"Sen salak mısın lan bora " diye bağırdı biri "benim kardeşimin önünde adam kırbaçlamış ve oda yetmezmiş gibi sende katil olcan mı dedin !!" Diye bağırdı abim " sinirime hakim olamamışım unuttum onun orda olduğunu " dedi bora sesleri duya biliyodum ama kalkıp onlara ne cevap verebiliyodum ne de gözlerimi aça biliyodum . "Bora akçaya dokunma o hiç bir zaman katil olmadı ve olmicak siz oyunlarınıza akçayı katmayın anisi mafya olabilir babası annesi mafya olabilir bora mafya olabilir ama o olmicak" dedi selin .Zar zor gözlerimi araladığımda abim ve borayı karşı karşıya selini ise aralarında gördüm bade görkem ve ozan sinirle boraya bakıyodular . Bade bei görünce bir den suratı yumuşadı . "Akça " dedi başımı tutup oturur pozisyona geldim üstümde ki kanları görünce midem kalktı hızla ayağa kalkıp tuvalete koştum .
Tuvalete girer girmez kapıyı kitleyip midem deki her şeyi kusmaya başladım . Kusmam bittikten sonra ellimi ve yüzümü yıkadım aynadan kendime baktığım zaman suratıma sıçrayan kanları üstüme gelen kanları gördükçe midem daha çok bulandı . Tekrar kusmayı beklemiyorken tekrar kustum . Aynı şekilde tekrar elimi yüzümü yıkadım . Aynaya hiç bakmadan tuvaletten çıktım bir elim istemsizce boğazıma gitti kusmatan acımaya başlamıştı karşıya baktığımda .
Herkesin korkulu bakışı benim üzerimdeydi boraya baktığımda oda aynı şekilde bakıyodu . Onu görünce midem deki kusma isteğini bastırmak için bir elimle boğazımı diğer elimle ise ağzımı kapattım . "İyi misin akça ?" Dedi abim bi yanda kolum baktım kolum ful kurumuş kandı aklıma adamı nasıl doğradığı geldi . Bi yanda bağırıp hırlayı hemen üstümden çıkarıp yere attım .
Kurtara mamıştım ne o iki adamı nede o aliyi gözlerimin içine baka baka öldüler bense sadece izledim kendim den nefret ediyorum . "Akça korkma " dedi bora bi yanda kolumdan tutu kolumu çekip korkarak ondan uzaklaştım . Duvara yaslanıp yere çöktüm ellerimi saçlarımın arasına geçirip nefes alamaya çalıştım . Ama olmuyordu korku filminde izleyip gülmek eğlenmek çok güzel ama gerçekte olması çok kötü mide bulandırıcı .
Abim geldi saçımdan okşadı beni bense sadece hırkaya bakıyodum onları duya biliyor hissedebiliyor ama asla cevap veremiyodum . Acaba o adamların çoçukları varmıydı . Aç mıdır karınları . Babalarının öldüklerini biliyomular zannetmiyorum.
Zar zorda olsa konuştum . "Abi?" Dedim abim yanıma çökmüş bana bakıyodu "efendim papatyam " dedi diğerleri ise bizi izliyordu bi yanda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım "kendimden nefret ediyorum " dedim sertçe yere yumruk attım "kurtaramadım onlar gözümün önünde acı çekerken ölürken ben sadece izleye bildim " dedim "belki akşam onları bekleyen çoçukları vardı . Belkide yeni nişanlıydılar belkide düğünleri olucaktı ama ben izledim bağırdım abi bağırdım yapma dedim sen ne istersen yaparım dedim ama yine kimse beni dinlemedi " dedim abim bi yanda beni kendine çekip sarıldı. "Kendinden nefret etme cadı çünkü sen zaten onları kurtarmak için çırpınmışsın " dedi .
Abimden ayrılıp boraya baktım pişmanlıkla bana bakıyordu . "Onlar öldürmedi dedim sana ama sen inadına onlar öldürdü dedin " dedim bora tek kaşını kaldırıp "nasıl yani ?" Dedi "midem çok bulanmıştı kaldıramıyordu onları görmeye önüme annenin fotoğrafı düştü " dedim bora ise dikkatle beni dinlemeye başladı "bir anıya gittim yine her şeyi benim annem ebrar ve babam ezer yaptı "dedim şok içinde bana baktı "ne?"dedi herkes bora hariç herkes . Diğerleri kaldırmaya çalılırken bora sinirle duvara yumruk attı ."ebrarla o gün cafeye gitmiştik en son anneni orda gördüm eve geldiğimde ezerle ebrarın konuşmasını dinledim ebrarın onu zehirlediğini söylediğini hatırlıyorum o kelimeyi o zaman bilmiyordum " dedim .
"Demek ki o gün sen o kelimeyi kitapta duymamıştın " dedi abim başımı evet anlamında salladım ama keşke sala masaydım beynime çok kötü bir ağrı vurdu ben başımı tutarken bora "sikicem onların hayatlarını gelmişlerini geçmişlerini asıl şimdi benden kokucaklar orospu çoçukları ,piçler,köpekler " diyip sinirle evden çıktı . Peşinden gitmek istesem bile gidemiyordum ayağa kalktım ama başım çok döndüğü için duvara tutunmak zorunda kaldım "şimdi cidden sıçtılar " dedi görkem ardından hızla boranın peşinden gitti "ne şıçması olum boku tam dibinden kavradılar amına koyim " dedi ozan ardından oda gitti . Abim bir şey demeden tam gidicekti ki durup bana döndü " akça sakın peşimizden geleme dinlen " dedi ardından selin ve badeye baktı "bade , selin " dedi abim "off yapmicaz bişe tamam" dedi bade .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY
AcţiuneHer şey tatil için Trabzona gelmemle başladı . "Buğün saat 16:00 da yarışın var unutma " dedi selin "ben ve yarışı unutmak güldürme beni selin " dedim. "Öyle olsun akça" dedi selin. Evet akçanın hesaba katmadığı bir şey vardı o yarışa gittiği zaman...