15.bölüm

74 8 3
                                    

~ GERÇEKLER ~

Gözlerimi açtığımda kendimi odamda buldum . "başım çok ağrıyor " diye sızlanıp başıma masaj yaptım. Tavana bakıp dün olanları hayırlamaya çalıştım en son bora motora binip hızla gitmişti ben ne yapmıştım bara evet bara gitmiştim orda baptım baya içtim sonra bi adam geldi yanıma ee devam zorla hatırla adam ban zorla dokunuyordu sonra bor ageldi adamı dövdü . Ondan sonra. Borayla eve gidiyorduk bi yanda araba durdu ve bora beni öpecekti ..beni öpecekti ...

Sinirle yastığı yumrukladım yanaklarım yanıyor hayır ya kızarma neyse sonra nolmuştu ben arabadan indim denizi seyretmiştim sonra biraz konuştuk ve ben boranın dizinde uyuya kaldım . Ee yani bişe olmamışki yataktan kalktım akça kendine gel sen sahilde boranın dizinde uyuya kaldın sinirle yatağı yumrukladım hemen üstüme baktığımda pijamalarım üstümdeydi hayır hayır bora giyindirmiş olamaz dimi .

Tamam belli oldu ben bugün boranın suratına bakamıcam çok güzel süper oflayarak banyoya gittim bir duşa girip çıktım bu sefer alttan beyaz şort üsten ise mavi bol tişört giyindim saçlarımıda ikili tepeden ördüm ayaklarıma beyaz yüksek tabanlı converslerimi giyindim . Aşağı indim herkes kahvaltı masasına oturmuş beni bekliyordular. Yanlarına  gidip oturdum. "Günaydın " dedi selin "günaydın " dedim "günaydınlar"dedi ozan "günaydın " dedi görkem "günaydın akça " dedi selin "günaydın akça " dedi abim hepsine teker teker günaydın dedim "günaydın küçük " dedi bora onun yüzüne bakmadan "günaydın koca adam " dedim .

Hayır ya şimdi olmaz şimdi kızarmayın yanaklarım yanıyor yaa hemen kahvaltıma başladım . "Bir daha o eve gitmicez akça " dedi abim ev diyince suratım asıldı maşallah herkes de fark etti ."seni zorlamak istemiyorum ama orda ne gördüğünü bir gün bana demeni istiyorum "dedi kafamı kaldırıp ona baktım acıyla güldüm "öğrenmek istemezsin " dedim ardından "abi küçükken biz bir kaza yaptık mı hafızamızı kaybettmiş olabilir miyiz ?" Diye sordum "hayır neden ?" Diye sordu abim "hiç öylesine sordum " dedim . Abim ilk önce inanmasada sonradan beni rahat bıraktı .

Kahvaltı yaptıktan sonra masayı toplayıp içeri geçtik geçtik derken bora nereye oturduysa ondan en uzak köşeye oturdum . bunu farketmiş olucak ki tek kaşını kaldırıp bana baktı "noluyor küçük ?" Dedi sikildik "aa ne olucak bişe olmuyor tabi ki " dedim hay benim diceğim şeye şu an varya konuşmamadan anlamadı sanki of akça "emin misin ?" Dedi Zoraki gülüp "evet" dedim "dökül küçük neyin var ?" Dedi "yok bişe bora " dedim dudaklarımı çoktan ısırmaya başlamıştım . Gözlerini kısıp bana baktı.

Dakka tutum tam beş dakkikadır bana bakıyor başkada hiç bir yere bakmıyordu . Bi yanda ayağa kalktım sahte bir gülümsemeyle "ben odama çıkim " dedim herkes kafasını sallayıp ilgilendiği işe döndü bora hariç hızlıca merdivenlerden çıkıp odaya girdim . Derin nefesler alıp yatağa oturdum. Ağzıma bi yanda kan tadı geldi . Bravo akça bravo stresten ağzını bile kanattın . Bi yanda kapı sert bi şekilde açılıp kapandı bora hemen kapıyı kitleyip anahtarı cebine attı . "Napıyosun ?" Dedim tek kalımı kaldırıp yanıma gelip oturdu "asıl sen napıyosun ?" Dedi hemen ayağa kalkıp  elimi ona uzattım "anahtarı ver " dedim. Hayır şekilde kafasını salladı "bora anahtarı ver " dedim tekrar yine vermedi . Sonra aklına bişe gelmiş gibi gözleri büyüdü ardından sırıtmaya başladı . "Yoksa sen dün yaptıklarını hatırlıyor musun ? " dedi gözlerimi kaçırıp kapıya gittim gülüşü bir anda kahkah ya döndü "sen hatırlıyorsun" dedi daha çok gülmeye başladı .

Ona dönüp ters ters baktım elini karnına koyup daha çok gülmeye başladı . Gözlerimi devirdim "karnım ağırdı " dedi "normaldir " dedim "şaka bi yana sen hatırladığın için mi benden kaçıyorsun " dedi "ne alaka " dedim hemen odadaki banyoya yöneldim tam kapıyı açacaktım ki bi yanda beni kapıya yaslayıp kapı kolunu tutu . Kafamı kaldırıp ona şaşkınlıkla baktım "napıyon ?" Dedim . "Napıyomuşum" dedi yüzüme daha çok yaklaştı . "Yaklaşmasana " dedim "eve girmeden önce bana ne dediğini hatırlıyomusun "  o an aklıma geldi konuşmalarımız "yataktada böyle performans bekliyorum " dedi bora "yatakta daha hızlıyımdır " dedim . Hemen düşüncemden ayrılıp yutkundum "evet " dedim yüzüme daha çok yaklaştı . Aramızda hiç mesafe kalmamıştı burnu burnuma değiyordu nefesimi tutum .

AYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin