27.bölüm

16 3 1
                                    



Boralarla konuşalı tam üç gün geçmişti o günden sonra ne o benim yanıma geldi nede ben onun yanına gittim onların hiç biriyle iletişime geçmiyorduk her gün cinayetlerimi işlemeye devam ediyordum daha demin üç tane adam öldürmüştüm biri her gün farklı kadınlarla yatıp her yatmasında öldüren özgür otçu diğeri evlendiği kadına işkence yapan Seyfettin gürsoy sonuncusu ise gördüğü çoçukları acımasızca öldüren gergin öz dü .

Bugünde üç kötüyü dünyadan sildim kısa zamanda gündemede çıkmıştı bu üç ölüm yine gündemede birinci sıradaydım ve bu beni mutlu ediyor neden mi ? Çünkü insanların benden korkması hoşuma gidiyor evet tam bir  piskopatım ama elimde değil napıcan?..

Şu an sabahın altısıydı ve biz kızlarla oturmuş kahve içiyorduk  onlar işini hallederken bende onları izliyordum bilgisiyarla çalışan bade hızlıca kafasını bana çevirip "bunu görmeniz lazım" dedi ve linki selin ve bana attı linke tıkladığımda gündemde ikinci sıraya düştüğümü fark ettim birinci sırada bora vardı bir fotoğraf atılmıştı . Fotoğrafta bora ve boranın beni aldattığı kızla bardan çıkıyolardı açıklamayı okumaya başladım "bora demir uzun zaman sonra genç bir kızla görüntülendi sevgilisimi nişanlısımı yoksa KARISIMI en önemli soru bora demirin yanındaki genç bayan kim ? Bora demir akça hanımı unuttumu ? " yazıyordu .

Telefonumu kenera koyup kızlara baktığımda ikiside bana bakıyolardı bir tepki vermemi gidip borayı öldürmemi veya kıskançlık krizi geçirmemi bekliyorlardı . Ama daha çok beklerdiler ben duygularımı dışarı göstermeyi bırakalı beş yıl oldu . İçimde sinir krizi geçirdiğim kesindi ama bu kıskançlık değildi bu gündemde ikinci sıraya düşmem ve boranın beni üç günde unutmanın yokmuşum gibi davrandığının siniriydi .

Bu fotoğraf bana üç gün önce boş konuştuğumu açıklıyor. "Ne bakıyosunuz?" Dedim selin ve bade bir birlerine bakıp "bir tepki vermeni bekliyoruz" dedi selin gözlerimi devirip "ne tepki vericem ağlicam mı bağıracağım mı öldürün veya bana mı getirin dicem " dedim ikiside sadece bana bakmaya devam etti "neyse ben biraz motor sürücem " dedim alt kata garaja inip motorumu aldım

 "Ne bakıyosunuz?" Dedim selin ve bade bir birlerine bakıp "bir tepki vermeni bekliyoruz" dedi selin gözlerimi devirip "ne tepki vericem ağlicam mı bağıracağım mı öldürün veya bana mı getirin dicem " dedim ikiside sadece bana bakmaya devam etti "n...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Motor)

Motoruma binip tam gaz sürmeye başladım sinirden nasıl gaza bastıysam hızım 290 dı hızı fark edince biraz yavaşlamaya başladım bu hızla sahile hemen inmiştim motorumu kenara çekip üzerinden hiç kalkmadan kaskımı çıkarmadan etraftaki insanları izlemeye başladım tam o sıra bir kız sesi duydum "Baba!! Abim benim cola mı içiyor!!"diye bağırıyor du tüm dikkatimle onları izlemeye başladım abisi ise "hayır baba yalan söylüyor!!"dedi kız ona ağzı açık baktı "ben mi yalan söylüyorum yoksa sen mi abi ?!!"dedi "çoçuklar bir tane daha cola alırız kavga etmeyin lütfen " dedi annesi "beyfendi iki cola daha alabilirmiyiz?" Dedi babası kafamı önüme çevirmiştim ki küçük lük anıma yuvarlandım .

9 yaş

Evdeydik bugünde zaten ben her zaman evdeydim beni asla dışarı çıkarmazlardı babam bugün köfte almıştı birde cola ikisinede bayılırdım ama korkuyordum çünkü her yemek yediğimde babam bana vuruyordu abim yemek yemediğimi fark etmiş olucak ki bi yanda colamdan içti "baba !! Abim colamdan içiyor !!"diye bağırdım babam bana dönüp "bağırmayı kes !! " dedi ardından abime dönüp "oğlum colasını içebilirsin hatta istiyorsan sana gidip alabilirim "dedi gözlerim dolmuş bir şekilde babamı izliyordum "bana baba" dedim elini masaya vurup "bu kız bir daha bizimle yanı masada yemicek " diye bağırdı gözlerimi yumup "colam abimin olsun annem ve babam beni sevsin amin" dedim sesizce .

AYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin