Geçmiş zaman
Üstüme en sevdiğim siyah elbisemi giyindim odamdan çıkıp merdivenlerden inmeye başladım "abii abiii" diye bağırdım "bana bak akça sakın "dedi abim "ama abi " dedim dudaklarımı büktüm abim salonda televizyon izliyordu onun yanına gidince prizdeki telefonuna baktım prizdeki telefonu elime aldım ve yanımdaki akvaryuma attım .
"Upss yanlışlıkla oldu " diyip abime güldüm abim ayağa kalkıp "AKÇA !!BURAYA GEL BİTİRDİM KIZIM SENİ" diyip peşimden koşmaya başladı "baba baba abim beni bırakmıyor " diyip babama sarıldım babam bana sarılıp abime kızdı "burak kardeşine böyle yapmamalısın o senden küçük daha 11 yaşında " dedi babam "ama baba telefonumu akvaryuma attı " dedi abim bana sinirle bakarken babam bana döndü " niye böyle bişi yaptın akça" dedi babam omuz silktim "abim sırf 14 yaşında diye bende 11 yaşındayım diye benimle dalga geçmişti bende intikam aldım " diyip kolarımı göğüsümde birleştirdim .
Diğer bi geçmiş zaman
"Anne yemicem " dedim odamdan seslenirken "zıkkım ye akça " diye bağırdı annem ders çalışma masama oturup test çözmeye başladım "akçaaa akçaa" diye bağıran abimi duydum "LAN NE VAR Bİ SAL !!" Diye bağırdım "bi gel !!" Dedi abimin odasına gittim bilgisiyarıyla oynuyordu "kapıyı kapat" dedi bana bakmadan "sen ciddimisin bu yüzden mi çağırdın beni " dedim "akça kapı" dedi sinirle odadan çıktım kapıyıda sertçe kapattım .
2 saat sonra
Odamda yatağımdan oturmuş filim izliyorum hemen lavaboya gittim birden ışıklar gitti abimin güldüğünü duydum "ABİİİİİİ!!" Diye bağırdım sinirle lavabodan çıktım bi yanda kafamdan aşağı soğuk su boşaldı karşıya baktığımda abimin elinde kova vardı birden gülmeye başladı "YAA ABİİİİ!!" Diyip peşinden koştum "yavaş yavaş Allah aşkına kaç yaşına geldiniz ya " diyen annemi duydum "hiç büyümicekler , biri 18 diğeri 21 yaşında ama hala çoçuk gibiler " diye söylendi annem .
Şimdiki zaman
Gözlerimi açtığımda kendimi bi odada buldum çift kişilik bi yatakta yatıyordum sağ tarafımda ormana bakan bi cam vardı karşımda giysi dolabı giysi dolabının yanında ise bir kapı vardı yataktan kalkıp kapıyı açtığımda içerisinin lavabo olduğunu gördüm kapıyı kapattım etrafı biraz daha inceledim odadan çıkmak için kapıyı açtım dışarı çıktığımdan up uzun bir koridor gördüm her tarafta kapı vardı lan burda kaç tane oda var .
Koridorda biraz ilerledikten sonra merdivenlerden inmeye başladım bi ses duydum adımlarımı durdurup dinlemeye başladım ses aşağıdan geliyodu "bora ,şimdi napıcaz bu kızları ?" Dedi görkem "görmedin mi nasıl dövüştüler bu kızlar işimize yarıcak " dedi bora "nasıl yani ? , bizimle iş birliğimi yapıcaklar " dedi ozan bora elini şıklatıp "aynen öyle "dedi .
Nasıl yani bildiğimiz bizi çıkarları için kulanıcaklar öylemi merdivenlerden indikten sonra onları gördüm üçününde gözleri bana döndü "kendi çıkarlarınız için kulanıcaksınız öylemi ?"dedim bora sigarasını dudaklarını götürüp havaya dumanı üfledi bildiğimiz evin içine salonda sigara içiyodu tamam kabul ediyim yakışıklı görünüyor
Kes sesini akça ne diyosun farkındamısın sen ? "Evet " dedi bora duygusuzca onu duymamış gibi yaptım " arkadaşlarım nerde ?" Dedim görkem ve ozana bakarak "bayılmanın etkisindeler yukardaki odalarda kalıyorlar" dedi bora bense boranın yüzüne bakmadan "sana demedim " dedim bi yanda kızları merdivenlerde gördüm "her şeyi duyduk " dedi bade .
"Gizli saklımız yok " dedi bora bense gözlerimi devirdim bi yanda arkamda hırıltı duydum arkamı döndüğümde büs büyük bi kedi gördüm simsiyahtı ve bana hırlıyordu "ananı sikim !!" Diye bağırarak koşmaya başladım bi koltuğun yanına geçtim kedi ise koltuğun diğer yanındaydı "kedicik noldu ?, bak ben çok cici bir kızım sakin " dedim korkuyla .
Kedi bi yanda peşime koşmaya başladı "bora senin ebeni anneni babanı sülaleni sikim " diye bağırarak dış kapıya koştum dış kapıyı açmaya çalıştığımda kilitli olduğunu farkettim "ha siktir !!" Dedim kapıya yaslanıp kediye döndüm kedi bana daha çok yaklaşıyordu çok fazla hırlıyordu "bora yardım et ölcem " dedim korkuyla "vallaha gebericem ,ölümüm burda olmasa bari " dedim ben konuştukça kedi daha çok hırlıyordu . Bora ve diğerleri bana gülüyorlardı .
"Vita buraya gel " dedi bora siyah büyük kedi boranın yanına gidip kucağına oturdu bora onun başını okşamaya başladı kedinin ağzından küçük mırıltılar çıkıyodu . Derin bi nefes alıp kendimi şakinleştirmeye çalıştım . Diğerlerinin yanına gidip bora ve kedisinden en uzak köşeye oturdum "bora sen manyak mısın ? Evinde koskocaman bi kedi besliyorsun" dedim kediye bakarak kedi gözlerini açıp bana hırladı .
"Kedi değil bu panter " dedi bora kedisini sakinleştirmeye çalışırken " oda bi kedi türü değil mi ?" Dedi bade bu sefer kedi badeye hırladı "ona kedi demeyi kesin hoşuna gitmiyor " dedi bora bi dakka bu adam ciddimiydi şimdi biz ciddi ciddi bir kedinin sözünü dinlicez öylemi bu koca adam git gide kafayı yiyordu. "Görkem vitayı odasına götür "dedi bora "bu kedinin bir odasımı var ?" Dedim şok içinde kedi bana tekrar hırladı bora sabır dilercesine konuştu "ona kedi demeyi kes küçük ve evet onun bi odası var " dedi .
Görkem kediyi de alıp yukarı çıktı . "Bizi bırak bora " dedi bade "neden?" Dedi bora " biz senin oyuncağın değiliz "dedi selin ardından ben söze geçtim "bizden sana hayır gelmez " dedim bora pis bi sırıtış gösterip konuştu "bizden sana hayır gelmez diyosun küçük ama asıl senden hayır gelcek bana" dedi noluyor amına koyim ice kafayı yedim ben hayla şok içine de boraya bakarken" bulaşma bize bora hayatının en büyük hatasını yaparsın " dedi bade "bende o zaman hayatımın en büyüm hasatısını yapıcam " dedi bora
"Yaptık bile " dedi ozan kafayı yiğcem ya biz neye bulaştık "tamam bizim elimize ne geçecek " dedim "küçük anlamak istemiyosun galiba sen köpek gibi bana itat etmen lazım yoksa .." diyip sustu yanıma geldi elini silah gibi yapıp kafama silahla sıkıyormuş gibi yaptı "ölürsün" dedi .
"Evet cevabınız ölmek mi istiyorsunuz ? Yoksa benle çalışmak mı?" Dedi bora "tabi buna çalışmak denirse " dedim sesizce "noldu akça bişe dedin sanki " dedi bora ben şimdi sana göstericem bişeyi piç derin nefesler alıp konuştum " senle çalışıcaz diyorum " dedim sakin olmaya çalışırken "bende öyle düşünmüştüm "dedi bilmiş bi tavırla .
"Neyse şimdi odlarınıza gidin yarın saat tam sekizde burda olun dövüş dersiniz ,silah atış dersiniz olucak " dedi görkem ve ozan bora der demez gittiler selin ve akçada gitti bense sinirle boraya bakamaya devam ediyordum borada bana bakıyodu "sende git yat küçük" dedi "sindi git yit kiçik"diyip taklit ettim onu sinirle merdivenlerden çıkıp odama girdim .
Bide bana sende git yat diyo ya en korkunç bi mafyanın evindeyim bana git yat diyo ben nasıl yatiyim lan ben nasıl yatim nasıl rahat olim hay sizin gelmişinizi de geçmişiniz de sikim .telefonumu elime alıp saate baktım saat akşam onu gösteriyordu. Rehbere girip abimi aradım .
{TERÖRİST}
Biraz çaldıktan sonra açtı "kızım arıyoruz seni neden açmıyorsun telefonlarımızı "dedi abim "abi duymamışım ,annemle de babamada de ben iyiyim sadece kızlarla yorulduk o yüzden yarın konuşurum sizle hadi bay bay "dedim "bana bak nold-"derken sıratına kapattım . Buğün yaşadıklarım zaten ağırdı bide annem ve babamla konuşursam niye aramadın diye başımın etini yiğcekler abime kısa mesaj atmak gayet açıkçaydı . Yatağa girip yatmaya çalıştım .
Devam edecek ...
Karayerrr....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY
AksiyonHer şey tatil için Trabzona gelmemle başladı . "Buğün saat 16:00 da yarışın var unutma " dedi selin "ben ve yarışı unutmak güldürme beni selin " dedim. "Öyle olsun akça" dedi selin. Evet akçanın hesaba katmadığı bir şey vardı o yarışa gittiği zaman...