давно умер(üzgünüm küçük öleli çok oldu)" dedim o kadınla o gün rusça konuşup gülüşüyorlardı kadın aynen ona şöyle demişti " Мне жаль, что твоя мама давно умерла (üzgünüm annen öleli çok oldu)" demişti ve o an boranın suratı beş karış olmuştu şimdide aynı surat ifadesiyle bana bakıyordu "Точно так же, как ты не смог спасти свою мать, ты не смог спасти и меня.(anneni nasıl kurtaramadıysan benide kurtaramadın)" dedim ardından "В тот день это был не снайпер, это ты убил меня, Бора(o gün keskin nişancı değil sen beni öldürdün bora) " dedim...

Devam edecek...

Karayerrr...

AYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin