23.bölüm

57 6 11
                                    



Uyandığımda yastığımın altındaki telefonu çıkardım saate baktığım da beş saat uyuduğumu fark ettim git gide uykum azalıyor ve istediğim gibi dinlenemiyordum. Ayağa kalkıp elimi yüzümü yıkadım ardından balkona geçip bir sigara yaktım. Balkondaki  masama oturup telefonumu açtım . Bade ve selinden bir kaç tane mesaj gelmişti grupa girdiğimde bu geceki öldüreceğim adam hakkında bilgiler topladıklarını farkettim .

Ali çelik üç çoçuk babası üçüde kız ama   Her gün çoçuklarına şiddet uyguluyor karısı ada çelik iki sene önce kocası yani ali çelik karısını öldürmüş çoçuklarının yanında ardından kadının ölümünü intihar diye göstermiş ve hiç bir şey olmamış gibi hayatına devam etmiş

Karısını bir gece çoçuklarının karşısında canice dövmüş en sonunda ise silahla kalbinden vurmuştu zavallı kadın çok uzun dayanamamış ölmüştü. Dışardan ali çelik iyi bir iş adamı saygılı sevgili gurulu gibi görünsede aslında bu saydıklarımın tam tersiydi telefonumu kapatıp odama girdim altıma siyah tayt üstüme ise uzun siyah düz bir tişört giyindim ardından bodrum kata yani spor salonuna indim.

İlk önce ısınma haraketlerinden başlayarak ardıdan koşu ağırlık kaldırma yaptım . Şu an ayaklarımın üstünde 80 kilo ağırlık vardı "90" dedim zar zor yavaş yavaş arttırıyordum bir elimle ağırlıkları artırırken ayaklarımla ise taşıyodum "120" der demez ağırlıklarala bir likte ayaklarımıda indirdim nefes nefese tavana baktım bugünde iyi iş çıkardım yanımdaki havluyu alıp yüzümdeki terleri sildim .

Ardından omuzlarıma atıp ayağa kalktım spor salonunu topladığım gibi yukarı çıktım tam salona girmiştim ki kızların geldiğini fark ettim onları hiç umursamadan mutfak ve salon birleşmiş olduğu için buz dolabına gidip soğuk şişedeki suyu başıma dikledim . "Hasta olucaksın " dedi bade şişeyi tamamen bitirdikten sonra onlara döndüm tam konuşacakken selin benden önce davarandı " dur ben söyleyeyim bir yıldır hasta olmuyorum şimdimi olucam diceksin " dedi gözlerimi devirip "yanlış niye geldiniz dicektim " dedim bade ve selin inanamayarak bana baktılar "iyice sert olmaya başladı sanki " dedi bade "istemiyorsan gelmezdik" dedi selin alıngan bir şekilde "sizin şu yanlış anlamlarınız öldürücek beni " dedim

"Onu bunu boş verde sen iyice zayıflamışsın kahvaltı yaptın mı ? " dedi bade hayır anlamında başımı salladım "yine o zıkkımı içtin değil mi ?" Dedi selin yanlarına gidip koltuğa oturdum "selin sanki senin dilin uzadı " dedim alınmış olucak ki önüne dönüp konuşmadı bade bunu görünce "iyice kırıcı olmaya başladın akça " dedi ona bakıp gözlerimi devirdim .

İnsanlar kırıcı olunca iyice kırıcı oldun demek yok ama ben kırıcı olunca iyice kırıcı oldun demek var hı süper !! "Akça bir yıl oldu bir yıl üçyüz atmış beş gün abin perişan iyice zayıfladı ölü gibi odasında duruyor ve çıkmıyor sadece senin fotoğrafına bakıyor " durdu çünkü yüzümde ki duyguyu okumak istedi belki bir üzüntü pişmanlık duygusu görmek için çabaladı ama bilmiyor ki bir yıl önce tam üç yüz atmış beş gün önce benim duygularım hislerim ruhum öldü...

Hiç bir duygu görmeyince derin bir nefes alıp devam etti "ozan fiziksel olarakta ruhsal olarakta çok kötü artık bizi güldürmüyor evde ruh gibi gidip geliyor pozitif enerjisi bile gitti " dedi ve tekrar durdu biliyomusun selin demek istedim bağırmak istedim ruhum öldü!! Diye bağırmak istedim onlar öldürdü !! Diye bağırmak istedim hatta bağırdımda ama tek fark onlar duymadı ...

Yine bir mimiğimin oynamadığını fark edince devam etti "görkem diğerlerinden bir farkı yok duygularını pek göstermeyen görkem artık gösteriyor bazen bir yere dalıp gülümsüyor hatta salonda tek oturmuş sanki birilerini izliyormuş gibi etrafa bakıyordu hatta şey dedi "
Yine gelsene küçük " dedi artık onlarda san küçük dmeye başladılar " dedi ve durdu yine seline dönüm yüzene bakıp cırlayasım vardı benim duygularım öldü kim gördü !!! Diye cırlayasım var ama yapmadım selin pes etmiş olucak ki konuşmaya devam etti "bora oda-" sert bi şekilde elimi masaya vurdum "yeter selin !!"dedim selin irkilip arkasına yaslandı bende aynı şekilde arkama yaslandım "selin suç sende akçaya hak veriyorum bizi onlar artık ilgilendirmez biz onların düşmanıyız!!" Dedi bade "ama-" dicekken selinin sözünü kestim "aması falan yok selin vazgeç şu hayal dünyandan kimse masum değil anla şunu gerçekleri gör onların yaptıklarını gör uyan artık çık şu rüyadan!!" Dedim selin ise başını eğdi "haklısın ama bi taraftan onlarda haklı " dedi badeyle bir birimize bakıp gözlerimizi devirdik "bade sen görkem ke ayrıldın bu yüzden mi yapıyosun böyle " dedi selin .

AYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin