22.bölüm

46 6 4
                                    

Burak yıldızın anlatımıyla

Her şey bi yanda gerçekleşmişti bora yanımıza geldiğinde darama dağınık tı saçları dağılmış üstü dağılmış gözleri ise kızarmıştı ona ne olduğunu sorduğumuzda kısaca her şeyi anlattı benim kardeşimi aldatmıştı ama onun demsine o kadınla buluşmalıydı çünkü keskin nişancı akçayı hedef almış ve borayı tehdit etmişti kimin tehdit ettiğini gayet iyi biliyorduk ferit uyak boraya takıl bir adam her şerefsizliği yapan .

Sırf para için ailesini satacak potansiyele sahip bi adam kızını borayla evlendirmeyi düşünüyor çünkü boranın elindeki gücü biliyor bora bi yandan haklı olsada bunu bana veya akçaya demeliydi en azından kızın haberi olmalıydı !!

Kaç saattir akçayı arıyoruz bilmiyorum akça restorana gittiğinde saat beşi geçmişti ve şu an ki saat on biri geçmiş karanlıktan hiç bir yer gözükmüyorken hepimiz korkuyla akçayı arıyorduk bade çok kötü olunca selinle evde kaldılar tabi selininde hali baseyle yarışır durumda ikiside çok kötü oldu
Görkem ozan bora ve ben ise sokaklara düşüp akçanın gide bileceği yerleri arıyorduk.

Boranın sinirden kafayı yemiş durumda ozanın bile yüzü soldu rengi attı kendimden bahsetmek dahi istemiyorum kardeşim kayıp ken ben onu sokakta arıyorum nereye gideceğini bile bilmeyen bir abiyim abide denirse artık onu bulmayınca arabayı durdurup indim benim gibi bora ozan ve görkemde indi onlar başka arabadaydı herkes kendi arabasıyla gelmişti sinirden yanımdaki ağaca yumruk attım .

"Bulamıyoruz kafayı yiğcem !!" Dedim "akçaya bir şey olmaz dimi burak" dedi ozan oda en az benim kadar kötüydü "olmaz akçam çok güçlü !!" Dedim bu dediğime içten içe inanıyorum akaç nın güçlü olmasına asla laf ettirmem güçlü ama ama ona bir şey olumu onu bilemiyorum işte !!

Boraya döndüğümde hızlıca yanına gitim "onu bul bora!! Onu bana getir!! O benim her şeyim!!"diye bağırdım bora ise kafasını eğdi "bulamıyorum hiç bir yerde bulamıyorum!!" Dedi ardından kafasını kaldırdı ağlıyordu bora annesinin ölümünden sonra ilk defa ağlıyordu "onuda kaybetim burak onuda aldılar elimden..." dedi "ve ben yine hiç bir şey yapamadım " diye bağırdı benim demin yumruk attığım ağacın yanıma gidip art arda yumruk geçirdi "beceriksizim sevgilisini koruyamayan beceriksizim !!" Dedi ardından bize dönüp "gözlerimin içne baktı o anki kırıklığı o anki nefreti o anki keşke inanamasaydım güvenmeseydim bakışıydı o " dedi ardından çamurlu toprağa dizlerinin üstüne çöktü.

"Ordaki hali aklımdan çıkmıyor bana bakışı restoranı terk edişi her seferinde gözlerimde canlanıyor "dedi .

Akçanın kayboluşu herkesi param parça ettiği kesin bir bilgiydi !!

2 ay sonra..

Tam tamına iki ay olmuştu ve akça hayla yoktu. Bütün dünyayı aradığımıza rağmen ayak izini bile bulamamıştık . Görkem ve ozan akça kaybolduğundan beri enerjileri hiç kalmamıştı. Yemek yemiyorlar ve somurtuyorlardı. Bade ve selin yataklık olmuş durumdalar bora akçayı bulamadığı her dakika adam öldürüyor polislerin kapımıza dayanması an meselesi .

Ben ise her tarafta akçayı görüyorum delirdiğimi hissediyorum akçayla olan güzel kötü anılarımız geliyor aklıma bora uyuyamadığı için uyku ilaçları alıyor hep akçanın odasında yatıyor . Ben güçlü durmak zorumdayım herkes beter durumda onları toplamam lazım ama dılardan göstermesem de içimde bin parça kopuyor aramızda kendini bırakan en kötü hale düşen boraydı görkem ozan ben ne kadar onu durdurmaya çalışsakta günde on adamadan fazla kişi öldürüyordu akçayı bulamadıkça kafayı yiyordu .

Zayıflamıştım . Yemek yemiyorum uyumuyorum sadece araştırıyorum düşünüyorum akçanın nereye gittiğini anne ve babamın evini bile gittim herkese sorduk ama onu yine bulmadık . On kilo dan fazla verdiğim kesindi açıkçası boraya çok kötü diyorum ama görünüşte ven hepsinden beterdim . Bora cengizi dövdü aliyi dövdü ezeri tehdit etti ebrarı tehdit etti ömer abiye bile dedik ama akça hiç bir yerde yok !!

AYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin