21.bölüm

36 5 4
                                    



Bana bir seçenek sunmadılar bana o aileden doğmak istediğimi sormadılar bana bu hayatı yaşayıp yaşamamak istediğimide sormadılar bana hiç bir şey sormadılar bana sadece emir verdiler onu yap!! Oraya git!! Yeri geldimi dayak ye!! Onu yapma !! Benim hayatım hep bunlarla oldu en önemlisi ise,

Hayatı yaşıyormuş gibi gösterip yaşayamadım...

Kaç saattir yatakta boş boş tavana bakıyorum bilmiyorum  telefonumu elime alıp saate baktım öğlen dörttü . Demeki bir iki saattir tavana bakıyodum . Oflayaraka ayağa kalktım  aşağı indiğimde bade ve selin akçam yemeği yapmışlardı kendime bir tabak koyup yemeye başladım be kadar beraber yiyelim deselerde çok yorgunum o yüzden hızlıca yiyip kalktım odama gidip yatağa yattım ardından gözlerimi kapattım.

1 Ay sonra...

Çok şaşırtıcı bir şekilde tam tamına bir aydır hiç bir şey olmuyor herkes çok mutlu tabi bu bi ay içinde biz borayla sevgili olduk görkem ile bade onlarda sevgili oldular her şey çok güzel gidiyor
Bugün borayla akşam yemeğine çıkıcaktık onun için hazırlık yapıyorum borayla gideceğimiz restoranın önünde buluşucaktık üstüme güzel kırmızı bir elbise giydim ince askılı hafif göğüs dekolteli diz kapağımın üstünde biten güzel bir elbise saçımı ise at kuyruğu yaptım . Kulaklarıma büyük halkalı küpler taktım makyajımı ise hafif bir şekilde yaptım .

Ayağıma çok yüksek olmayan beyaz topuklu giyindim ayakkabılarımla aynı ışıltılı olan çantamıda aldım son olarak ise beyaz ışıltılı bir ceket giyindim . Gerçekten çok güzelim.

Odamdan çıkıp aşağı indim abim,ozan ve görkem maç izliyor bade ve selin ise bilgisiyardan filim izliyorlar . Yanlarına gittiğimde beni ilk fark eden bade oldu "akça çok güzel olmuşsun " dedi gülümsedim selinde bana bakınca "yok artık bu akçamı hani şu siyahtan başka bir şey giyinmeyen akça " dedi şok içinde ardından beni etrafımda döndürdü "kızım sen naptın kendine " dedi endişeyle suratına baktım "çok mu kötü olmuş" dedim "kızım ne kötüsü ateş gibisin ateş " dedi gülerek ardından bende gülmeye başladım .

Abim veni yeni fark etmiş olucakki ayağa kalkıp yanıma geldi anlımdan öpüp "çok güzel olmuşsun bi tanem " dedi ona gülümsedim oda bana gülümsedi...

Ozan hızlıca yanıma gelip önümde bir dizinin üstünde eğildi "prensesim bu güzelliği neye borçluyuz " dedi ardından elimi öptü kendimi tutamayıp güldüm benim gibi diğerleride güldü "bora senin bu halini görünce deliricek" dedi görkem .

"Delirsin bi zahmet bende kendimi görsem deliririm " dedim görkem göz devirerek "başladık yine akçanın egolarına " dedi tek kaşımı kaldırıp görkeme baktım "sen benim egoma kurban ol görkem " dedim görkem ise göz devirdi "neyse gençler birazda boranın gözlerini alıyim " dedim sırıtarak ardından evden çıkıp arabama bindim .

Borayla yemek yiğcemiz restorana sürdüm . Geldiğimde kapının önünde beklemeye başladım onla beraber geçelim istiyordum .

20 dakka sonra

Tam yirmi dakka geçmesine rağmen bora hayla gelmemişti kaç defa arasam bile açmadı . Biraz daha beklicektim belki acil bir işi çıktı arkamda ki duvara yaslanıp beklemeye devam ettim . İnşallah bir sorun yoktur.

1 saat sonra

Sinirden ve boraya bir şey olma korkusundan kafayı yemek üzereyim telefonlarımıda açmıyor kaç tane mesaj atığımı bile hatırlamıyorum . Kafayı  yiyorum !! Abimi arayıp ta konuştum bora eve gitmemişti nerdeydi bu adam !!

Artık ayakta duramicamı anlayınca içeri girip manzaralı bir masaya oturdum . Garson yanıma gelip "bir isteğiniz var mı hanim efendi ?" Diye sordu "soğuk bir su getirirseniz çok iyi olur " dedim . Biraz bekledikten sonra büyük bir bardak ve soğuk su olan bir şişe getirildi şişeyi büyük bardağın sonuna kadar doldurdum ardından hepsini bir dikişte içtim .

AYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin