Ağzımdaki suyu püskürttükten sonra öksürmeye başladım . "Küçük iyi misin ?" Dedi bora bunu derken hiç yerinden kıpırdamamıştı yalnız ,öksürmem bitince hemen onların yanına gittim. "Kızlar ben iyice şizofren oldum galiba olmayan şeyleri görüyorum" dedi bade " bi dakka o zaman bende mi şizofrenim "dedi selin "salak salak konuşmayın selin bana bak " dedim selin korkulu bakışlarını boradan ayırıp bana baktı " evine nasıl girdi bunlar "dedim " olum vallaha bi tane kapım var benim eğer kapıdan girmiş olsalardı kapının kilidini açamazdık" dedi selin "hay sikim benim aklımı sikim " dedim sinirle
Bi yanda ilk eve girdiğimde dediklerim geldi "kızlar ben eve girince sesli ne dedim " dedim korkuyla "dedinki çok yoruldum bu arada bizi bulmazlar o kadarda değiller salaklar dedin " dedi selin "LAN SALAK SUS " diye bağırdı bade bora görkem ve ozan ise bizi keyifle izliyordular . "Siz ikiniz ve küçük " dedi bora keyifle sinirle ona baktım " bana küçük demeyi kes " dedim " aa niye küçük sen beni tanımıyorsun galiba " dedi
Bi yanda aklım videoya gitti orda da aynı şeyi adama diyodu yutkunup sert bi şekilde konuşmaya başladım " kimsin sen bora demir ?" Dedim bora ayağa kalkıp aramızdaki mesafeyi kapattı yüzümün hizasında eğilip konuştu " yalan söyleme küçük en iyi sen beni tanıyorsun mesela evindeki benim videom ya da benim hakkımda aldığın notlar aa dur en önemlisine geldik bilgisiyarında ful benim le alakalı araştırmalar " dedi bi yanda yüzündeki sırıtış öfkeye döndü suratıma aldığım sert ifade yok olmaya başladı .
Konuşmadan sadece durdum bora geri çekilip konuştu."şimdi gelelim meselemize ölmek istiyor musunuz ?" Dedi bade ve selin hayır şekilde kafalarını yana salladılar bense hala şoku atlatmaya çalışıyorum . Görkem ayağa kalktı " galiba ölmek istiyolar " dedi boranın yanına geçerken ozanda sesini çıkarmadan boranın yanına gitti . Kolumda ki bilekliğin düğmesine bastım bade kafasını salladı .
Her birimizin kolunda bileklik vardı eğer bir kişi düğmeye basıyorsa diğerinin kolu titremeye başlardı buda yardım işareti gibi bişiy bora görkem ve ozan bizlere bakarken yanlarımızdaki on korumaya baktım ilk galiba korkumalardan başlicaktık "napıcaksınız bize ?" Diye sordum " sen sana ne yapmamızı isterdin ?" Diye sordu bora gözlerimi boranın gözlerine kenetledim " sen bana zaten bişe yapamazsın unutma koca adam beni kimse durduramaz " diyip kolumdaki bilekliğe bir kere daha bastım badeyle selin hemen harakete geçti
İkiside korumaları birer bire alt etmeye başladılar arkamdaki bir kız koruma saçımı çekti hemen ellerimi yumruk yaptım bade beni farketmiş olucak ki " AKÇA SAKIN !!" Diye bağırdı bi yanda selin de durdu bana baktı "HAYIR AKÇA !!" Diye bağırdı görkem ozan ve bora ise dikkatle beni izlediler.
"KORUMANA DE SAÇIMI BIRAKSIN YOKSA KİMSE BENİ TUTAMAZ !!" Diye bağırdım saçımın çekilmesinden asla ama asla hoşlanmam bora ise benim dediğimi hiç duymamış gibi izledi saçım daha çok çekildiğinde hiç olmadığım kadar öfkelendim ters dönüp korumanın karnına tekme attım .
"Lidya bildir şu küçüğe hakkını " dedi bora bi yanda Lidya denen kız üstüme geldi "EBENİ SİKİM BORA" diye bağırıp Lidyayla dövüşmeye başladım . Bu sefer onun saçından ben tutup kafasını duvara vurdum .kafasına darbe yediği için sersemledi hemen karnına tekme attım ama pek işe yaramamış olucak ki kız bana doğru koştu hemen kenera geçip çelme taktım. Lidya denen kız beklemiyor olucaktı ki çok kötü düşüp kafasını vurdu .
"Kızı bayıltın amına koyim " dedi ozan "yaşadığına emin miyiz " dedi görkem "siz alışkınsınız dır ölü insan görmeye " dedim boraya bakarak borayla aramda bir adımlık mesafe bırakıcak şekilde karşısına geçtim."insanların yüzüne bakarak yalan söylemeye , insanları öldürmeye , insanlara işkence etmeye , insanların suratına acımasızca bakarak yaşamaya alışkınsınızdır siz ,ya yani bunların hepsini yapıcaksın ve alışmicaksın çok saçma olurdu dimi bora" dedim boranın ise yüzündeki sert ifade yumuşamaya başlamıştı .
"Hiç mi demiyorsunuz o adamın çoçuğu vardır onsuz napar hiç mi demiyorsunuz ailesi var onun ,boş versenize siz yastığa rahatça başınızı koya biliyorsanız sıkıntı yok " dedim sertçe boranın yüzündeki sert ifade çökmüştü bi anlığına yüzünde pişmanlık gördüm ama hemen sinirli ifadesi yerine geldi ."hiç bişe bilmiyorsun küçük " dedi .
Gerçek ten artık sinirlendim bu adam nasıl benim onca dediğim şeylerden sonra bile rahat sinirle arkamı dönüp masaya tekme attım masa devrildi kırık cam parçaları her yere savruldu "LAN DAHA NE BİLMİYORUM BAŞKA NE VAR? NAPTINIZ LAN SİZ BAŞKA ?" bağırıp onlara döndüm "bağırma küçük" dedi bora hayla bağırma diyo ya adama bak sen herkes delirmiş siktiğimin insanları delirmiş ya !!
"Biliyomusun ,daha bişe demicem desem bile boşuna olduğunu biliyorum ,kızlar gidiyoruz" diyip kapıya doğru yürüdüm arkamdanda kızlar geliyodu cidden bu kadar kolaymıydı keşke bunu daha önce yapsaydım yani bu kadar kolaymış bi yanda ağzıma sel pak tutuldu ha siktir düşün meliydim çok geçti artık koklanmıştım bi yanda gözlerim karar maya başladı ve tamamen karanlığa mahkum edildim(dik) .
Geçmiş zaman
"Baba baba baba!" Diye bağırdım babam bana dönüp yere eğildi beni dizine oturduktan sonra saçlarımı okşamaya başladı "efendim miniğim "dedi saçlarımı okşamaya devam ederken " baba ,annemin doğum günü"dedim heyecanla"abin pastayı almaya gitti miniğim" diyip yanındaki poşeti gösterdi bana "bak bunun içinde balonlar süsler var beraber salonu süsleyelim mi ?" Dedi elerimi çırptım "EVET!!" Diye bağırdım babam bi yanda elindeki poşetle beni kaldırdı ve omuzlarına oturtturdu "o zaman uçak kalkıyor " diye bağırarak koşmaya başladı ....
Devam edecek...
Karayerrr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY
AksiHer şey tatil için Trabzona gelmemle başladı . "Buğün saat 16:00 da yarışın var unutma " dedi selin "ben ve yarışı unutmak güldürme beni selin " dedim. "Öyle olsun akça" dedi selin. Evet akçanın hesaba katmadığı bir şey vardı o yarışa gittiği zaman...