Sabah uyandığımda saatin 11:30 olduğunu gördüm bi de nasıl uyucam diyodum hemen yataktan kalkıp banyoda rutin işlerimi hallettim kahvaltımıda yaptıktan sonra bade ve selini normalden aradım .
{BADE}
{SELİN}biraz çaldıktan sonra ikiside açtı bade "günaydın da noluyor?" Dedi ardından " evet akça noluyor ?" Dedi selin derin bi nefes alıp konuştum "kızlar acil bana gelin " dedim "noluyor akça korkutma insanı" dedi bade "bade bak burda anlatamam bana gelmeniz lazım telefondan anlatılıcak bişe değil bu " dedim "tamam kapat geliyorum "dedi selin ve konuşmadan çıktı "ne haltlar yiyorsun bilmiyorum ama bende geliyorum " diyip oda konuşmayı kapattı.
Onlar gelene kadar odama çıkıp üstümü giyindim alttan bol siyah bir pantolon üsten ise bol bir siyah tişört giyindim bi yanda kapı çaldı hemen aşağı gidip kapıyı açtım karşımda badeyi gördüm içeri aldığımda salona geçip oturdu "ee noldu ?" Dedi "bekle selinde gelsin anlatıcam "dedim badeyle biraz oturduktan sonra kapı çaldı kapıyı açtıktan sonra selinde içeri girip badenin yanında yerini aldı .
Bende onların karşısındaki koltuğa oturdum derin bi nefes aldım "bade borayı nerden tanıyosun " dedim bade kaşlarını çatıp konuştu " biliyosunuz ben her tatilde buraya geliyorum sadece motor yarış pistinin onun olduğunu biliyorum he bide bayadır borayla konuşuyoruz "dedi ."niye sordun ki " dedi "kızlar biz büyük bir şeye bulaştık ve galiba bi daha da çıkamicaz "dedim bu sefer selin kaşlarını çattı "noldu akça?" Dedi .
"Dün ben gruptan çıktıktan sonra boranın kim olduğunu araştırdım "dedim "ee nolmuş yani " dedi bade "boranın babası ender demirmiş " dediğimde ikiside gözlerini kırp madan bana baktılar selin zar zor yutkunup konuştu " ne? Bi dakka bizim şu geçenlerde dalga geçtiğimiz ender demir mi ?" Dedi "evet " dedim .
Üniversite zamları
Kızlarla beraber tutuğumuz evde oturuyorduk televizyonda bi tane adam belirdi haber: Ender zorlu trabzonun en büyük mafyası son bir kaç haftalarda bir aydır üç yüze yakın adam öldürdü eğer bu adamı görürseniz bu numarayı aramayı unutmayın . Dedi bense gülüp kızlara döndüm "düşünsenize adamı buluyomuşuz bide çiğ çiğ yiyomuş "dedim .
"Allah kahertsin "dedi bade sinirle "oda geldi bizi buldu "dedi selin "kızlar sadece bu kadar da değil "dedim kızlar bi yanda bana dönüp korkuyla baktılar "başka ne var " dedi selin "kızlar bora demir hiç göründüğü kadar masum değilmiş aynı şekilde görkem ve ozanda ve bora da mafya " dedim "sıçtık " dedi selin "babası mafyasa çoçuğununda mafya olması doğal bişi "dedi bade .
"Kızlar" dedim "lan yine ne var " dedi selin " hani biz eskiden ender demiri haberde görmüştük ya işte bora demiri de görmüştük "kızlar o günü hatırlayınca ikisininde gözleri büyüdü "ha siktir " dedi bade
Üniversite zamanı
Kızlar ender demir için dedime güldüler ardından haberci devam etti haber: ender demirin oğlu bora demir babasından da kötü çıktı babası ayda üçyüz insan öldürürken bora demir beş yüze yakın insan öldürüyor en önemlisi ise babası yaklanmadan bora demir de yakalanamaz . Dedi haberci ben tekrar gülüp konuştum " şu bora varya düşün senize karşımıza çıkıyormuş "dedim" zanetmiyorum " dedi bade "bade zaten kız düşünsenize diyo "dedi selin "hee pardon "diyince hepimiz gülmeye başladık .
"Hay benim şom ağzıma her bok benim şom ağzımdan çıkıyo " dedim "sen bi daha ağzını açma akça "dedi bade "cidden napcaz şimdi ?" Dedi selin "kızlar şey" demeden bade ve selin aynanda bağırdılar " YİNE NE VAR!!" Dediler "ben bunlarla alakalı bir video buldum "diyip ayağa kalktım bade ve selin gelmeden önce masanın üstüne koyduğum flaş belleği televizyona taktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY
ActionHer şey tatil için Trabzona gelmemle başladı . "Buğün saat 16:00 da yarışın var unutma " dedi selin "ben ve yarışı unutmak güldürme beni selin " dedim. "Öyle olsun akça" dedi selin. Evet akçanın hesaba katmadığı bir şey vardı o yarışa gittiği zaman...