sevgi için bazen dayanıklılık şarttır!!!

56 3 3
                                    

Bazen hayat hep garip sürprizleri
beraberinde getirirmiş buna hiç bi zaman inanmamıştım taki... O güne kadar.
Rosé den:

  Yine lanet alarmın sesi ile uyanmıştım, niye gidilirdiki bu okul denilen hapishaneye zaten tekrar kaçabilecek iken değil mi?

Neyse banyoda ılık ve kısa bir duş aldıktan sonra aşağı inmiştim çoktan herkes aşağı inmişti, bende Jisoo ablamın yanına oturdum. "Günaydın herkese! "

Jennie bana zeytin uzatırken "Sanada sarı papatyam" diyerek karşılık vermiş, ablam yanağımı öperken bu öküz Jungkook'ta saçlarımı karıştırmıştı. "Ya napıyosun sen saçımdan ne istedin öküz" diye ona kızarken o ise beni tabiri caizse bi yerine takmamış " Lan ben naptım şimdi sana elimi bile  sürmedim demiş ti.

"Abla şuna bişey de ya" diyerek taktik değiştirmiş ve Jisoo ablaya yavru köpek bakışlarımı atmaya başlamıştım, ama bu seferde bir işe yaramamış olucakki önce bana "Güzelim yemek ye hadi okula ilk günden geç kalacağız yoksa" diyerek Jungkook'a dönmüş ve "Sende rahat bırak kızı ve yemeğini ye okula geç kalacağız! " diyerek bu sabahki kavga rutinimizi bitirmişti. Sonrası zaten hazırlanmamızla geçmişti.

Ben üzerime mavi ve sarı, yeşil çizgili askılı ve altımada güzel bir kot short giymiştim, ablam yine ablalığından ödün vermemiş ve dizine gelen kırmızı güzel bir elbise giymişti, Jennie ise yine
" rahatlık şıklıktan önce gelir"  prensibi ile siyah bol bir pantolon ve beyaz bir bluz giymişti. Jeon ise gri bir t-shirt ve gri bir pantolon giymiş ve yine çapkınlık bayraklarını açmıştı.

Doğru ya size bu dört kişilik güzel aileyi tanıtmamıştım. Ben Park Chaeyoung, diğer adımla Rosé. Ablam Jisoo ve kız kardeşim gibi olan Jennie.Bu öküz diye hitap ettiğim kişide Jeon Jungkook. Ben, Jeon ve Jennie 17 yaşındayız, ablam ise 18 yani lise son sınıftı.

Doğruyu söylemek gerekirse çok heycanlıyım, bu heycana alışık olsam bile oluyordu çünkü bu gün yeni okula gidecektik, eski okulumuzdan bazı sebepler ile naklimizi buraya aldırmıştık ama  buradaki insanlar ile nasıl anlaşırdık bu bir muammaydı...

Bu ilk kitabım bunu bilerek okumanızı sizden rica ediyorum arkadaşlar.

Okulda aşk BangtanpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin